• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Behöver någon avreagera sig en smula så har jag lösningen.
En "Fighter" sandsäck i nästan oanvänt skick. 120cm ca 30kg. Kan nästan räknas som fullset då både kedjor och krok finnes.
500:- typ.. Avhämtning i Sötäljetrakten eller f2f i Stockholms området om jag får en kopp kaffe och lite Klocksnack på köpet..
image.jpeg

Försöker rensa lite pga viktuppgång.. Har haft dessa saker hängande.

Hugo boss kostym/udda byxor, knappt använda. Felfria. Mörkgrå-brun aktiga. Användes precis vid köpet, sedan för små.
Inköpta för 1,800 på thernlunds. STL 52
b1.jpg
b2.jpg
b4.jpg
b3.jpg
400:-
Tröjor:

Lacoste Pullover Vinröd i ull, använd max en gång(som ny) inköpt i julas STL Large
k3.jpg 200:-
Lacoste Pullover Grå i ull, använd max en gång(som ny) inköpt i julas STL Large
k4.jpg 200:-
Tommy Hillfinger pullover, cashmere cotton Grå, felfri, STL Large
k2.jpg 200:-
Tommy Hillfinger pullover, cashmere cotton, Mörkbrun, felfri, STL Large
k1.jpg 200:-

Pma med frågor/bud, paketpris kan ordnas.

Skjortor:
Charles Tyrwhitt, alla är felfria, i bra skick, värdiga att säljas, har "brass collar stiffeners" i metall.
Alla är i deras Extra-slimfit vilket som motsvarar en vanlig

Bud, paketpris osv i pm.

Lacoste + grå Tommy sålda,

Brun Tommy och skjortor kvar

image.jpeg image.jpeg image.jpeg
Ett par svarta Oxfords från Herring shoes tillverkade av Baker (modell Lambeth), riktig dainitesula, storlek 9,5G, använda en gång. Pris 1300 skickat, nypris ca 2300 (exkl frakt på 15£ hehe). Kommer med två skopåsar, kan skicka med skoblocken för 150 kr till.

J Lindeberg skjorta. Gingham slim fit. Storlek Small. 300 kr skickad.
2016-03-25 09.02.17.jpg
Ralph Lauren Polo. Custom fit. Storlek Small. Perfekt skick. 300 kr.
2016-03-25 09.01.57.jpg
Eton 43/16 (large). Perfekt skick. Contemporary. 300 kr.
20160325_090019.jpg
Ralph Lauren Polo. 16 1/2 (large). Perfekt skick. Oxfordtyg. Button down. 300 kr. SÅLD.
20160325_090107.jpg
helt ny skjorta från Corneliani. Lapp kvar. Nypris 1200 kr. 500 skickad.
20160325_085917.jpg
Sanders Cheam. Klassisk Oxfordsko. Storlek 8F. Sällan använda. Skickas i kartong. Slitsula på.
Dessa: http://www.pediwear.co.uk/sanders/products/1859.php
Pris: 1300 kr + ev frakt.
20160325_142950.jpg
20160325_142856.jpg
Allt utom Corneliani och J. Lindeberg skjortan sålt. Bumpar Corneliani till 400 kr inkl frakt. Helt ny. 250 för Lindeberg.
Skorna sålda.

image.jpeg
Manschettknappar från swarovski
Köptes runt 08 så har inge kvitto eller låda kvar så ni får helt enkelt lita på mig att de stämmer
Perfekt för partyt!
400kr skickat
Jävla meck att ta bilder men kan fixa fler om det önskas

Har en Orange Stone Island hoodie i storlek XL som jag använt max 2ggr.
untitled.png

Bilden stulen på nätet, men tar gärna bilder på min tröja vid intresse.
Priset var 1790:- när jag köpte den.
850:- skickat hade jag tänkt mig.

Peter

En "Fighter" sandsäck i nästan oanvänt skick. 120cm ca 30kg. Kan nästan räknas som fullset då både kedjor och krok finnes.
500:- typ.. Avhämtning i Sötäljetrakten eller f2f i Stockholms området om jag får en kopp kaffe och lite Klocksnack på köpet..
image.jpeg
Fan att jag inte har något garage ännu! Hade köpt den av dig annars. Har ingenstans att föevara det nu heller

Fan att jag inte har något garage ännu! Hade köpt den av dig annars. Har ingenstans att föevara det nu heller
Bygg snabbare..:) Skämt åsido. Har den stått i källaren så länge som den har så kan den stå ett tag till:) Köpte en sån där stående säck som ser ut som en gubbe idag. Därför jag kom på att jag skulle slänga ut denna på KS. Gör nog inga större försök än så.
Du kan alltid fråga när garaget är klart.

image.jpeg
SÅLD

OT: Måste bara fråga!
Vad är det som är speciellt med yeezy-skor? (Dessutom ganska fula, men smaken är som baken) Hutlösa priser ju ..! :eek:
Kanye west, överdriven hype, små upplagor.
Har också alltid tyckt att de är svinfula men efter att ha matats med bilder på instagram osv dussintals gånger per dag så har jag börjat fatta tycke för dom. Med andra ord hjärntvätt och fixidé. Skulle dock aldrig pröjsa 6k som på blocket. Ordinarie är 1890:-

Stationär dator säljes!
i5 4690, 16GB minne, 240GB SSD, MSI GTX 980 osv
Fractal Design XL, AX850 nätagg osv mm. Knäpptyst, fungerar 100% med Windows 10.
Säljes för 9000kr.

Om intresse finns listar jag givetvis exakt vilka komponenter som finns.
Intresserad av att sälja i delar? Om ja får du gärna specificera mer exakt vilka komponenter du har, här eller i pm :)

Då jag köpt ny dator i ett mindre format säljer jag in gamla trotjänare. Knäpptyst i idle och knappt hörbar när man spelar tack vare den fina kylningen från be quiet och dess PWM fläktar. På grund av datorns storlek kan den inte skickas. Grafikkortet kan skickas.

Givetvis premierar jag hämtning på plats, samt försäljning av det kompletta systemet. Inga lådor finns kvar till något, men alla tillbehör till nätagg och chassi finns kvar. Chassit har fördragit kablar för SLI.

Klarar alla spel utan problem idag, går att överklocka om man känner att prestandan inte är tillräcklig.

Datorn exklusive grafikkort
Chassi Fractal Design XL
Nätagg Corsair AX850 Modulärt
Fläktar Noctua 1x120 2x140
Optisk BD Läsare
CPU Intel i5 4670K @ 3.4GHz
CPU-kylare NOCTUA NH-U12P med 2x Be Quiet fläktar
Moderkort Asus Z87-DELUXE 1050 WiFi
Minne 16GB DDR3 1333Mhz
OS Windows 10 Pro 64-bit
SSD Intel SSD 335 240GB
Pris 5000kr

Grafik
Grafikkort MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB
Pris 3700kr

Eller båda för
8500kr

untitled.png

Peter

Bumpar den till 650:- skickat annars åker den tillbaka i garderoben.

Köpes: Stone island tröjor i storlekarna XL-XXL, både nyare och äldre modeller är intressanta!
Ploprof skrev:
Visa bifogad bild 288290

Peter
Klicka för att visa allt

Bumpar den till 650:- skickat annars åker den tillbaka i garderoben.

Pedag Viva skosula i läder, ergonomiska, storlek 45, knappt använda
100kr skickat!
ingen retur
betalning med swish
20160329_184533.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp