• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

joF

Panerai
Någon som vill testa ett nytt sätt att raka sig på? Säljer delar av min samling eftersom jag nu har haft helskägg i några år.... :)

Först, lyxpaketet innehållande:

Feather Shavette (inkl.- hållare)
Rooney Heritage 3XL 2-band LE
20160424_190245.jpg

Paketpris: 1700 SEK

Sen, rakhyvel-paketet innehållande:
Merkur 45 Bakelite (jag vet ju hur alla här älskar bakelite :))
Thäther 30 mm silvertip

Bild:
20160424_190334.jpg

Pris: 1000 SEK

Trevlig kväll!

/joF
 
Jag har 3 stycken lammullströjor från klassiska Alan Paine i härliga vårfärger som jag inte längre använder.
Storlek 40(UK)/48(EUR) - jag skulle vilja beskriva dem som rymliga storlek M
Inköpta på Fribergs i Jönköping för 1000+ SEK/st (minns inte exakt).

Säljes för 400 SEK/st eller alla tre för 1000 SEK totalt.
Kan mötas i centrala Göteborg, alternativ skickas (lägg då på 50 SEK för spårbar frakt via DB Schenker).

IMG_7694.JPG
IMG_7698.JPG
IMG_7702.JPG
Lönebump, alla tre finns kvar!
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Säljer ett par skitsnygga Meermin tassel loafers i rapello suede, storlek 7,5 UK. Förmodligen det stilsäkraste du kan ha på dig i sommar. Använda max 10ggr då de helt enkelt är för små. 1000kr önskar jag för dem. Ingår kartong och någon skopåse!
image.jpeg
 
Senast ändrad:

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Har en vit Samsung Galaxy S6 Edge.
64GB minne, nyss uppdaterad till 6,0, aldrig rootad eller liknande, olåst, bott i skal under sin livstid och har inga märken på baksida eller kanter, finns en liten liten repa på skärmen längst upp kl11. Fullset med allt utom hörlurarna som ändå inte är något bra. Kvitto finns också såklart, köpt i Juli 2015.

3700:-
 

MariaE

Panerai
Har en vit Samsung Galaxy S6 Edge.
64GB minne, nyss uppdaterad till 6,0, aldrig rootad eller liknande, olåst, bott i skal under sin livstid och har inga märken på baksida eller kanter, finns en liten liten repa på skärmen längst upp kl11. Fullset med allt utom hörlurarna som ändå inte är något bra. Kvitto finns också såklart, köpt i Juli 2015.

3700:-
Nästan billigare att köpa din än att byta glas på både fram och baksida (det var asfalten som attackerade).
 

Aelgen

Omega
Säljer 2 helt nya pikéer från Henri Lloyd i storlek Large. Inplastade och aldrig provade. Den ena är vit och den andra marinblå. Nypris är runt 800-900 kr styck.
Säljes för 500 kr styck, finns i Göteborg men kan skickas om du står för frakten.
2016-04-25 17.57.51.jpg
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Vårsolen är på klar ingång och vad är väll härligare än en cool skinnjacka?

Denna har hängt i min garderob 2-3 år och blivit använd ett FÅTAL gånger. Det va ett spontant som egentligen inte alls är min stil..

Köpte den för 5000 kr
Säljer den nu för 2000 kr
Frakt enligt Ök

Vad har vi då?
En Jofama Skinnjacka med fårskinnskrage i biker style.
Storlek 54 (typ L)
Lite fodrad med rutigt tyg.
Som sagt ytterst lite använd ich nästintill nyskick.

Fotor_145259129435443.jpg


Släng iväg ett Pm :)

/Filip
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Oöppnad iPad Air 2 64gb 4g Silver säljes!
Vinst från tävling så kvitto har jag inte, en drös goda recensioner i goodguy får vara kvitto. 12 mån garanti som aktiveras när iPaden startas.
Blocketpris:5000 kr
KSpris:4000 kr
Affär i Sthlm f2f helst, swish är bäst!
 

Schildfat

Cartier
Telefonen är på lagning och fick en Samsung som lånetelefon.. Tyvärr kan jag inte synka Samsung med jobbets moln och undrar ifall någon har en billig iphone 4 eller 5 som jag kan köpa tills dess att jag får tillbaka min iphone? Gärna i Umeå?
 

Schildfat

Cartier
Har ett par superfina Persol 9649S till salu. Inköpta förra sommaren dock använda högst 7 ggr, tykcker inte de passar så bra på mig.. De är helt i originalskick, kommer med skyddsfodralet. Tyvärr följer inte yttre boxen med då jag en gång sålde en klocka och lade klockan i den yttre boxen...

Köptes för 1599, säljes för 900kr + frakt.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Ursäkta fingerkladdet, glömde putsa dem innan fotografering
Bump! 600kr inkl frakt :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp