Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vissa kan vara värda mycket pengar. Skulle kollat upp först om jag vore du
Sålda.Nudie jeans. Modell "Slim Jim".
Helt nya. Aldrig använda.
Storlek 28x32. Dry broken twill.
400 kr skickade.
Kamakura linneskjorta strl L säljes. Helt ny med lappen kvar. 700 kr inkl frakt. Kommer härifrån: http://www.kamakurashirts.net/shop/g/gLD970323L/
Var lite trängre över bröstet än uppgifter från hemsidan, vilket gör att den inte passar mig. Den är snarare 59-60cm vid bröstet.
Försöker väl här också då blocket känns kyligt just nu 170hk, advantage, comfort paket , Lackbehandlad, solfilm, backsensor, sommar och hakkapeliitta 8 dubbade vinterdäck. Servad enligt bok. Start & stopp funktion. 2 nycklar, Besiktigad utan anmärkning.
Rekondad inuti i höstas, men har blivit några nya fläckar på sätena fram.
Ac kyler perfekt , bilen går väldigt bra i motor och växellåda och den ser mycket fräsch ut, Finns sparade kvitton på verkstadsbesök mm.
kan bytas mot klocka jämnt upp lr klocka + pengar.
Priside 80 000kr
Hmm jag ser på bilderna att det är en bmw 320i, men vore det inte rimligt att berätta årsmodell och miltal?Försöker väl här också då blocket känns kyligt just nu 170hk, advantage, comfort paket , Lackbehandlad, solfilm, backsensor, sommar och hakkapeliitta 8 dubbade vinterdäck. Servad enligt bok. Start & stopp funktion. 2 nycklar, Besiktigad utan anmärkning.
Ac kyler perfekt , bilen går väldigt bra i motor och växellåda och den ser mycket fräsch ut, Finns sparade kvitton på verkstadsbesök mm.
Priside 80 000kr
Försöker väl här också då blocket känns kyligt just nu En BMW 320i, årsmodell 2008, ca 16300 mil, 170hk, advantage, comfort paket , Lackbehandlad, solfilm, backsensor, sommar och hakkapeliitta 8 dubbade vinterdäck. Servad enligt bok. Start & stopp funktion. 2 nycklar, Besiktigad utan anmärkning.
Priside 80 000kr
Här är vad jag hittat... har använt kläderna till paintball så färgrester kan finnasKan klart vara av intresse. Kolla vad du har.
Här är vad jag hittat... har använt kläderna till paintball så färgrester kan finnas
M90 storlek passande 180cm och 75kg
Till höger om m90 storlek c54 på jacka och c58 på byxor. (Ganska stora har jag för mig)
Nedanför: jacka large - regular, byxor medium - long
400 för Dior då? 250 för Rolex och 200 för Local Firm?Dior kortetui
Använt ett par gånger men mycket bra skick.
500sek plus frakt
Solglasögon The Local Firm
Bra skick men finns spår av viss användning.
300sek plus frakt
Du får inte hålla på och sälja det du stulit av tjejerna från syjuntan! Fy Margot!400 för Dior då? 250 för Rolex och 200 för Local Firm?
Måste det skickas så lägg på frakt.
Snor va fan jag vill gumman, jag ÄGER den där syjuntanDu får inte hålla på och sälja det du stulit av tjejerna från syjuntan! Fy Margot!
Och retur!Du är medveten om att KS-pris av hävd ska vara minst 30% under det man begär i andra sammanhang..?!
CWC på reg-plåten = kreddigt!Försöker väl här också då blocket känns kyligt just nu 170hk, advantage, comfort paket , Lackbehandlad, solfilm, backsensor, sommar och hakkapeliitta 8 dubbade vinterdäck. Servad enligt bok. Start & stopp funktion. 2 nycklar, Besiktigad utan anmärkning.
Priside 80 000kr
Någon som har en billig Xbox One till salu? Kinect är ej intressant, spel är inte nödvändigt. PM om någon sitter på en
Finns kvarSäljer en Van Cleef & Arpels Bois D'iris använd ett fåtal gånger.
Nypris 1395:-
Pris 900:- skickat
Finns kvarPersol PO3072S Gangster FILM NOIR EDITION 95/58 endast testade en gång.
Nypris 1869:-
Pris 1500:- skickat
Sänker till 900kr skickat! Riktigt grym vårjacka till bra pris.Barbour International "Washed Twill". Fint skick, men använd och inte ny. Storlek M men är mer som en L tycker jag. Stor i storleken alltså. Snygg och inte supervanlig modell. Observera att det här är en ovaxad modell. Finns tillhörande midjerem.
1000kr inkl. frakt med Schenker.