Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm.Så nu är det igång. Nerverna fått lugna sig lite.
*Många omg kvar, det kommer gå åt helveteMånga omg kvar det kommer ordna sig.
Mmm.
Frimpong utbytt efter 59min 38s = 1p trots hållen nolla
Wirtz satt som Cpt av misstag i tidspaniken = 4p
klassiskt FPL trauma alltså
Jag känner mig som ”haren” i ett långdistans lopp. Skoj att ha vunnit en av 38 GW’s iaf!Första veckan avklarad. Nu kan det bara gå utför.
Snygg start @S.L
Om ni orkar så kan vi kanske köra en informell sub-tävling om vem i tråden som lyckas få mest poäng på en outnyttjad bänk? (resultat vid bench boost chip räknas ej). Om inte annat som ett sätt att ventilera frustration över FPL’s allmänna jävlighet.
Äntligen en tävling man kanske kan vinna. Hade ju Kluivert på bänken när han gjorde 3 mål i våras.Om ni orkar så kan vi kanske köra en informell sub-tävling om vem i tråden som lyckas få mest poäng på en outnyttjad bänk? (resultat vid bench boost chip räknas ej). Om inte annat som ett sätt att ventilera frustration över FPL’s allmänna jävlighet.
Nån som redan drar ett WC?
Bra kört!Då kör vi!
![]()
Klart man hade Palmer som C ikväll…
Hej! Såg detta sent, är det okej att hoppa med inför nästa omgång? Ligger ändå inte så bra till efter de två första omgångarna..Blev för många val insåg jag, så nu gör vi såhär:
För att gå med i KS PREMIUM LEAGUE 25/26 gör följande:
Premier League drar igång 15/8, deadline för att vara med i vår KS-liga är därför kl 12.00 den 15/8. Då ska swish och inträde till ligan vara klart
- Swisha 100:- till mig på 0739412731 (Jonas L) märk swishen med ert namn och lagnamn
- Gå med i denna liga https://fantasy.premierleague.com/leagues/auto-join/fkrtog
- Koden är: fkrtog
Klara lag (jag adderar allteftersom):
Team Magnetize med manager @Magnetize
Daveonius FC med manager @Daveonius
Box161 med manager @Chris_Micco
Newton Heath Hogs med manager @Number 6
The Hellacopters FC @Simpatico
Toobies Rövgäng @Urniss1
Criss Cross PL @Criss Cross
Glory Glory United @PeterYavuz
Sir Alex Burgerson @Stuffe
Wenger FC @Npd
Witton Lane @PtrkL
Alisson Wonderland
The Chezzboxers @chezz81
JFD @Rovan (swish kommer)
Hej, Jag kan tycka att det inte är fair mot de som varit med från start. Även om det bara gått två omgångar, OM du skulle vinna hela ligan så blir det ändå konstigt. Med tanke på insatserna i år. Om inte folk hade satsat hade det ju inte varit något problem med tanke på att drygt 90% av tävlingen återstår. Men det blir ju lite annorlunda med insatser. Vad säger övriga deltagare, jag känner mig lite som Hitler nu?Hej! Såg detta sent, är det okej att hoppa med inför nästa omgång? Ligger ändå inte så bra till efter de två första omgångarna..![]()
Håller med. För såna här grejer tycker jag det är skarp deadline som gällerHej, Jag kan tycka att det inte är fair mot de som varit med från start. Även om det bara gått två omgångar, OM du skulle vinna hela ligan så blir det ändå konstigt. Med tanke på insatserna i år. Om inte folk hade satsat hade det ju inte varit något problem med tanke på att drygt 90% av tävlingen återstår. Men det blir ju lite annorlunda med insatser. Vad säger övriga deltagare, jag känner mig lite som Hitler nu?
SammaHej! Såg detta sent, är det okej att hoppa med inför nästa omgång? Ligger ändå inte så bra till efter de två första omgångarna..![]()
Hej!Uppdaterar listan här istället, 17 klara lag än så länge
För att gå med i KS PREMIUM LEAGUE 25/26 gör följande:
Team Magnetize med manager @Magnetize
Daveonius FC med manager @Daveonius
Box161 med manager @Chris_Micco
Newton Heath Hogs med manager @Number 6
The Hellacopters FC @Simpatico
Toobies Rövgäng @Urniss1
Criss Cross PL @Criss Cross
Glory Glory United @PeterYavuz
Sir Alex Burgerson @Stuffe
Wenger FC @Npd
Witton Lane @PtrkL
Alisson Wonderland @Beckenbauer
The Chezzboxers @chezz81
Börna AIS @Staten
AC Sprongalong @KMS (korrekt användare?)
Noble FC @nobblan
SL FC @S.L
Stressy United @Belmondo
JFD @Rovan
Premier League drar igång 15/8, deadline för att vara med i vår KS-liga är därför kl 12.00 den 15/8.
- Swisha 100:- till mig på 0739412731 (Jonas L) märk swishen med ert KS-användarnamn samt lagnamn
- Gå med i denna liga https://fantasy.premierleague.com/leagues/auto-join/fkrtog
- Koden är: fkrtog
Då ska swish och inträde till ligan vara klart![]()