175,så L blir för klumpigt när det blir tekniskt. Tusan, blir sugen på nån mtb-tävling nu. Hammarby XC är först i september...
Haha.
Jag är 1,76 och passar mig toppen. Medium var för liten
Bor i nyköpingstrakten om du vill prova annars
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
175,så L blir för klumpigt när det blir tekniskt. Tusan, blir sugen på nån mtb-tävling nu. Hammarby XC är först i september...
Fast med tanke på Dina klistermärken lär väl mac-adressen vara spärrad över hela nätet..?!Lägger ut en intressekoll på datorn innan den hamnar på Blocket. Prisidé ~7000kr.
Chassi: Fractal Design R3
Moderkort: ASUS SABERTOOTH Z77
CPU: Intel Core i7 3770K
GPU: NVIDIA GeForce GTX 670
RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB
PSU: Fractal Design Tesla 650W
SSD1: Corsair Force 3 SSD 60GB
SSD2: Corsair Force 3 SSD 240GB
HDD1: WD Desktop Black 2TB
HDD2: WD Desktop Black 1TB
CPU-KYLARE: Antec KÜHLER H2O 620
ÖVRIG-KYLNING: 2st 140mm, 3st 120mm
Det är väl bara att cruisa runt och plocka..?Någon som vill bli kvitt sina 18-19'' BMW fälgar? Ett krav är att däcken ska vara BRA. Inte slitna eller något ching-chong märke.
Gärna lite konkava också. Kan hämta dem i malmö med omnejd.
Dålig bild, trodde iPad kameran var bättre.
Säljer ett par Edward Green Beaulieu i Dark Oak på storlek 10. Glappar lite i hälen och är helt enkelt lite för stora för mina fötter, tyvärr.
Så dessa skönheter får gå vidare, provar här på KS först innan jag går vidare till blocket. Skolåda och skopåsar ingår, men notera att de skickat två olika storlekar på skopåsarna. Vid intresse kan jag skicka fler bilder.
Finns i Örebro, samt Göteborg emellanåt.
Dags att sälja två par skor från Loake 1880 serien, då jag är extremt sugen på ett par tassel loafers och då får dessa två gå.
Bor i Stockholm, kan absolut skicka dom
Loake1880 Cannon ( Double monks ) 10.5 UK alltså 44.5 svensk, dessa med gummisula gjord av bäckmans för några månader sedan men knapp använda sedan dess
1800kr
Loake1880 Perth Derby Suede 10.5 UK alltså 44.5 svensk
Mer bilder vid PM, plus är inte omöjlig när det kommer till priset.
Såld.Nikon D80 med 35mm objektiv. 2gb minneskort, laddare för batteriet samt väska ingår. Fint skick. Testar här innan Tradera. 1200kr inkl. frakt.
Meerminskorna såldaRensar ut garderoben inför flytt.
I princip helt ny skinnjacka från Jofama x King, storlek 48. Köpt december 2015, endast använd en gång, väldigt mjuk och fin lammnappa. Säljes för 2200 kr ink frakt (nypris 5 000).
Skinnjacka med kontrasterande mockapartier från V Avenue Shoe Repair, storlek medium, nypris 6000 kr, lagt upp ärmarna (axel till ärmslut 61 cm), endast använd ett fåtal gånger. 2 500 kr skickat.
Belstaffjacka i olivgrönt i storlek 48. Från tiden då de tillverkades i Italien. I min mening bättre kvalitet än de nya Belstaffjackorna (jämfört med min andra belstaffjacka). 3200 kr skickat.
Kort skinnjacka 4-ficksmodell från Massimo dutti, strlk medium (vanlig medium). Nypris 3 200 kr, 1200 kr skickat.
Överskjorta från Filippa-K i tekniskt tyg. Nypris 1800 kr, säljes för 650 kr skickat.
Översta skorna: Chelsea boots från Paraboots, storlek 43, köptes för 4200 kr, säljes för 2200 kr ink frakt. Använt dem några gånger senaste vintern.
Vänstra: Kängor från J lindeberg, storlek 44, nypris 3200, säljes för 700 kr ink frakt. Använt dem en vinter.
Mitten: Derbys från Meermin, storlek 43, säljes för 1000 kr ink frakt. Använda ca 5 ggr.
Högra: Oxfords från Human scales, storlek 43, säljes för 600 ink frakt (nypris 1800). Använt dem en gång, tror de är durksydda.
Kom gärna med motbud om ni tycker att prissättningen är fucked up.
Kan träffas F2F i Uppsala.
Kvalitetsdojor!
Moreschi 8eu 9us. 589:- fraktat.
Ingen retur.
Shorts, Whyred skjorta och den på bilden högra Boomerang skjortan är sålda.Manschettknappar från Cavaliere. Kommer i originalask. 175 kr skickade.
Nya shorts från J. Lindeberg. Storlek 30. Normal passform. Lappen sitter fortfarande på.
300 kr skickade.
Whyred skjorta i perfekt skick. Storlek 48. Slimmad passform. 250 kr skickad.
Två Boomerang-skjortor i storlek small, trim fit. 450 kr skickade.
Inget att skämmas för...Köpes: damklubbor i golf. Driver/spoon + putter
Obs! Inte till mig
Kollar intresset för lite gluggar och mitt gamla hus. Har leget oanvänt ett tag.
D200 med batterigrepp inkl. Två batterier.
1500kr.
Nikon 10.5mm 1:2.8 fisheye, väldigt sparsamt använd. 4500kr
Nikon 80-200 mm 2.8 Inc UV filter
5500kr
Nikon 18-35mm 3.5-4.5 Inc UV filter (sitter fast ordentligt)
3000kr
Paketdeal kan givetvis ordnas. F2F föredras i Malmö annars skickas mot förskottsbetalning. Ingen retur ä.