• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

McOak

Omega
Hej!

Dags att sälja min videokamera. Använd endast ett fåtal gånger, då jag precis som med allting annat tröttnar snabbt.

SONY HDR-CX105E. Funktioner;
* HD-inspelning (1080)
* Bildstabilisator
* Interminne 8 gb
* Möjlighet att utöka minneskapacitet med SD-kort
* Touch-panel
* Super Slow Motion-inspelning
* + massa annat, googla ref!

Medföljer gör även ett stativ som har ställbar höjd samt ett vidvinkelsobjektiv (fish eye). Laddaren har jag (tror jag?) förlagt i och med flytt. En ny kostar dock 200:- och går enkelt att beställa hem från nätet :)

Nypris för allt 6000:-, säljes för 1500:-. Ev. frakt tillkommer.
Finns i Stockholm.
13106518_10154147799149269_79880757_o.jpg
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Vill gärna köpa en Ipad Air 2. Slänger ut en lina här innan det blir på annat håll.

Väl mött,
 

zeke_varg

Omega
Kostym strl 50 köpes. Färg ljus/mellanljus grå. Jag är 1.82 o väger 75ish så bästa är om du är nära det måttet. Räknar med att lägga en slant på skräddare så inte så dyrt pris ;)
 

McOak

Omega
Kostym strl 50 köpes. Färg ljus/mellanljus grå. Jag är 1.82 o väger 75ish så bästa är om du är nära det måttet. Räknar med att lägga en slant på skräddare så inte så dyrt pris ;)
Inte gå ner till en 48a? Kanske sitter bättre och du slipper ändra!
Vet ju iofs inte någonting om din kroppsform men du påminner lite om mig vad gäller längd och vikt. Dock så väger jag 82kg och är 2cm kortare, men har storlek mest 46, vissa modeller 48!
 

Linkan

Rolex
Ska nu flytta och behöver bli av med lite saker, om ni inte tycker det är intressant så kanske ni har en sambo som tycker det ;) så ställ frågan.
Har lagt ut det på blocket igår och vill lägga ut det här fast lite billigare!
Soffa.jpg

En Stalands soffa, cirka 1 och ett halvt år gammal, Divan. Grå. nypris 15 000:- har lagt ut den på blocket för 2300:- men KS pris är 1800:-.

Tv Bord.jpg

Liatorp sideboard/tv bord, köpt på ikea, nypris 2495:- och har lagt ut det på blocket för 1000:- men KS priset är 750:-

Tv Bord 2.jpg


Liatorp tv-bord, köpt också på ikea. nypris 2295:-, lagt ut det på blocket för 600:- men KS priset är 450:-

Byrå.jpg


Och nu till den sista delen, en Birkelands byrå från ikea, nypris 2995:-, lagt ut den på blocket för 1300:-, Men KS priset är 1000:-

Retur: Ingen retur då affären görs upp Face 2 Face.

Alla saker finns i Bromma Stockholm, släng iväg ett PM om ni har några funderingar ;)
 
Senast ändrad:

danne10

Panerai
2-Faktor
Säljes: 2st Springsteen biljetter till den 25e, Läktare ÄÖ, Sektion Ä1, rad 10, plats 266 och 267, säljes tillsammans för priset på biljetten, dvs 995kr st, det är pdf biljetter,
betalning via Swish

// Danne
 

km007

Omega
Någon som säljer en billig Iphone 4-5?
Får inte vara låst till någon operatör, sönder, delar fattas etc...
Är i GBG 4-6 maj för snabb affär...
 

k9handler

Cartier

Alpha Industries Original Jacket Flyers, CWU-45/P
Grön
Storlek L
Tillverkad ca:1999
Obetydligt använd i stort sett som ny
600:-
Jackan såldes tidigare till en member här på KS som returnerade den och hävdade att det var en förfalskning
p.g.a. en tag i jackans foder där det står "Made In Vietnam"
Efter att jag kontaktat Alpha Industries Customer Service Team i USA och bl.a. skickat in fotografier på jackan
fick jag detta svar.



Walkingskor Karrimor Tundra Waterproof
märkta 42 men är egentligen storlek 41
Nya aldrig använda
300:-


Jeans Kangol Low Rise Straight Fit
Storlek 32-32
Nya aldrig använda
200:-
 

hollow123

Rolex
Inte gå ner till en 48a? Kanske sitter bättre och du slipper ändra!
Vet ju iofs inte någonting om din kroppsform men du påminner lite om mig vad gäller längd och vikt. Dock så väger jag 82kg och är 2cm kortare, men har storlek mest 46, vissa modeller 48!
Kostym strl 50 köpes. Färg ljus/mellanljus grå. Jag är 1.82 o väger 75ish så bästa är om du är nära det måttet. Räknar med att lägga en slant på skräddare så inte så dyrt pris ;)

Ligger också kring era mått och kör 46 i Oscar Jacobson sitter som ett smäck. 50 känns stort ja, men kroppstyp/form har stor inverkan som du säger.
 

Aelgen

Omega
Prisbump! 350 kr styck eller 600 kr för båda. Här är bättre bilder på hur de ser ut:
https://www.stylepit.se/henri-lloyd-navy-norbit-club-regular-269274-559?gclid=CIfA2IO-vcwCFanOcgodDIkH8A
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/henri-lloyd-the-henri-regular-polo-bright-white.html
Sommaren står vid dörren, klart du ska matcha klockan med 2 schyssta pikéer!

Säljer 2 helt nya pikéer från Henri Lloyd i storlek Large. Inplastade och aldrig provade. Den ena är vit och den andra marinblå. Nypris är runt 800-900 kr styck.
Säljes för 500 kr styck, finns i Göteborg men kan skickas om du står för frakten.
2016-04-25 17.57.51.jpg
 

Hutti

Cartier
Ett till försök sen blir det blocket.

Säljer min gamla trotjänare Samsung Galaxy s5 vit, kan komma med tillhörande skal och laddare. Enda problemet är att kameran inte riktigt vill använda sin fokus tyvärr.

1200, 1000 utan laddare vid snabbaffär.
 

Glusch

Cartier
Ett till försök sen blir det blocket.

Säljer min gamla trotjänare Samsung Galaxy s5 vit, kan komma med tillhörande skal och laddare. Enda problemet är att kameran inte riktigt vill använda sin fokus tyvärr.

1200, 1000 utan laddare vid snabbaffär.
Hade ju klippt till om det inte vore för strulet med kameran. Vad ska man med en mobil till om man inte kan ta foton på klockan man har på sig?
 
Nån BMW/Formula 1 nörd här? :)
Har en ny oanvänd keps, med lappen kvar... Är ingen kepskille så testar här på forumet!
200 kr + frakt? Finns i Nacka för avhämtning annars.
DSC_7434.jpg DSC_7435.jpg DSC_7437.jpg DSC_7438.jpg
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Långskott, men söker en kamera av typ denna modell;
image.png

Ej intresserad av något dyrt eller svåranvänt :)
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Hej igen! Tänkte göra min säljannons lite mer aktuell med egna bilder etc; ni kan klicka upp resterande bilder då jag inte vill sno hela tråden haha Väska, två extrabatterier och ett 32gb SDHC ultra minneskort medföljer :)
Roterbar skärm som möjliggör ett bra foto i de svåraste vinklarna :) Kameran åker nu samtidigt ut på blocket dyrare, först till kvarn :)
13090244_10154667156281686_1020300755_n.jpg
13115470_10154667156231686_1510001617_n.jpg

Långskott, men söker en kamera av typ denna modell;
image.png

Ej intresserad av något dyrt eller svåranvänt :)
 

MartinGFX

Cartier
Lägger ut en intressekoll på datorn innan den hamnar på Blocket. Prisidé ~7000kr.

Chassi: Fractal Design R3
Moderkort: ASUS SABERTOOTH Z77
CPU: Intel Core i7 3770K
GPU: NVIDIA GeForce GTX 670
RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB
PSU: Fractal Design Tesla 650W
SSD1: Corsair Force 3 SSD 60GB
SSD2: Corsair Force 3 SSD 240GB
HDD1: WD Desktop Black 2TB
HDD2: WD Desktop Black 1TB
CPU-KYLARE: Antec KÜHLER H2O 620
ÖVRIG-KYLNING: 2st 140mm, 3st 120mm
datorn.png
 

Sjobedan

Rolex
Någon som vill bli kvitt sina 18-19'' BMW fälgar? Ett krav är att däcken ska vara BRA. Inte slitna eller något ching-chong märke.
Gärna lite konkava också. Kan hämta dem i malmö med omnejd.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp