• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Helt ny sommarskjorta från japanska Kamakura i linne till ett bra pris (sänker med två hundralappar till 500 kr inkl frakt)!
LD970323S.jpg

Kamakura linneskjorta strl L säljes. Helt ny med lappen kvar. 700 kr inkl frakt. Kommer härifrån: http://www.kamakurashirts.net/shop/g/gLD970323L/
Var lite trängre över bröstet än uppgifter från hemsidan, vilket gör att den inte passar mig. Den är snarare 59-60cm vid bröstet.
kk2-jpg.187566

Säljes!

Iphone 4 16GB, svart. One owner utan box och papper. Hyggligt skick, få djupare repor, absolut inga sprickor men en hel del ytligare repor.
Fungerar 100% och helt okej batteritid för sin ålder. Inga problem att klara dagen med en hel del användning. Fulladdad i går morse, lite användning igår och procenten ligger på 43 i skrivande stund. Enda negativa är att laddaren glappar. Man få lirka lite och sen gäller det att inte röra... Laddaren som följer med är inte original. Förmodligen låst till tele2. Perfekt barnmobil.

400 pix postat eller bästa bud. Eller, bytes mot något kul klockrelaterat, en swatch kanske?

Säljer en PS3 Super Slim Azurite Blue edition 500gb, 2 år gammal men inte använt på 1 år. Fungerar felfritt.
Medföljer en kontroll, laddningskabeln, strömkabeln, 4 st spel.
Spelen är:
-GTA V
-Assassins Creed IV:Black Flag
-Uncharted 3
-Battlefield 4

Inga box eller papper kvar, tyvärr. Nedan bifogar jag en bild som är snodd från nätet men kan skicka fler bilder vid intresse.

Priset är 1000kr,kan bytas mot enklare ur(SKX00?/Citizen/g-shock/Sea-gull 1963) med pengar upp eller ned, föredrar f2f i Stockholm, om du vill ha den skickad så kan vi lösa det på något sätt.

sda.jpg
Såld!

Vezzano portfölj.
Äkta läder.
Svart.
Helt ny.
Fler bilder på begäran.
Köptes för 2495kr
Pris nu, 750kr + ev frakt.
image.jpeg

image.jpeg

Säljer ett par byxor från Balmain & HM.
Klassiska biker looken i strl 31 med tags. Jag skulle säga att de är "true to size" och de är helt oanvända!

Pris: 1699kr Ink. Frakt.
Retur: 48h om de inte motsvarar beskrivningen.
image.jpeg

image.jpeg

Inköpspris ligger runt 1000-lappen.
Utpriset är, precis som med klockor på detta forum, i synk med marknadspriser. Vill man inte betala, gör man det inte, eller så man ger ett motbud.
Vet inte om det är smutsigt, ser ingen gnälla över perlonband på Köp & Sälj som ligger 2000% över inköpspris i Asien.
Slutligen - dom är sålda. (Nej inte för 1600:- utan för ett motbud)

Utpriset är, precis som med klockor på detta forum, i synk med marknadspriser. Vill man inte betala, gör man det inte, eller så man ger ett motbud.
Vet inte om det är smutsigt, ser ingen gnälla över perlonband på Köp & Sälj som ligger 2000% över inköpspris i Asien.
Du kunde verkligen utläsa mycket ur en enda fråga.

Jag tror inte det var så mycket din fråga som kommentaren däremellan som föranledde det långa svaret.
Ber om ursäkt om det blev lite väl hårt ordalag och jag tycker att marknadspris är vettigt.

Men det är trots allt många som sitter och köar för att Springsteens konsert är deras stora händelse på året utan att få biljetter på grund av att folk har köpt upp biljetter enbart för att sälja dem dyrt till de som verkligen vill gå på konserten, tycker att det konceptet är tråkigt. Sen så vet jag ju inte om det var så i detta fallet, men sett till pris och antal biljetter så kan man misstänka det.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp