Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börjar bli lagom dyng nu. Vad tycker ni? Har kostym väldigt sällan. Tycker armarna lägger sig bra men på bilden har dom gömt sig när jag håller i glaset
![]()
Slips berg o berg
Skjorta stenströms
Kostym gabucci
Dra åt slipsen och visa manschetterna så är du game!
Tack för kritiken mannen. Tar emot all kritik. Som sagt nybörjare.
Börjar bli lagom dyng nu. Vad tycker ni? Har kostym väldigt sällan. Tycker armarna lägger sig bra men på bilden har dom gömt sig när jag håller i glaset
![]()
Slips berg o berg
Skjorta stenströms
Kostym gabucci
Snyggt! Glöm dock inte en näsduk i bröstfickan nästa gång.
Dra fram manchetterna något och öva på att knyta slipsen så ska det gå bra! En bröstnäsduk höjer helhetsintrycket också!Börjar bli lagom dyng nu. Vad tycker ni? Har kostym väldigt sällan. Tycker armarna lägger sig bra men på bilden har dom gömt sig när jag håller i glaset
![]()
Slips berg o berg
Skjorta stenströms
Kostym gabucci
Dra fram manchetterna något och öva på att knyta slipsen så ska det gå bra! En bröstnäsduk höjer helhetsintrycket också!
Jag tycker Suitsupply funkar ypperligt, testa det.Tjena!
Jag behöver en kostym till ett tillfälle här i sommar. Använder aldrig och är inte bekväm i kostym så vill inte lägga massor av pengar på det. Några förslag?
Behöver handla en mörkblå kostym. Hur står sig en från Suitsupply kontra en från exempelvis OJ? Stor skillnad i kvalité? Lättmotiverad mellanskillnad på typ 3-4k?
Jag har beställt en måttsydd kostym på Suitopia. De har en butik på Tegnergatan i stockholm där du kan boka tid för att ta mått mm. Priset är fr 2000 kr (men då är det ruskigt mycket polyester i den). Min kavaj som jag fick var lite för stor så det var bara att knata in till butiken så beställde vi en ny. Har inte fått den nya ännu så kan inte lovorda dom ännu men det var inget tjafs om saken utan de bad om ursäkt och en ny beställdes. De sys ju upp utomlands så får vänta ca 3 veckor igen men har ingen stress. Vi får se vad som levereras i slutändan men hoppas och tror på ett godkännt resultat de har ju funnits i över 5 år.Tjena!
Jag behöver en kostym till ett tillfälle här i sommar. Använder aldrig och är inte bekväm i kostym så vill inte lägga massor av pengar på det. Några förslag?
Bra tips!Jag har beställt en måttsydd kostym på Suitopia. De har en butik på Tegnergatan i stockholm där du kan boka tid för att ta mått mm. Priset är fr 2000 kr (men då är det ruskigt mycket polyester i den). Min kavaj som jag fick var lite för stor så det var bara att knata in till butiken så beställde vi en ny. Har inte fått den nya ännu så kan inte lovorda dom ännu men det var inget tjafs om saken utan de bad om ursäkt och en ny beställdes. De sys ju upp utomlands så får vänta ca 3 veckor igen men har ingen stress. Vi får se vad som levereras i slutändan men hoppas och tror på ett godkännt resultat de har ju funnits i över 5 år.
Prata med dom vad som gäller om den blir fel. De behöver kanske ta dina mått igen som i mitt fall. Måtten kan vara rätt men beror på hur axlar faller mm.Bra tips!
Får se om jag kan skapa utrymme för att ta en sväng ner till huvudstaden här framöver.