• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Gummo

Joker
2-Faktor
Bulgariörhängen till frugan/älskarinnan/morsan eller till den bortskämda dotterns student?
Vitguld/Onyx. Fullset. Nypris 15000kr. 8500kr ev byte Chanel Premiere.
Bul.JPG
bulgar.JPG
 
N

nn75

Guest
efter att ha passerat hösten och våren och inte använt jackan testar jag att lägga ut den på nytt.
Alltså en Barbour Dept. B Commander, storlek M, kan ses i Skyfall fr 2012. pris: 1500kr
DSCN1262.jpg

och dessa har inte heller använts under hösten 2015 eller våren 2016 så testar jag dessa kängor också.
ett par LOAKE
1880 Fairford, läst G storlek 7,5. Knappt ingångna, lite dåligt putsade på bilderna får jag medge dock. Pris: 1200kr
betalning genom swish. köpare står för frakten.
DSCN1259.JPG

 

Ebbot

Cartier
Testar igen...

Tjena!

Har en i princip oanvänd, i nyskick, bärbar dator till salu- Toshiba Satellite L50D-B-172

inköpt juli förra året till min mamma men hon fastnade aldrig för det här med "internät".
Spec:
  • AMD A8-6410 fyrkärnig accelererad processor
  • 15,6 tum , Toshiba TruBrite® HD TFT High Brightness-skärm med 16:9-format och LED-bakgrundsbelysning
  • SSD-hårddisk 256 GB
  • Blankt svart hölje med linjemönster och svart tangentbord
  • 8 192 (1x) MB, DDR3L RAM (1 600 MHz)
  • AMD A8-6410 accelererad processor med AMD Radeon™ R5-grafik
  • vikt : upp till 2,2 kg
  • B x D x H : 380,0 × 259,9 × 23,5 mm
  • kommer med Windows 10
För fullständig spec se: http://www.toshiba.se/laptops/satellite/l50-b/satellite-l50d-b-172/tab/where-to-buy/

Nypris vid köp var ca 6000kr om jag inte missminner mig.
Säljes för 4000kr och då kan en trådlös Logitech M510 mus ingå om du är snäll.

Finns i gbg kan skickas mot fraktkostnad.

/Ebbot

Bumpar till 3200kr!
 
D

Deleted member 1154

Guest
Hej KS!

Har en Intel 240Gb SSD disk som jag ska sälja, köpt på Net on Net
Pris 699kr, nypris 799kr
intel-535-series-240gb(218020)_1_Normal_Large.jpg

Har också en väldigt Fin HP Elitebook i7 , med SSD 128Gb, 8Gb RAM och Windows 10 till Salu , med Väska, laddare osv. Frakt ingår med Schenker
Pris 3500kr

9168631584.jpg
 

Stråkarn

Omega
2-Faktor
efter att ha passerat hösten och våren och inte använt jackan testar jag att lägga ut den på nytt.
Alltså en Barbour Dept. B Commander, storlek M, kan ses i Skyfall fr 2012. pris: 1500kr
DSCN1262.jpg

DSCN1259.JPG
Inte exakt samma för att vara petig, Barbour X To Ki To Sports Jacket är exakt den som var i filmen, denna är en utgåva som kom 2013 året efter filmen släpptes. Grym jacka dock!
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Vårsolen är på klar ingång och vad är väll härligare än en cool skinnjacka?

Denna har hängt i min garderob 2-3 år och blivit använd ett FÅTAL gånger. Det va ett spontant som egentligen inte alls är min stil..

Köpte den för 5000 kr
Säljer den nu för 2000 kr
Frakt enligt Ök

Vad har vi då?
En Jofama Skinnjacka med fårskinnskrage i biker style.
Storlek 54 (typ L)
Lite fodrad med rutigt tyg.
Som sagt ytterst lite använd ich nästintill nyskick.

Fotor_145259129435443.jpg


Släng iväg ett Pm :)

/Filip
Ping!
 

Herr_Katt

Cartier
2-Faktor
Kanske ett longshot men sett att det finns en racertråd :)

Säljer min Canyon Endurace Cf 9.0 full ultegra stl L.
Gick runt vättern förra året, lite träning innan, har inte rullat en meter sedan dess. Nyskick i stort sett.
Säljs utan pedaler men med flaskhållare!
Väger in på c:a 7.6.
Pris: 15k
Finns i Göteborg
Betalning med swish.
endurace-cf-9_c1065.jpg
Såld (dock inte till KS-medlem ;))
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Har en vit Samsung Galaxy S6 Edge.
64GB minne, nyss uppdaterad till 6,0, aldrig rootad eller liknande, olåst, bott i skal under sin livstid och har inga märken på baksida eller kanter, finns en liten liten repa på skärmen längst upp kl11. Fullset med allt utom hörlurarna som ändå inte är något bra. Kvitto finns också såklart, köpt i Juli 2015.

3700:-

Bump!
DSC00910.JPG
DSC00908.JPG
DSC00915.JPG
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Många Barbour jackor här idag och här kommer en till.
Barbour International Original Jacket Black, den är 1,5 år gammal men har nästan bara fått hänga i garderoben på grund av felköp. Storlek UK38 / EU48, kan vara bra att veta att Barbour är ganska stora i storlekarna. Pris 1800 skickad och klar.

Lyckades inte ta någon bra bild på den men den här är det:
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/international-original-jacket-black.html
IMG_3288.PNG
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Det gäller inte alla Barbour jackor. Min nuvarande är strl M och den sitter klockrent. Testade tidigare en international och den var för stor i M.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp