• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Coolast i stan 1993... ;)

Jag har en nästan likadan nånstans nerpackad i källaren. Den 1-rackiga varianten - tror den heter SGT/SGX eller liknande. Med den "enkla" footboarden; utan expressionspedalen. Vilket var mycket svårt att komma över back in the days...

Min är oxå köpt i Staterna, faktiskt!

Verkligen coolast i stan! Sjukt dålig prisutveckling tyvärr, men den låter ju forf. helt OK. Tänker att jag ska banta ner mina prylar och köra helt på pluggar istället, kul med grejer men inte hållbart i längden.

Nu när det börjar närma sig golfsäsong så försöker jag avyttra ett par helt nya Adidas 360 Tour 4,0 Junior golfskor. Storleken är 35 ½ och säljs på grund av felköp men jag orkade inte skicka tillbaka dem till England p.g.a fraktkostnaden. De har stått här hemma ett tag men verkar inte ha lidit något ont av det.

Säljs för 300:- eller högstbjudande, eller byts mot något roligt som korthållare, bälte eller något snyggt armband till min Speedy (20mm). Kom med förslag!
IMG_0851.JPG
IMG_0852.JPG
Bump, någon måste väl ha kids eller fruga som behöver nya skor till säsongen?

250:- + frakt ev. byte mot något kul!

Ekvationen X+1 är tydligen fel, åtminstone enligt min fru. Därför måste två cyklar bort.
image.jpeg

Scott sub 45. Köpt 2010 och frekvent cyklad på ett par år. Kommer med shimano kombipedaler och behov av service/tvätt. Slänger med vintermackor, ett dubbat och ett odubbat.1500 spänn.
image.jpeg

Scott speedster 30. Inköpt 2012. Cyklad några hundra mil, okraschad. Kommer med Shimano spd och bontrager flaskhållare. Shimano 105/tiagra. Kolfibergaffel. Även denna i behov sv service/tvätt. Priset är 4000 kronor.

Jag är 184 lång som storleksreferens.

Cyklsrna finns i Stockholms västra förorter.

/Kristofer

Senast ändrad:
Ekvationen X+1 är tydligen fel, åtminstone enligt min fru. Därför måste två cyklar bort.
image.jpeg

Scott sub 45. Köpt 2010 och frekvent cyklad på ett par år. Kommer med shimano kombipedaler och behov av service/tvätt. Slänger med vintermackor, ett dubbat och ett odubbat.1500 spänn.
image.jpeg

Scott speedster 30. Inköpt 2012. Cyklad några hundra mil, okraschad. Kommer med Shimano spd och bontrager flaskhållare. Shimano 105/tiagra. Kolfibergaffel. Även denna i behov sv service/tvätt. Priset är 4000 kronor.

/Kristofer
Strl? Eller, hur lång är du?

image.jpeg

image.jpeg

/Kristofer
Den alternativa ekvationen är ju Y-1, där Y är det antal (cyklar, klockor) som skulle orsaka separation från den nuvarande partnern.

Säljer mina klipsch m40 hörlurar med aktiv brusreducering. Lurarna är i princip nyskick med original förpackning och med bruksanvisningen fortfarande inplastad. Komplett med två sladdar, en med handsfreemic och knappar för iphone. En helt utan..plus flygplansadapter. Väldigt sparsamt använda, bara inomhus hemma.

500:- plus frakt el f2f i Göteborg.
Skicka pm vid intresse..

Väl mött! / Daniel
DSC00418.JPG
DSC00419.JPG
DSC00421.JPG
DSC00415.JPG

Nu 400:- plus frakt! Blir inte billigare än så :)

Tag chansen att köp samma (typ av) jacka som Steve McQueen, den klassiska Baracuta G9 i färg "Natural".
Köpt på Fribergs i Jönköping för två år sedan, mycket sparsamt använd.
Storlek: UK36/EU46 (sitter perfekt på mig 175 cm / 70 kg)
Pris: 1000 SEK
Finns i Göteborg för upphämtning, kan skickas spårbart via DB Schenker för en 50-lapp.
IMG_7691.JPG

Bump! Riktigt pangpris för en riktig vårjacka!

Hej,

Har ett par Sebago seglarskor till salu. Modellen är i mörkgrönt Horween-skinn som är lite extra mjukt. Storlek US 11.5/UK 11/EUR 45-46. Använda en halv säsong (den soliga delen av sommaren 2015) och i bra skick.

Säljes för 550kr inkl frakt. (nypris: 1499kr hos tex Lester: http://www.lester.se/varumarken/sebago/sebago-docksides-x-horween-leathers-emerald-green-b720000)

Mvh
Erik

PS - Bild lånad från internet! Bild på mina skor kommer. DS.

IMG_1918.PNG

Bump till 500kr!

Red Wing Iron Rangers i mocka! Riktigt snygga och udda då de oftast är av vanligt läder.
Storlek US9, EE, eller EU 42. Lästen är alltså bredare. Stor i storleken så skulle säga att den passar minst 43. Jag har 42 och de är något för stora för mig, passar dock med sula.
Gott skick! Se bilder.
1300kr inkl. frakt med schenker.
IMG_20160330_172333.jpg
IMG_20160330_172344.jpg
IMG_20160330_172353.jpg
Kör en sista prisdump. 1000kr inkl. frakt med Schenker.

Vi provar med ännu en studiodetalj. Ett par aktiva monitorer av modell Esi Near 04;

near04.jpg

De har varit med ett tag så det finns några minirepor, men inget som stör tycker jag. 500SEK så är de dina. Finns i Sthlm och skickas inte, men kan levereras inom Storsthlm.

Vh,

// Max

image.jpeg

image.jpeg

/Kristofer
Typiskt att det var i sthlm. Du ska inte ner till skåne? ;)

image.jpeg

image.jpeg

/Kristofer
Subben är ohpf typ.

image.jpeg

Barbour quiltad tunn jacka, knappt använd, storlek S, 200 spänn+frakt.

image.jpeg

Peak tunnt fodrad jacka, storlek S, knappt använd, 300+frakt.

Igen retur.

Önskar köpa Jawbone Up24, stl: medium, helst svart men andra färger kan fungera också.
Verkar omöjliga att hitta å köpa nya numer :(

V ringad Oscar Jacobson. Nyskick. 100% merinoull. Strl S. 350 kr fraktat.
20160402_112407.jpg

Wolsey-tröja. Knappar på ena axeln.
Nyskick. Lin och bomullblandning. 350 kr fraktat. Strl M
20160402_112255.jpg

Säljer två slipsar ifrån Luca Roda som jag inte använder, en mörkblå med den italienska flaggan och en grå med den amerikanska.
65% Cashmere 35% Silke
Bredd 7,5 cm
Nypris strax över 1000kr/st
FullSizeRender.jpg
IMG_0895.JPG
IMG_0894.JPG
IMG_0896.JPG

Pris 350kr/st eller 600kr för båda.

Säljes
Förrådsrensning och jag kommer inte göra en ny satsning de närmaste 6-7 åren så dessa får gå i en ren platsbesparingsåtgärd.
Mycket sparsamt använt.

Halvset Nike Slingshot R stålskaft 4-P
Golf Challenge 5-7-9-S
Hybrid Four D U35
Putter Odyssey White Hot XG #5
Bag Nike
30-40 bollar i varierande skick och kvalitet

Pris: 1 700 kr

Skor Nike strl. 42,5
Använda 3-4 gånger

Pris: 400 kr

Paketpris: 2 000 kr