Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lönebump, alla tre finns kvar!Jag har 3 stycken lammullströjor från klassiska Alan Paine i härliga vårfärger som jag inte längre använder.
Storlek 40(UK)/48(EUR) - jag skulle vilja beskriva dem som rymliga storlek M
Inköpta på Fribergs i Jönköping för 1000+ SEK/st (minns inte exakt).
Säljes för 400 SEK/st eller alla tre för 1000 SEK totalt.
Kan mötas i centrala Göteborg, alternativ skickas (lägg då på 50 SEK för spårbar frakt via DB Schenker).
Om du ska beställa resa via ving så gå in på ICA.se så får alltid minst 700 kr rabatt när man beställer (Man går in på ica, sök ving, gå in på ving genom ica och automatiskt får du rabatterat pris.Tar en chansning här, ingen som har ett presentkort eller liknande hos Ving som ni vill sälja?
Nästan billigare att köpa din än att byta glas på både fram och baksida (det var asfalten som attackerade).Har en vit Samsung Galaxy S6 Edge.
64GB minne, nyss uppdaterad till 6,0, aldrig rootad eller liknande, olåst, bott i skal under sin livstid och har inga märken på baksida eller kanter, finns en liten liten repa på skärmen längst upp kl11. Fullset med allt utom hörlurarna som ändå inte är något bra. Kvitto finns också såklart, köpt i Juli 2015.
3700:-
Bump
Louis Vuitton Monogram Glace Fonzie Shoulder bag. Jag byter gärna den här mot någon trevlig klocka. Bytesvärdet borde vara kring 8'? Sorry, jag är en hopplös fotograf men kan maila fler bilder. Väskan är i mycket gott skick och kommer med dust bag.
Bumpar denna igen, 800kr!Säljer en vintage Mulberry agenda, mycket bra skick och har patinerats fint! 1000kr skickat eller rimligt bud. Något billigare vid ftf i Sthlm med tillhörande kaffe och klockkläm
Du får börja tvätta själv!Eftersom min ömma moder tvättat ihjäl min korthållare letar jag en ny! PMa vad ni har i gömmorna, swish är redo för rätt objekt
Låter jobbigt!Du får börja tvätta själv!
En sista sänkning 2500krPrisbump 2800kr
Snart skiter jag i det och använder dem som bordsststiv
Begagnad plånbok från Louis Vuitton säljes. Kort- och sedelfack. 900kr.
Bump!400 för Dior då? 250 för Rolex och 200 för Local Firm?
Måste det skickas så lägg på frakt.
SÅLDOöppnad iPad Air 2 64gb 4g Silver säljes!
Vinst från tävling så kvitto har jag inte, en drös goda recensioner i goodguy får vara kvitto. 12 mån garanti som aktiveras när iPaden startas.
Blocketpris:5000 kr
KSpris:4000 kr
Affär i Sthlm f2f helst, swish är bäst!
Bump! 600kr inkl fraktHar ett par superfina Persol 9649S till salu. Inköpta förra sommaren dock använda högst 7 ggr, tykcker inte de passar så bra på mig.. De är helt i originalskick, kommer med skyddsfodralet. Tyvärr följer inte yttre boxen med då jag en gång sålde en klocka och lade klockan i den yttre boxen...
Köptes för 1599, säljes för 900kr + frakt.
Ursäkta fingerkladdet, glömde putsa dem innan fotografering