Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
bumpelibump 400krKompaktkamera Niko P5000. Kompakt entusiastkamera med några år på nacken, använd men ändå i fint fungerande skick (se bilder för skick). Den har antiskak som surrar och jobbar när kameran är igång. Den tar 10mpix-bilder. Hölje i magnesium.
Medföljer en lowepro-väska, två minneskort, 1gb + 2gb och laddare.
Pris: Allt detta för 550kr inkl frakt
Skickas med: Postens skicka lätt
Betalning: med swish
Retur: nej
Dålig bild, trodde iPad kameran var bättre.
Säljer ett par Edward Green Beaulieu i Dark Oak på storlek 10. Glappar lite i hälen och är helt enkelt lite för stora för mina fötter, tyvärr.
Så dessa skönheter får gå vidare, provar här på KS först innan jag går vidare till blocket. Skolåda och skopåsar ingår, men notera att de skickat två olika storlekar på skopåsarna. Vid intresse kan jag skicka fler bilder.
Finns i Örebro, samt Göteborg emellanåt.
30.000
3100 hade jag tänkt mig
Är det uk 10? Hur är dom i storleken mot tex cj 348 läst/Loake capital f?3100 hade jag tänkt mig
Bumpar den för 1600Många Barbour jackor här idag och här kommer en till.
Barbour International Original Jacket Black, den är 1,5 år gammal men har nästan bara fått hänga i garderoben på grund av felköp. Storlek UK38 / EU48, kan vara bra att veta att Barbour är ganska stora i storlekarna. Pris 1800 skickad och klar.
Lyckades inte ta någon bra bild på den men den här är det:
https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/international-original-jacket-black.html
Uk 10, har UK9 på capital och 348 och det är bara lite för stora, skulle säga att de motsvarar 9,5 10.Är det uk 10? Hur är dom i storleken mot tex cj 348 läst/Loake capital f?
Haha det där är ju hårt på riktigt, jag ser mig själv som en blekfet svensk glida runt i den på tok för liten. Skryta om hur grym jag var
Känns det inte tvärtom ganska fånigt med lånta fjädrar?Haha det där är ju hårt på riktigt, jag ser mig själv som en blekfet svensk glida runt i den på tok för liten. Skryta om hur grym jag var
Numera använd 2 gånger, säljes för 900 kr + frakt.
Sweatshirt från Raf Simons i medium (oversized fit), endast testad, 1000 kr, Nypris 2700.
Haha det där är ju hårt på riktigt, jag ser mig själv som en blekfet svensk glida runt i den på tok för liten. Skryta om hur grym jag var
Storlek på ramen?Tänkte kolla intresset för min 29tums alu mtb köpt för 17,000. cyklad på 10ggr max. Köpt 2014 (bästa året) samt snyggaste färgkombinationen. Egna bilder kommer.
http://www.erlan.se/2016-ars-cube-ltd-sl-29-hardtail-mtb-p-13169-c-727.aspx
Länk till årets modell och bild. Inte lika snygg och eftertraktad tydligen.
Polaren sålde sen för 10k i höstas och han hade den sämre framgaffeln. Så ja 9000?
LargeStorlek på ramen?
Hehe klart att det är . Gör allt utan att skryt då? Glid runt hemma på fredagsmyset och puckla på fruganKänns det inte tvärtom ganska fånigt med lånta fjädrar?
Eller jag vet... Ouhh gör natoband av denKänns det inte tvärtom ganska fånigt med lånta fjädrar?
Synd, jag är för kort för den då. Lägg ut den på happy
Synd, jag är för kort för den då. Lägg ut den på happy
Hur lång är du?
Jo tanken är väl att den ska ut där