Har tyvärr inget själv, men har du tittat på http://armygross.se? De har en hel del M90-kläder och hyfsade priser.
Tack för tipset. Lite för höga priser med tanke på hur vi kommer hantera dem. Haha
Mottager gärna fler tips.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har tyvärr inget själv, men har du tittat på http://armygross.se? De har en hel del M90-kläder och hyfsade priser.
Söker M90 ställ! Alt andra camokläder.
Långskott kanske men här på KS finns det mesta.
Vilken storlek söker du och vad mer specifikt ?
Vad ska du göra egentligen? Kolla röda stjärnans militaria!Jag är 180 cm och väger 85 kg. Rätt muskulös, enligt mig Haha
Söker full mundering. Allt från M90 till rysk uniform med mössor och allt.
Vad ska du göra egentligen? Kolla röda stjärnans militaria!
Jo, men tänkte billigare begagnade saker.
Jag och sonen ska ut i krig. Typ.
Airsoft! Och jag kör alltid "all in"
http://www.garderoben.se/militarklader/kompletta-militaruniformerJag är 180 cm och väger 85 kg. Rätt muskulös, enligt mig Haha
Perfekt för Tradera om ingen här nappar.Finns det något som helst intresse av gamla hockey-kort eller är det bara skräp?
#vindsstädning.
Jag är 180 cm och väger 85 kg. Rätt muskulös, enligt mig Haha
Finns det nåt ställe som man kan vända sig till ang värdering av hockeybilder?Perfekt för Tradera om ingen här nappar.
Jag kollade på ebay vad andra har lagt ut för priser, hade nog max fått en hundring och en örfil för mina. Låter dem mogna till sig i 20 år till och hoppas på någon då 50 åring med för stor plånbok som börjar blicka tillbaka till sin ungdoms glansdagar.Finns det nåt ställe som man kan vända sig till ang värdering av hockeybilder?
Finns det något som helst intresse av gamla hockey-kort eller är det bara skräp?
#vindsstädning.
Beror nog på åldern. Men en snabb koll på Tradera säger att de inte är så väldigt värdefulla. Kan dock säkert finnas några guldkorn, men då gäller det att hitta rätt köpare vilket nog blir svårare.Finns det nåt ställe som man kan vända sig till ang värdering av hockeybilder?
Vissa kan vara värda mycket pengar. Skulle kollat upp först om jag vore duFinns det något som helst intresse av gamla hockey-kort eller är det bara skräp?
#vindsstädning.
Säljer xbox oneKÖPES: söker en billig spelkonsol. Typ: ps3, Xbox 360, alternativt nyare vid bra pris!
EDIT: Vet och vet..jag antar att Bengt skulle få det.Finns det nåt ställe som man kan vända sig till ang värdering av hockeybilder?
Vintage Pelikan Silverstar , ca 1974.
Typ Mint-skick. Sitter fn en Pelikanpatron blå i, mycket skön att skriva med. Medium spets. Diskret graverad med "Hoechst".
Kommer i Pelikanask med garantifolder.
100% nöjd gäller!
450:- inkl frakt
Du är medveten om att KS-pris av hävd ska vara minst 30% under det man begär i andra sammanhang..?!Villa säljes.
I Enskede.
Full set. Vi är andra ägaren sedan 1932.
Bud?
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-svedmyra-stockholms-kommun-sotholmsvagen-30-8975682
(Var tvungen att vinna OT nu när huset är till salu)
Har hittat ett liknande i bulgarien på h24. 30% under.Du är medveten om att KS-pris av hävd ska vara minst 30% under det man begär i andra sammanhang..?!
Jag har jacka och byxor, osäker på storlek men kan kolla! Har även en annan camo-uniform som såldes på ÖB för 10-15 år sedan.
Intressant?
Vet att jag har vegetato uniformen, övre och under del, samt kanske booniehat?
Sedan kan jag ha över och underdel samt booniehat i OD.
Spelade airsoft ett tag men studierna tog över.
Storlek M-L
Okonstruerad kavaj ifrån Boglioli.
Strl 52
Mörkgrå
Modell Coat
98%bomull 2%stretch
Mycket fint skick!
1400kr skickat!