• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kavaj ifrån Hugo boss
Storlek 52
Jag har tagit in den lite i midjan, så den är har en liten smalare passform utan att vara för smal.

600+frakt

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    165 KB · Visningar: 32
Barbour International "Washed Twill". Fint skick, men använd och inte ny. Storlek M men är mer som en L tycker jag. Stor i storleken alltså. Snygg och inte supervanlig modell. Observera att det här är en ovaxad modell. Finns tillhörande midjerem.
1000kr inkl. frakt med Schenker.
IMG_20160417_123418.jpg
IMG_20160417_123432.jpg
 
Vissa kan vara värda mycket pengar. Skulle kollat upp först om jag vore du :)

Jag kastade heela samlingen nu när mor flyttade. Orkade inte med att kolla om det fanns något av värde men jag tvivlar att det gjorde det. Tvivlar dock på att det var något större värde just med tanke på de skick de var i (jag var ju 7-12 när det begav sig). Jag ser det som att jag vaskade en sjysst meck och bygg klocka. :D
 
Någon som har en billig Xbox One till salu? Kinect är ej intressant, spel är inte nödvändigt. PM om någon sitter på en
 
Nytt försök, small sebenza 21 med cocobolo inlay.
Nyskick, fullt set.
Tror inte att den behöver någon närmare presentation, låter bilderna tala.
IMG_20160116_170734.jpg

IMG_20160116_170618.jpg
IMG_20160116_170542.jpg
Nypris idag 5058kr + frakt
4500kr skickat inom sverige
Byten? skadar ju inte att försöka
Pruta? ja varför inte
 
När vi ändå är inne på knivar:
Spyderco Delica FFG
Köptes i början av året och är i princip oanvänd då jag endast öppnat enstaka brev och paket med den!

image-jpeg.244691


Prisidé: 750kr skickat och klart!
 
Köpannons:

Golf klubbor, eller för att vara mer specifik Wedgar. Gärna i gradantalet 50-58. Behöver fylla ut min bag med något i stil med en 52 och en 56 grådåre, har en 58 idag..

Pris och allt annat tar vi i PM för att undanvara de övriga medlemmarna :)
 
Snart är sommaren här! Passa på att redan ni skaffa en riktigt fin sommarskjorta. Helt ny skjorta från japanska Kamakura i linne till ett bra pris.
Ett fynd för 400 kr inkl frakt!
LD970323S.jpg
Kamakura linneskjorta strl L säljes. Helt ny med lappen kvar. 700 kr inkl frakt. Kommer härifrån: http://www.kamakurashirts.net/shop/g/gLD970323L/
Var lite trängre över bröstet än uppgifter från hemsidan, vilket gör att den inte passar mig. Den är snarare 59-60cm vid bröstet.
kk2-jpg.187566
 
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Försöker väl här också då blocket känns kyligt just nu :) 170hk, advantage, comfort paket , Lackbehandlad, solfilm, backsensor, sommar och hakkapeliitta 8 dubbade vinterdäck. Servad enligt bok. Start & stopp funktion. 2 nycklar, Besiktigad utan anmärkning.

Rekondad inuti i höstas, men har blivit några nya fläckar på sätena fram.

Ac kyler perfekt , bilen går väldigt bra i motor och växellåda och den ser mycket fräsch ut, Finns sparade kvitton på verkstadsbesök mm.

kan bytas mot klocka jämnt upp lr klocka + pengar.

Priside 80 000kr
 
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Försöker väl här också då blocket känns kyligt just nu :) 170hk, advantage, comfort paket , Lackbehandlad, solfilm, backsensor, sommar och hakkapeliitta 8 dubbade vinterdäck. Servad enligt bok. Start & stopp funktion. 2 nycklar, Besiktigad utan anmärkning.

Rekondad inuti i höstas, men har blivit några nya fläckar på sätena fram.

Ac kyler perfekt , bilen går väldigt bra i motor och växellåda och den ser mycket fräsch ut, Finns sparade kvitton på verkstadsbesök mm.

kan bytas mot klocka jämnt upp lr klocka + pengar.

Priside 80 000kr

Mil?
 
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Försöker väl här också då blocket känns kyligt just nu :) 170hk, advantage, comfort paket , Lackbehandlad, solfilm, backsensor, sommar och hakkapeliitta 8 dubbade vinterdäck. Servad enligt bok. Start & stopp funktion. 2 nycklar, Besiktigad utan anmärkning.

Rekondad inuti i höstas, men har blivit några nya fläckar på sätena fram.

Ac kyler perfekt , bilen går väldigt bra i motor och växellåda och den ser mycket fräsch ut, Finns sparade kvitton på verkstadsbesök mm.

kan bytas mot klocka jämnt upp lr klocka + pengar.

Priside 80 000kr
Hmm jag ser på bilderna att det är en bmw 320i, men vore det inte rimligt att berätta årsmodell och miltal?
 
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Försöker väl här också då blocket känns kyligt just nu :) En BMW 320i, årsmodell 2008, ca 16300 mil, 170hk, advantage, comfort paket , Lackbehandlad, solfilm, backsensor, sommar och hakkapeliitta 8 dubbade vinterdäck. Servad enligt bok. Start & stopp funktion. 2 nycklar, Besiktigad utan anmärkning.

Rekondad inuti i höstas, men har blivit några nya fläckar på sätena fram.

Ac kyler perfekt , bilen går väldigt bra i motor och växellåda och den ser mycket fräsch ut, Finns sparade kvitton på verkstadsbesök mm.

kan bytas mot klocka jämnt upp lr klocka + pengar.

Priside 80 000kr
 
Kan klart vara av intresse. Kolla vad du har. :)
Här är vad jag hittat... har använt kläderna till paintball så färgrester kan finnas

image.jpeg


M90 storlek passande 180cm och 75kg
Till höger om m90 storlek c54 på jacka och c58 på byxor. (Ganska stora har jag för mig)
Nedanför: jacka large - regular, byxor medium - long
 
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Försöker väl här också då blocket känns kyligt just nu :) 170hk, advantage, comfort paket , Lackbehandlad, solfilm, backsensor, sommar och hakkapeliitta 8 dubbade vinterdäck. Servad enligt bok. Start & stopp funktion. 2 nycklar, Besiktigad utan anmärkning.

Rekondad inuti i höstas, men har blivit några nya fläckar på sätena fram.

Ac kyler perfekt , bilen går väldigt bra i motor och växellåda och den ser mycket fräsch ut, Finns sparade kvitton på verkstadsbesök mm.

kan bytas mot klocka jämnt upp lr klocka + pengar.

Priside 80 000kr
CWC på reg-plåten = kreddigt!
 
Säljer ett par XTZ 99.26 MKll i svart pianolack.

image.jpeg


I fint skick, använda som bakhögtalare.
Finns i Stockholm, kan köra ut om det skulle behövas. Fullset :) kartong och kvitto finnes (dock ingen garanti kvar). Säljer för att de tyvärr inte får plats längre.

Har likadana som frontar och center och de är riktigt jä... bra.

3200kr
 
Barbour International "Washed Twill". Fint skick, men använd och inte ny. Storlek M men är mer som en L tycker jag. Stor i storleken alltså. Snygg och inte supervanlig modell. Observera att det här är en ovaxad modell. Finns tillhörande midjerem.
1000kr inkl. frakt med Schenker.
IMG_20160417_123418.jpg
IMG_20160417_123432.jpg
Sänker till 900kr skickat! Riktigt grym vårjacka till bra pris.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp