Ett förslag i all välmening: citera gärna annonsen istället så ser man direkt vad det är som bumpas.Prisbump; 3000!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett förslag i all välmening: citera gärna annonsen istället så ser man direkt vad det är som bumpas.Prisbump; 3000!
Ett förslag i all välmening: citera gärna annonsen istället så ser man direkt vad det är som bumpas.
Sänker till 1300:- någon?Persol PO3072S Gangster FILM NOIR EDITION 95/58 endast testade en gång.
Nypris 1869:-
Pris 1500:- skickat
Snygga och färgglada armband. Färger och mönster kan variera.
För inspiration: http://instagram.com/kristianhaagen
80 kr inkl frakt för 5 st.
Tjena!
Har en i princip oanvänd, i nyskick, bärbar dator till salu- Toshiba Satellite L50D-B-172
inköpt juli förra året till min mamma men hon fastnade aldrig för det här med "internät".
Spec:
- AMD A8-6410 fyrkärnig accelererad processor
- 15,6 tum , Toshiba TruBrite® HD TFT High Brightness-skärm med 16:9-format och LED-bakgrundsbelysning
- SSD-hårddisk 256 GB
- Blankt svart hölje med linjemönster och svart tangentbord
- 8 192 (1x) MB, DDR3L RAM (1 600 MHz)
- AMD A8-6410 accelererad processor med AMD Radeon™ R5-grafik
- vikt : upp till 2,2 kg
- B x D x H : 380,0 × 259,9 × 23,5 mm
För fullständig spec se: http://www.toshiba.se/laptops/satellite/l50-b/satellite-l50d-b-172/tab/where-to-buy/
- kommer med Windows 10
Nypris vid köp var ca 6000kr om jag inte missminner mig.
Säljes för 4000kr och då kan en trådlös Logitech M510 mus ingå om du är snäll.
Finns i gbg kan skickas mot fraktkostnad.
/Ebbot
Höjde du precis priset?Testar igen...
Bumpar till 3200kr!
Höjde du precis priset?
Jag hänger för mycket på Köp & SäljBra med forumpoliser som kan rätta oss med guldfiskminne - hur håller du koll på allt!?
3000kr naturligtvis.
Inte exakt samma för att vara petig, Barbour X To Ki To Sports Jacket är exakt den som var i filmen, denna är en utgåva som kom 2013 året efter filmen släpptes. Grym jacka dock!efter att ha passerat hösten och våren och inte använt jackan testar jag att lägga ut den på nytt.
Alltså en Barbour Dept. B Commander, storlek M, kan ses i Skyfall fr 2012. pris: 1500kr
Säljer 2 helt nya pikéer från Henri Lloyd i storlek Large. Inplastade och aldrig provade. Den ena är vit och den andra marinblå. Nypris är runt 800-900 kr styck.
Säljes för 500 kr styck, finns i Göteborg men kan skickas om du står för frakten.
Säljer ett par Adidasdojor i svart/vitt.
Föll mig inte i smaken så de är inte använda särskilt mycket.
Strl 46.
370kr, köpare står för frakt.
Finns i Stockholm.
Ping!Vårsolen är på klar ingång och vad är väll härligare än en cool skinnjacka?
Denna har hängt i min garderob 2-3 år och blivit använd ett FÅTAL gånger. Det va ett spontant som egentligen inte alls är min stil..
Köpte den för 5000 kr
Säljer den nu för 2000 kr
Frakt enligt Ök
Vad har vi då?
En Jofama Skinnjacka med fårskinnskrage i biker style.
Storlek 54 (typ L)
Lite fodrad med rutigt tyg.
Som sagt ytterst lite använd ich nästintill nyskick.
Släng iväg ett Pm
/Filip
Såld (dock inte till KS-medlem )Kanske ett longshot men sett att det finns en racertråd
Säljer min Canyon Endurace Cf 9.0 full ultegra stl L.
Gick runt vättern förra året, lite träning innan, har inte rullat en meter sedan dess. Nyskick i stort sett.
Säljs utan pedaler men med flaskhållare!
Väger in på c:a 7.6.
Pris: 15k
Finns i Göteborg
Betalning med swish.
KS står väl för Köp och Sälj? Finns det andra trådar?Jag hänger för mycket på Köp & Sälj
Har en vit Samsung Galaxy S6 Edge.
64GB minne, nyss uppdaterad till 6,0, aldrig rootad eller liknande, olåst, bott i skal under sin livstid och har inga märken på baksida eller kanter, finns en liten liten repa på skärmen längst upp kl11. Fullset med allt utom hörlurarna som ändå inte är något bra. Kvitto finns också såklart, köpt i Juli 2015.
3700:-
Säljer en klassisk schtekjacka. Använd en handfull gånger. Nyskick. Strl XS, bärs dock som S/M. Ni som vet Barbour så är dom väldigt stora i storlekarna.
700kr.
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/liddesdale-jacket-olive.html?gclid=CK2PyOWrtMwCFYHhcgodU9oD8A
Äre sant? Brukar bära M i typ alla kläder, men på den här jäkeln var jag tvungen att gå ner till XSStora? jag som upplever tvärtom. Xxl sitter apatajt