• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Söker Callaway järn 7, modell på klubba spelar ingen större roll, men ingen antik historia. X 12 som äldst.
Förra försvann i vatten tyvärr..

Golfbanor storlek 42
Dm' a mig så diskuterar vi priset.

iPhone 4s. Fullset i fint skick. Telefonen är brukad av min mor och enligt uppgift från henne funkar inte wi-fi (vem vet, hon kanske bara har stängt av det?). Jag orkar inte ta reda på vad felet är, så det är något köparen bör ha med i kalkylen.

Pris: 1000:-, rimliga bud beaktas. Telefonen finns i Örebro men kan skickas.

Har insett att jag verkligen inte behöver ett par skidor till så gör ett försök här.
Ett par sprillans nya (fortfarande inplastade) DPS Wailer 112 RP Pure 3 skidor i 190 cm. 100% kolfiber och i särklass något av det bästa du kan åka på. De väger i princip ingenting och är vridstyva som as. De har riktigt bra prestanda i pisten samtidigt som du flyter som en kork i lössnö. Modellen rullar över till nästa år vilket innebär att det är exakt samma skida som kommer finnas i butikerna nästa år.
Nypris i butik är strax över 12 000 kr.
Mitt pris: 10 000 kr.
Länk till produktsida
wailer-112-rp2-p3-logo.png

(bild stulen från nätet, de står på vinden och jag är inte hemma. Kan givetvis fixa bilder på dem om så önskas.)
Fan att du inte la upp en vecka tidigare, då hade jag tagit dom...

Dator till salu. Mini itx bygge för spel och media. Byggt av mig själv.

Lägger upp en länk med motsvarande delsr i dagsläget.
https://www.inet.se/kundvagn/visa/9323715/

Skillnaden är att mitt bygge har ivy bridge i7a 3770k med matchande moderkort. Och ett r9 280x inte 380..

Levereras med valfritt windows. Finns i nyköpingstrakten för att provas och hämtas..

Tänkt pris 7000kr.

Har även ett xbox one. Kinect edition. Två dosor + laddställ. 7 fysiska spel och typ lika många på kontot som kan medföljas.

Tänkt pris 3700

Jag har några enstaka nya Stektermometrar till salu Thermapen 3 de bästa på marknaden, perfekt till grillsäsongen.
590kr fraktat och klart.
$_1.JPG

There's only one 100% reliable way that I know of to guarantee that your meat will be perfectly cooked every single time, and that's by using this piece of equipment here:

20121130-thermapen-primary.jpg

An accurate instant-read thermometer like the Thermapen by Thermoworks. Get one. It's a little pricey, but you will quickly make back that money by never overcooking another piece of expensive meat again, no matter how big it is, how fatty it is, or how squishy your thumb is.

Jag har några enstaka nya Stektermometrar till salu Thermapen 3 de bästa på marknaden, perfekt till grillsäsongen.
590kr fraktat och klart.
$_1.JPG

There's only one 100% reliable way that I know of to guarantee that your meat will be perfectly cooked every single time, and that's by using this piece of equipment here:

20121130-thermapen-primary.jpg

An accurate instant-read thermometer like the Thermapen by Thermoworks. Get one. It's a little pricey, but you will quickly make back that money by never overcooking another piece of expensive meat again, no matter how big it is, how fatty it is, or how squishy your thumb is.
Schyssta marginaler du verkar ha!
Screen Shot 2016-04-05 at 14.09.12.png

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Säljes

iPhone 6s silver 128gb ca 5 mån gammal i mycket fint skick. Alltid haft glasskydd på display och skal/fodral på.

Följer med:
-laddare
-kvitto
-div plånboksfodral (se bild)

Priside:6700:- EJ BYTEN

Ej retur.

/Jonas
6500kr skickat
Glömde skriva att den är olåst
De som syns uppe i högra hörnet är i display skyddet.

Reebok sneakers för den stundande våren
Storlek 44 men är snarare storlek 43 :)
Lite testade, annars nya. Medföljer gör även ett par gula skosnören som matchar de gula detaljerna på skorna.
Retur: Nej
Betalning: med swish
Pris: 550kr inkl frakt med posten
DSC_0165.JPG
DSC_0166.JPG

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg Vass balmoral boots i stl 41 G (wide).
Handgjorda (handlästade, handrandsydda osv) balmoral boots i mellanbrun mocka och brun museum calf på F-lästen. Dubbel lädersula, tunn slitsula i gummi och nedsänkta tåjärn. Kommer med lästade skoblock, original skopåsar och kartong. Tre månader gamla och mycket blygsamt använda. Pris från Vass ca 800 euro. Säljes för 3 000kr+eventuell frakt.

image.jpeg

Bra nybörjarset från Dynatour (Mirage 2000) säljes i paket med putter från Donnay samt Trä 3, Trä 5 samt Driver (också i serien Dynatour Mirage 2000 med headcovers).
Järnklubbor i 4-SW (8 klubbor), trä 5, trä 3, driver 10,5 grader samt putter för 650 spänn hämtat i Stockholm.
IMG_3719.JPG
IMG_3721.JPG
IMG_3722.JPG
IMG_3723.JPG
IMG_3724.JPG

PM vid intresse/klagomål :)

Bump!

Hej!

Säljer ett par Loake Kemptom i brun mocka. Inköpta på skoakademin för några månader sedan. Har endast använt dem ett tiotal gånger, har inte gåtts in. Har hållit sulan insmord och skorna impregnerade och borstade samt haft på någon hälso-spray för mocka, dvs de är i nära nytt skick, kommer med cert, påse och kartong.

https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/loake-1880-kempton-boot-brown-suede.html
Storlek 9 1/2 F är normalt en 44.

1500 inkl frakt..

skor1.jpg
skor2.jpg
skor7.jpg
skor4.jpg
skor6.jpg
skor3 - kopia.jpg

Sänker priset till 1000:- riksdaler för ett par Loake 1880 Hamptoms som knappt är använda, nära nyskick. kan fixa mer bilder osv.
Storleken är 9 och en halv F,
Jag brukar ha 44 normalt

iPhone 4s. Fullset i fint skick. Telefonen är brukad av min mor och enligt uppgift från henne funkar inte wi-fi (vem vet, hon kanske bara har stängt av det?). Jag orkar inte ta reda på vad felet är, så det är något köparen bör ha med i kalkylen.

Pris: 1000:-, rimliga bud beaktas. Telefonen finns i Örebro men kan skickas.

800:-?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp