• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
RM Williams Lachlan boot, strl 8. Tyvärr för stora för mig.
Kanonfint skick, ser i det närmaste oanvända ut.
2000kr + frakt
Betalning via swisch
image.jpeg

Köpes:
1. PS4 alternativt xbox 360. Skicket är helt klart avgörande, så nära nyskick som möjligt på PS4an och ett bra skick på xboxen är att föredra.
2. Väska, något i stil med nedanstående. Mått att föredra på längden är mellan 36-38 cm
product.jpg

Har ett par Crockett & Jones Connaught som är använda max tre gånger till salu. Minimala gångveck, inga andra defekter. Skåpåsar finns. Skoblocken ingår inte. Skorna ser ut som nya.

Är i storlek 9 E.
Pris idé. 3.700kr ink. frakt.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Vad är det med denna tråden och skor?
Tycker att var 3-4 försäljning är finare skor, vad fan händer?

Senast ändrad:
När vi ändå pratar finskor är jag ute efter ett par snygga myror i brunt skinn.

Tänker typ
1dd9bc6d363f4de6bee4ac7f3b25f4e7.jpg
eller liknande

Strl 45-46. Skicka PM om ni har något intressant! Helst Stockholm :)

Mizuno MX-19 Järnklubbor säljes.
4-PW

Säljer mina gamla järnstickor som hängt med i 5 år ( begränsat med golfrundor under dessa år dock)
Jag tror att de släpptes 2007, men jag upplever inte att de är direkt omoderna.

Klubborna passar medel- till höghandikappare, och erbjuder spelförbättrande egenskaper.
Bred sula, lite oversize och väldigt förlåtande.

Jag har använt dessa från den dag jag var nybörjare, och utöver att jag lyckats dinga Järnåttan i en sten så håller de bra skick. Som sagt, jag har inte spelat så mycket.

Pris: 750 kr, finns i Stockholm och föredrar F2F-affär.

IMG_20160516_160020_resized_20160516_040511084.jpg
IMG_20160516_160029_resized_20160516_040440558.jpg

Bumpar och dumpar dessa för 500 kr. Blir jag inte av med dom före helgen så behåller jag dom som reservstickor.

Har en Garmin forerunner 410 som inte används.
GPS och pulsband.
Är 1000kr rimligt? Om inte, lämna bud.
forerunner410-2.jpg

(produktbild från nätet)

Sista priset! 200kr skickat!
Luca Roda slips
7,5cm bred
Grå med en broderad amerikanska flagga
65% cashmere 35%siden

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    39.1 KB · Visningar: 100
  • image.jpeg
    image.jpeg
    44.2 KB · Visningar: 113
Tänkte sälja lite kläder som inte används. Alla priser är inklusive frakt. F2F möjligt i Stockholm.

Ralph lauren sweatshirt med krage. Storlek M, men är stor i storlek mer som en L. 350 kr ink frakt
image.jpeg

Ralph lauren big pony piké. Medium, slim fit 300 kr ink frakt
image.jpeg

NN07 Chinos Simon 31/32 450 kr ink frakt
image.jpeg

image.jpeg
Långärmade RL tröjan är såld. Sänker chinos till 300 kr ink frakt och pikén till 250 ink frakt

Prada chelsea boots. EJ nyskick, använt skick. Se bilder, speciellt sula på höger doja. Storlek 7, men Väldigt stora i storleken. Skulle säga 43-43,5
1100kr skickat, f2f går fint i stockholm då tar jag 900kr.
Retur: Nej, vill bli av med dom, tar bara plats.
IMG_0529.JPG

IMG_0530.JPG IMG_0531.JPG IMG_0532.JPG IMG_0533.JPG IMG_0534.JPG

Cordovan. Bump till 850kr skickat eller 750kr vid f2f. Obs, behöver sulas om.

Prylar till Sony-telefoner finnes:

Laddställ DK31, magnetiskt. Köpt till Xperia Z1, men har kört den till Z3 Compact också. Bör funka till alla Z1, Z2 och Z3...
100:- skickat.
IMAG0212.jpg

"Smart band" SRW10. Välanvänt men fullt fungerande. Inkl tre gummiband, det vita är slitet.
200:- skickat.
IMAG0211.jpg
IMAG0207.jpg

Lite tur ändå, fick tillbaks min iphone så nu vill jag sälja den panik-köpe-iphonen jag fick tag på. Iphone 6, 64GB gold. Ok skick, nån liten skada men inget som stör nämnvärt. Följer med skinnsleeve från Apple och jag kastar med en sladd också.

3000 spänn, samma som jag gav. Finns i Solna, ser gärna f2f - men kan även skickas.

/Mattias

Har en flygbiljett från stockholm den 27 maj klockan 11.25 från Stockholm till Umeå med retur Umeå till Stockholm 29 maj klockan 10.55.
Köpte biljetten då jag skulle åka upp på brännbollsyran men har fått förehinder, kostar 370 kr att ändra namn på biljetten och flyget är norwegian.
Biljetten kostade 1170 kr, sätter priset till 300 kr plus 370 som köparen betalar till norweigan för att ändra namn.
Har även en två dagarsbiljett till brännsbollsyran för student, kostade 1050 tror jag kan sälja den för 750 kr eller både flyget och biljetten för 1000 kr.
Långskott minst sagt men någon kanske är sugen på lite festival att starta sommaren med? :)

Har en flygbiljett från stockholm den 27 maj klockan 11.25 från Stockholm till Umeå med retur Umeå till Stockholm 29 maj klockan 10.55.
Köpte biljetten då jag skulle åka upp på brännbollsyran men har fått förehinder, kostar 370 kr att ändra namn på biljetten och flyget är norwegian.
Biljetten kostade 1170 kr, sätter priset till 300 kr plus 370 som köparen betalar till norweigan för att ändra namn.
Har även en två dagarsbiljett till brännsbollsyran för student, kostade 1050 tror jag kan sälja den för 750 kr eller både flyget och biljetten för 1000 kr.
Långskott minst sagt men någon kanske är sugen på lite festival att starta sommaren med? :)

Är det inte vinter däruppe då?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp