• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Testar ett långskott här.

Beställde ett set med bläck till min gamla Canon för ett tag sedan men han inte byta innan maskinen pajade.:(

Den nya tar andra patroner så dessa är bara skräp för mig men någon här kanske har användning för dem?
Vill inte slänga dem så jag testar här.

De är inköpta på inkclub och kostar någonstans mellan 600-700 plus eventuell frakt.

Mitt pris 330 spänn skickat.

Följande finns:

Svart CAN 525BK ( KCB455)
Svart CAN 526BK ( KCB456)
Gul CAN 526Y. ( KCB451)
CyanCAN 526C. ( KCB454)
Magenta CAN 526M ( ( KCB452)
Grå CAN 526GY ( KCB450)

PM tack. Returer diskuterar vi.

Trevlig lördag!

Jim
image.jpeg

Säljes: Lagom schysst MSI-speldator.
Spec på länken
http://www.webhallen.com/se-sv/dato...b128gb_ssd-gtx860_2gb-win_8&atcl=external:ref

En vän tog ut den från sitt jobb i övertidskompensation i somras men använde den knappt.
Jag köpte den i vintras i tanke att börja spela igen.
Tyvärr så har spelutvecklingen hunnit ifrån mig och något spelintresse har inte infunnit sig utan den har använts för att kolla NFL men nu är säsongen slut och har ingen användning för den.
Sparsamt använd och inget som helst fel på den, endast fel personer som ägt den.
Slut på dagboksinlägget.

Tänkte sälja allt som ett paket för 6500:- och det är det som ligger på bordet som ingår, inga kartonger eller kvitton finns att tillgå.
Finns i Stockholmsområdet och även en bit in i Sörmland.
Inte så sugen på att skicka den men kan eventuellt leverera den inom angivet område.
Frågor tas på PM. Tack KS för att jag slipper börja med blocket.
DSC_0203.JPG
Sa att det var en sista bump förut, men faktum kvarstår att den står och samlar damm och jag vägrar blocket så 4.000:- för en schysst speldator.

image.jpeg
Henri lloyd, strl L. 500 kr.

image.jpeg
Stone island, Strl M. 4000 kr. Nypris 699 euro.

image.jpeg
Canada goose, strl L. 3500 kr. Nypris 5,5k.

image.jpeg
Parajumpers, strl M. 1000 kr. Nypris: 3500. har ett litet hål på insidan av innerfickan.

image.jpeg
Henri Lloyd, strl M. Pris 1500 kr. Nypris 2999. Nästintill nyskick.

image.jpeg
Massimo dutti, strl S/M. Pris: 800. Nypris 1200 om jag minns rätt, väldigt bra skick.

image.jpeg
Diesel vårjacka med skinndetaljer på ärmarna, strl S. Pris: 700 kr.

image.jpeg
Röda: Ecco strl 43, pris 800
Beiga: driving shoe co. Strl 42,5. Pris: 600 kr
Båda använda 3-4 ggr max.

Edit: f2f i Stockholm

Snart är det midsommar och då kanske man vill servera en snaps eller två i svenska handmålade glas från Strömgården.
500:- för allt. Skickas på egen risk och mot fraktavgift. Hämtas lämnas i Göteborg med omnejd. Alla bytesförslag beaktas.

fAYarin.jpg

Väl mött!

Apple TV 3 säljes som obehövlig då den ersatts med 4:an. Fungerar som den ska, inga konstigheter. Finns i Stockholm. Pris 300,-

image.jpeg
Henri lloyd, strl L. 500 kr.

image.jpeg
Stone island, Strl M. 4000 kr. Nypris 699 euro.

image.jpeg
Canada goose, strl L. 3500 kr. Nypris 5,5k.

image.jpeg
Parajumpers, strl M. 1000 kr. Nypris: 3500. har ett litet hål på insidan av innerfickan.

image.jpeg
Henri Lloyd, strl M. Pris 1500 kr. Nypris 2999. Nästintill nyskick.

image.jpeg
Massimo dutti, strl S/M. Pris: 800. Nypris 1200 om jag minns rätt, väldigt bra skick.

image.jpeg
Diesel vårjacka med skinndetaljer på ärmarna, strl S. Pris: 700 kr.

image.jpeg
Röda: Ecco strl 43, pris 800
Beiga: driving shoe co. Strl 42,5. Pris: 600 kr
Båda använda 3-4 ggr max.

Edit: f2f i Stockholm
Parajumpern såld

Ett par svarta C&J Hallam till salu. Skorna är i storlek 9E, men en extra sula är ilagd (original C&J, gjort hos Larssons i Gbg) vilket gör dem ca 1/2 storlek mindre. Skorna är köpta nya av mig och endast testkörda, max fem gånger, innan jag accepterat att de aldrig kommer passa. Skall försöka hålla mig till det jag vet funkar från och med nu...

Tänker mig 3000 spänn för dem. Bara att PM:a för frågor eller fler bilder.

photo1-2.jpg

photo2.jpg

Slänger upp två par glasögon.

Det va sponköp under resa till Rom och sen bara blivit liggande.
Båda paren kommer med fodral och putsduk.

Retur enligt ÖK
F2f i Stockholm eller skickas enligt ÖK

Par 1:
Ray Ban RB4175
Over sized Club Master med spegelglas
Mineralglas
Aldrig använda, endast provade.
Nypris: ca 1500 kr
Begärt pris: 900 kr
Fotor_145798057596237.jpg

Fotor_145798060748760.jpg

Fotor_145798068664327.jpg

Par 2
Ray Ban "ERIKA" RB 4171 med spegelglas
Plastglas
Använda några gånger, nyskick.
Nypris: ca 1200
Begärt pris: 700

Fotor_14579808046297.jpg

Fotor_145798084356248.jpg

Fotor_14579808815587.jpg

Mvh
Filip

Säljer en rejäl silverlänk, 925, inköpt förra sommaren - Göteborg, Avi&Lena.
Vill inte skräpa ner i onödan så fler bilder finns bifogat i annonsen och via följande länk: https://www.dropbox.com/sh/ba0se74mc35woil/AADAUZcQvOTuPJ5wJQAnJx--a?dl=0

Pris: 4500kr
Bredd: 23mm
Tjocklek: 0.5mm
Längd: Ca 20cm (hanen exkluderad)
Vikt: 215-216g
Skick: 10/10

Skickas eller f2f Göteborg.

01.jpg
03.jpg
Bumpar och sänker till 4000 jämt, förslag går fint det med.

image.jpeg

image.jpg

Kollar intresset på en svart kostym från tiger i storlek 50 enligt bilder,använd ett 10-tal gånger.
Tar bara plats så 600 spänn eller bud.
Inga byten eller retur, har sett nog av den här i garderoben.

Bump på Tiger-kavajen.
--
Lägger även ut denna Boomerang kavaj, också i storlek 46! Riktigt snygg ullkavaj (100%) med knappar i ärmsluten som faktiskt fungerar! Fickorna är inte ens öppnade på denna.
Bild där ärmslutet syns återspeglar bäst hur kavajen ser ut i verkligheten. Regular passform och längd på denna. Pris: rimligt bud
DSC_0356.jpg
DSC_0357.jpg

---
Slipsar till ett nyvärde av 4.000 kr - först till kvarn :)
Den blå-grön randiga är en väldigt ny Eton. Den mörkblå med ränder i orange - Yves Saint Laurent. Den med småmönster - Ralph Lauren Purple Label. Alla är givetvis i utmärkt skick utan fläckar eller dylikt.
Ganska dåliga bilder tagit med skuggor.. Detaljer tas i PM. Pris: bud. Bud på alla slipsar prioriteras. :)
DSC_0358.jpg
DSC_0359.jpg
Bump på slipsarna och Boomerang-kavajen. Bara att ge ett bud.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp