När vi ändå är inne på knivar:
Spyderco Delica FFG
Köptes i början av året och är i princip oanvänd då jag endast öppnat enstaka brev och paket med den!
Prisidé: 750kr skickat och klart!
SÅLD!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När vi ändå är inne på knivar:
Spyderco Delica FFG
Köptes i början av året och är i princip oanvänd då jag endast öppnat enstaka brev och paket med den!
Prisidé: 750kr skickat och klart!
Såld.
Keps Polo Ralph Lauren 143:- skickat.
Ingen retur.
I
Macbook sökes!
Vilken tajmingTänkte kika intresset på min Macbook Pro 13" late 2011. Den är i fint skick och kommer med alla tillbehör och originalbox (fullset lol). Den är uppdaterad till 16Gb ram minne, SSD hårddisk, optical drivern är ersatt med original HDD disken som kör genuint windows 10. Självklart medföljer optical drivern ifall det är så att man läser mycket CD skivor.
Funkar klockrent, prisidé 6400
BUMP 800kr skickat!Barbour International "Washed Twill". Fint skick, men använd och inte ny. Storlek M men är mer som en L tycker jag. Stor i storleken alltså. Snygg och inte supervanlig modell. Observera att det här är en ovaxad modell. Finns tillhörande midjerem.
1000kr inkl. frakt med Schenker.
Vet inte riktigt var denna fråga passar in, men testar här: Någon som handlat på DelicateVintage? Säljer LV etc.
Tjena,Vet inte riktigt var denna fråga passar in, men testar här: Någon som handlat på DelicateVintage? Säljer LV etc.
Nu får du skärpa dig. PMa om jag ska lösaNågon som sitter på ett par oanvända ray-ban clubmasters storlek 51? Helst brunmelerade. Lyckats slarva bort mitt andra par på mindre än ett år..
Syftar du på BMW 320:n?Går du ner 20' i pris kan det vara intressant. Har ju en hel del mil på mätarn..
Inte kyligt. Rätt pris bara. Jag sålde min på 10 minuter. 10 minuter! Har du inte lagt till Blockets begförsäkring så gör det. Värt pengarna.Försöker väl här också då blocket känns kyligt just nu 170hk, advantage, comfort paket , Lackbehandlad, solfilm, backsensor, sommar och hakkapeliitta 8 dubbade vinterdäck. Servad enligt bok. Start & stopp funktion. 2 nycklar, Besiktigad utan anmärkning.
Rekondad inuti i höstas, men har blivit några nya fläckar på sätena fram.
Ac kyler perfekt , bilen går väldigt bra i motor och växellåda och den ser mycket fräsch ut, Finns sparade kvitton på verkstadsbesök mm.
kan bytas mot klocka jämnt upp lr klocka + pengar.
Priside 80 000kr
Driver du eller..? 16k mil på en bil från 2008 = ca 2k mil/år. Det är fullt normalt, gränsande till lågt. Och du vill alltså ge 60k för en vettigt utrustad 320 T-08 med normala mil.. Stort av dig!Går du ner 20' i pris kan det vara intressant. Har ju en hel del mil på mätarn..
EDIT: citat föll bort, men gäller alltså BMW 320.
Mm.. Sen kan man ju även söka manuellt på Blocket och se att den billigaste motsvarande bilen som visserligen gått 17,5-18k mil ligger på 79..Detta tips i all välmening, en indikation på varför det kanske är "kyligt" på blocket.
Utpris bilhandlarpris
73 800 kr
Ca pris hos bilhandlaren
Privatpris
58 900 - 66 600 kr
Ca pris vid köp hos privatperson
Förfina värderingen
BMW 320i Touring, E91 (170hk) -08
100 mån | 16000 mil | Värdeminskning startade 2008-01-01
http://teknikensvarld.se/bilpriser/
Och att de fortfarande ligger på Blocket, osålda, är väl troligtvis för att de ligger för högt i pris?Mm.. Sen kan man ju även söka manuellt på Blocket och se att den billigaste motsvarande bilen som visserligen gått 17,5-18k mil ligger på 79..
Så kan det vara men jag tycker det är svinigt att säga "dra av 20 på priset", dvs pruta 25% och förmodligen utan att kasta upp degen om säljaren skulle sänka priset..Och att de fortfarande ligger på Blocket, osålda, är väl troligtvis för att de ligger för högt i pris?
Jo det håller jag med om, det känns inte riktigt som en schysst taktik. 80' kanske är lite i överkant, men att pruta 20' är lite väl hårt.Så kan det vara men jag tycker det är svinigt att säga "dra av 20 på priset", dvs pruta 25% och förmodligen utan att kasta upp degen om säljaren skulle sänka priset..