• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Sökes herrskor, storklek 42.5-43. Bor i Västerås, men befinner mig i Falun/Stockholm en del.
Sökes även kläder/jackor/kavajer, 44-46 på Kavaj, Jacka S
Söker specifikt trenchcoat, helst mörkblå med axelklaffar, storlek 46 eller small.

Jo, men tänkte billigare begagnade saker.
Jag och sonen ska ut i krig. Typ. ;)
Airsoft! Och jag kör alltid "all in"

Har dom inte billiga camogrejer på Biltema? Iofs jakt men det kanske inte har så stor betydelse. Tidigare fanns det också något i norra delen av Sveavägen som sålde begagnade militärgrejer i källaren

Finns det något som helst intresse av gamla hockey-kort eller är det bara skräp?
#vindsstädning.
Finns det nåt ställe som man kan vända sig till ang värdering av hockeybilder?
Beror nog på åldern. Men en snabb koll på Tradera säger att de inte är så väldigt värdefulla. Kan dock säkert finnas några guldkorn, men då gäller det att hitta rätt köpare vilket nog blir svårare.

Verkar dock finnas ett visst intresse:
http://www.hockeykort.se/forum/viewforum.php?f=9

Pelikanen är SÅLD!
Vintage Pelikan Silverstar , ca 1974.
Typ Mint-skick. Sitter fn en Pelikanpatron blå i, mycket skön att skriva med. Medium spets. Diskret graverad med "Hoechst".
Kommer i Pelikanask med garantifolder.
100% nöjd gäller!
450:- inkl frakt
DSC_0452.JPG
IMG_20160318_192451.jpg
DSC_0668.JPG
DSC_0458.JPG
DSC_0621.jpg

Nudie jeans. Modell "Slim Jim".
Helt nya. Aldrig använda.
Storlek 28x32. Dry broken twill.
400 kr skickade.
20160417_093954.jpg

Kära klocksnackare.

Har lagt ut mina gamla däck och fälgar på blocket. Om det är någon här på KS som är intresserad för smidig och enkel affär här i Malmö under dagen, skicka PM.
Använda två säsonger, förvarade i varmgarage ett par säsonger sedan dess. 5mm mönstring kvar. I princip utan större dings ;) Varsamt körda och parkerade med andra ord.
Bultar ingår, full uppsättning 16 + 2 reserv samt 4st låsbultar med nyckel.

18", 235/40.
Satt på min Audi A4 med B7 kaross för ett par år sedan.

Blocket pris: 4200.
KS pris: BUD vid enkel och smidig affär i Malmö. (Ingen testmontering av däck, inget prutande på plats, upphämtning sker mot pengar och inga gräsklippare motsv.),
DSC_0226.JPG

DSC_0223.JPG

DSC_0222.JPG

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp