Sänker till 5500sek![]()
![]()
![]()
![]()
Säljes![]()
iPhone 6s silver 128gb ca 5 mån gammal i mycket fint skick. Alltid haft glasskydd på display och skal/fodral på.
Följer med:
-laddare
-kvitto
-div plånboksfodral (se bild)
Priside:6700:- EJ BYTEN
Ej retur.
/Jonas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sänker till 5500sek![]()
![]()
![]()
![]()
Säljes![]()
iPhone 6s silver 128gb ca 5 mån gammal i mycket fint skick. Alltid haft glasskydd på display och skal/fodral på.
Följer med:
-laddare
-kvitto
-div plånboksfodral (se bild)
Priside:6700:- EJ BYTEN
Ej retur.
/Jonas
SåldSänker till 5500sek
H&M-Barbourn finns kvar, 500kr för den skickat och klart.Två jackor.
Klassisk Burberry i något patinerat, men ändå gott skick. Storleken skulle jag säga är mellan M och L, svårt att säga. Något för stor för mig som är 177cm och 77kg. Som sagt, lite patina finns på framsidan, men funkar ruskigt väl till blöta nätter. Pris 1300kr inkl. frakt med Schenker.
Den andra är en mörkgrön, Barbourinspirerad gammal H&M-jacka i mycket gott skick. OBS, inte att förväxla med den låga kvaliteten som H&M-kläder har idag, denna är av väldigt god kvalité och kan mäta sig med min andra Beaufort. Jackan är av vaxat tyg och håller mycket god kvalité som sagt. Medföljer även en tillhörande huva.
Storleken är mellan M och L skulle jag säga. Ungefär som min Beaufort som är C40/102cm. Pris 800kr inkl. frakt med Schenker.
Duger inte priserna får ni väl ge något rimligt bud.
![]()
![]()
![]()
![]()
Den blå är borta. Gant Yale är kvar!Gant indigoskjorta. Fint skick. Strl Medium. 260 kr skickad.
![]()
Gant Yale. Fint skick. Poplintyg. Strl S. 260 kr skickad.
![]()
iPhone 4s. Fullset i fint skick. Telefonen är brukad av min mor och enligt uppgift från henne funkar inte wi-fi (vem vet, hon kanske bara har stängt av det?). Jag orkar inte ta reda på vad felet är, så det är något köparen bör ha med i kalkylen.
Pris: 1000:-, rimliga bud beaktas. Telefonen finns i Örebro men kan skickas.
Fåtölj, förmodligen 60-tal. Svart läder i bra skick utan skador. Underredet har blivit hemmalagat genom åren. Stomme av stål i bra skick.
![]()
![]()
![]()
![]()
2500:- vid avhämtning i Sthlm
Då jag blivit av med en av mina laster så tänker jag att jag ska sälja av några tändare. Samtliga är guldpläterade och samtliga har gnista när man ska tända. Även samtliga behöver fyllas på med gas. Servicehistorik är okänd. Till alla Dunhill tändare skickar jag med ett extra stift + ett "servicekit" med manual (se sista bild).
1. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt SÅLD!
2. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt
3. Dunhill Rollagas. Stift. 500 kr inkl frakt
4. Ronson Varatronic. El. 250 kr inkl frakt
5. Ronson Varatronic. El. 250 kr inkl frakt
6. Dunhill Rollagas. Stift. Gravyr på locket. Saknar även "täcklocket" i botten. 250 kr inkl frakt
7. St. Dupont. Stift. Liten gravyr på kortsidan av locket. 700 kr inkl frakt
8. St. Dupont. Stift. 800 kr inkl frakt SÅLD!
9. St. Dupont. Stift. 900 kr inkl frakt
Paketpris kan ordnas om du är intresserad av flera. Även fler bilder kan ordnas.
Ett par svarta C&J Hallam till salu. Skorna är i storlek 9E, men en extra sula är ilagd (original C&J, gjort hos Larssons i Gbg) vilket gör dem ca 1/2 storlek mindre. Skorna är köpta nya av mig och endast testkörda, max fem gånger, innan jag accepterat att de aldrig kommer passa. Skall försöka hålla mig till det jag vet funkar från och med nu...
Tänker mig 3000 spänn för dem. Bara att PM:a för frågor eller fler bilder.
![]()
![]()
Spyderco Yojimbo 2
Bara uppackad och skurit lite frukt och papper med.![]()
http://www.knivbutik.se/fallknivar/389-spyderco-yojimbo-2-fallkniv.html
1750kr fraktat