Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fortfarande kvar, 150 spänn inkl frakt för bådaSkortor båda för 200kr inkl frakt
Fint skick
Skjorta 1:
Weekday button down stl M, oxfordtyg. Rätt tight medium. Blir fin efter en strykning
![]()
Skjorta 2:
Dieselskjorta med kontrasterande innertyg. Gjord för att vara uppvikta ärmar på den på något sätt, rolig sommarskjorta.
Storlek L men är mer som en M, lite längre än vanligt
![]()
![]()
Har du den kvar?Säljer en Apple Tv gen 4 32GB i oöppnad förpackning. Fick den men använder främst android och har redan en nvidia shield tv.
![]()
![]()
Pris: 900 kr + frakt alternativt avhämtning i Karlstad. Skickar även med en HDMI kabel som, vad jag förstår, inte ingår i boxen.
Lite garderobsrensning igen:
Två st. sparsamt använda byxor från Oscar Jacobsson med slag. Strl. 46. Ett par marinblå och ett par grå birds-eye. 250 :-/st
![]()
![]()
![]()
Grå vattentålig trench coat från Paul Smith i 100% bomull, strl. 48. 350 :-
![]()
Tack som vanligt för möjligheten att annonsera!![]()
Snåltralalasten.Eurobonus Gold i 12 månader säljes. PMa bud!!!
Njut av att glida i fast track, prioboarding och lounger..
3 Stenströmskjortor i nyskick. Anv 1 - 2ggr. Strl 40 (15 3/4)
Fitted body. Extra long sleeve. Twofold super cotton. En av de blåa är manchettknappsmodell.
1000kr skickat. Ej retur (OBS längre ärmar än normalt)
![]()
Ett pris hade varit bra ocksåHjälper brorsan kränga en projektor för att undvika idioter från blocket
PROJEKTOR SÄLJES!
Pris: 2500 kr
En fantastisk projektor med riktigt bra bild och short throw funktion som innebär att du kan ha projektorn nära väggen/duken. På en meters avstånd projiceras en bild på 67 tum! Det gör den perfekt för ett vanligt vardagsrum eller sovrum.
Perfekt för film, spel och sport! Den är väldigt tyst och lampan har en beräknad livslängd på 6000 h och den har bara kommit upp i 1000 h.
Kontrast: 10000:1
Bildstorlek: 35-300 tum.
Stöd för 3D.
2 HDMI-ingångar
2500 Ansi Lumen (bra för rum som inte är helt mörklagda)
Fjärrkontroll, elkabel och skyddande väska medföljer.
Tveka inte med att höra av dig vid frågor!
Finnes i Malmö men kan postas på köparens bekostnad.
![]()
Kom på det direkt efter jag klickade publiceraEtt pris hade varit bra också![]()
Sålda!Svincoola gamla Ray-Bans, troligen 90-tal. Original brunt fodral medföljer.
250kr +frakt!
![]()
OHPF ska hämtas på tisdag-uppdaterar status då!Hej,
Jag säljer min SONOS Play 3 i grå/svart. Funkar helt perfekt (inga skador på den) men jag vill ha en mindre Sonos i köket. Jag har den stående som på bilden. Om du ska ha den liggande behövs 3st små gummifötter som saknas (1 kvar).
Finns i Täby och kan tas med till Stockholm city för upphämtning på mitt arbete.
Pris 1500:- som betalas med swish.
Om du har en Play 1 är jag intresserad av byte!
![]()
Eller kasta bud.Badmintonskor Li-Ning strl 43 använda 2 gånger!
Nypris: ca 1500kr
Jag postar de till dig för 700kr! Annars hämtas i Skåne.
![]()
Sålda.Adidas Stan Smith Premium, strl 43 1/3. Använda en gång. 450 kr skickat.
![]()