• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Här kommer anledningen till att jag Hatar att näthandla!! Första köpet någonsin och det kommer dröja innan nästa.
Köpte fel storlek men glömde att skicka tillbaka i rätt tid, så nu har den bara legat och skräpat sedan nyår. Alla lappar är fortfarande kvar.
Ordinarie pris var 1.500 sek, jag köpte den på Best of Brands rea men minns ärligt inte om det var till 30% eller 50% rabatt.

image.jpeg

Henri Loyd, Fallgate Regular Crew Knit. Storlek Large. Jag är 186cm/85kg men det var något för stor för mig.

Tänker att en Annie Lööf* plus frakt är väl oavsett ett bra pris för en jäkligt snygg och mysig tröja. Har inte en aning om vilket sätt som är det bästa att skicka kläder, men det kanske någon mer insatt kan upplysa om.

Fram:

IMG_1609.jpg

Bak:

IMG_1608.jpg

* en femhundring alltså ;)

Snart är sommaren här! Passa på att redan nu fynda en riktigt fin sommarskjorta. Helt ny skjorta från japanska Kamakura i linne till ett bra pris (sänker med tre hundralappar till 400 kr inkl frakt)!
LD970323S.jpg
Kamakura linneskjorta strl L säljes. Helt ny med lappen kvar. 700 kr inkl frakt. Kommer härifrån: http://www.kamakurashirts.net/shop/g/gLD970323L/
Var lite trängre över bröstet än uppgifter från hemsidan, vilket gör att den inte passar mig. Den är snarare 59-60cm vid bröstet.
kk2-jpg.187566

Säljes
Förrådsrensning och jag kommer inte göra en ny satsning de närmaste 6-7 åren så dessa får gå i en ren platsbesparingsåtgärd.
Mycket sparsamt använt.

Järnset Nike Slingshot R stålskaft 4-Pw
Golf Challenge 5-7-9-S
Hybrid Four D U35
Putter Odyssey White Hot XG #5
Bag Nike
30-40 bollar i varierande skick och kvalitet

Pris: 1 500 kr

Skor Nike strl. 42,5
Använda 3-4 gånger

Pris: 300 kr

Paketpris: 1 700 kr

Hämtas på Kungsholmen, Stockholm.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Ekvationen X+1 är tydligen fel, åtminstone enligt min fru. Därför måste två cyklar bort.
image.jpeg

Scott sub 45. Köpt 2010 och frekvent cyklad på ett par år. Kommer med shimano kombipedaler och behov av service/tvätt. Slänger med vintermackor, ett dubbat och ett odubbat.1500 spänn.
image.jpeg

Scott speedster 30. Inköpt 2012. Cyklad några hundra mil, okraschad. Kommer med Shimano spd och bontrager flaskhållare. Shimano 105/tiagra. Kolfibergaffel. Även denna i behov sv service/tvätt. Priset är 4000 kronor.

Jag är 184 lång som storleksreferens.

Cyklsrna finns i Stockholms västra förorter.

/Kristofer
Subben borta, speedstern kvar!!

2016-04-03 14.34.50.jpg
2016-04-03 14.34.56.jpg
2016-04-03 14.35.36.jpg

600kr exkl. frakt

Köpt utav mig från Country attire. Kan mötas upp längs gröna mot Brommaplan, Odenplan eller Tekniska.

Färg: Svart
Storlek: M på lappen med stor som en L
Ptp: 56cm
Neck to hem: 73cm
Skick: 3/5

Oscar Jacobsson Eddie Blazer, strl 48. Använd en gång - i nyskick. Den är fantastisk, men jag har dessvärre växt ur den genom träning.

2000:- inklusive frakt med PostNord. Nypris 3500:-

Edit* - Jag skickar med just den pikétröjan på bilden i storlek small utan kostnad. Även den är för liten.

https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/oscar-jacobson-eddie-club-blazer-navy.html

SS15_1_Eddie_box.jpg
Drar av en tvåhunk. 1800:- inklusive frakt.:)
image.jpeg

Edit* - Bilderns hos CareOfCarl fungerar endast via dator av någon anledning.

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 11160. Montblanc's refnr 167.
Blyertspenna. 0,9mm. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 11402. Montblanc's refnr 162.
Rollerballpenna. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

IMG_8873.JPG

Pris i butik för båda 8.850 kr. Mitt pris 4.400 kr inkl REK-frakt.

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 7572. Montblanc's refnr P167.
Blyertspenna. Pennan är i svart resin med platinapläterade detaljer.

Montblanc Meisterstück Le Grand. Oanvänt skick. Köpt hos Jarl Sandin. Deras refnr 7571. Montblanc's refnr P162.
Rollerballpenna. Pennan är i svart resin med platinapläterade detaljer.

IMG_8875.JPG

Pris i butik för båda 9.400 kr. Mitt pris 4.700 kr inkl REK-frakt. SÅLDA!

Montblanc Meisterstück Classique. Refnr 164. Fint skick. Pennan är snart i behov av en ny refiller (kostar ca 100-lapp hos återförsäljare).
Kulspetspenna. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

Montblanc Meisterstück Classique. Refnr 165. Fint skick.
Blyertspenna. 0,5mm. Pennan är i svart resin med förgyllda detaljer.

IMG_8883.JPG

Pris i butik för båda 7.600 kr. Mitt pris 2.500 kr inkl REK-frakt. SÅLDA!

Referenser: https://klocksnack.se/threads/feskarn.10296/

Självklart retur om ni inte skulle vara nöjda. Pennorna ska då vara i samma skick när de kommer tillbaka som när de skickades.

• Like
Reactions: ZQT
Behöver två surfplattor till mina barn. De har kört Ipad mini tills de kraschade... Så gärna ipads. Men det går även bra med Android plattor. Så har ni något att avvara skicka ett pm vetja!
Ronnie

Hej!

Säljer ett par Loake Kemptom i brun mocka. Inköpta på skoakademin för några månader sedan. Har endast använt dem ett tiotal gånger, har inte gåtts in. Har hållit sulan insmord och skorna impregnerade och borstade samt haft på någon hälso-spray för mocka, dvs de är i nära nytt skick, kommer med cert, påse och kartong.

https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/loake-1880-kempton-boot-brown-suede.html
Storlek 9 1/2 F är normalt en 44.

1500 inkl frakt..

skor1.jpg
skor2.jpg
skor7.jpg
skor4.jpg
skor6.jpg
skor3 - kopia.jpg

Bilagor

• skor5.jpg
    skor5.jpg
    18.3 KB · Visningar: 121
Hej!

Säljer ett par Loake Kemptom i brun mocka. Inköpta på skoakademin för några månader sedan. Har endast använt dem ett tiotal gånger, har inte gåtts in. Har hållit sulan insmord och skorna impregnerade och borstade samt haft på någon hälso-spray för mocka, dvs de är i nära nytt skick, kommer med cert, påse och kartong.

https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/loake-1880-kempton-boot-brown-suede.html
Storlek 9 1/2 F är normalt en 44.

1500 inkl frakt..

Vart finns dessa skor i vårt avlånga land?

6s 64GB Rosé
Helt ny enhet, komplett med allt.

5k skickat.
8590kr enligt Apple.se

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Säljes

iPhone 6s silver 128gb ca 5 mån gammal i mycket fint skick. Alltid haft glasskydd på display och skal/fodral på.

Följer med:
-laddare
-kvitto
-div plånboksfodral (se bild)

Priside:6700:- EJ BYTEN

Ej retur.

/Jonas

Bra nybörjarset från Dynatour (Mirage 2000) säljes i paket med putter från Donnay samt Trä 3, Trä 5 samt Driver (också i serien Dynatour Mirage 2000 med headcovers).
Järnklubbor i 4-SW (8 klubbor), trä 5, trä 3, driver 10,5 grader samt putter för 650 spänn hämtat i Stockholm.
IMG_3719.JPG
IMG_3721.JPG
IMG_3722.JPG
IMG_3723.JPG
IMG_3724.JPG

PM vid intresse/klagomål :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp