Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läderskal tillverkat av Apple i äkta läder till iPhone 6/6S endast använd i några dagar i nyligen lanserade färgen ''Storm Gray''.
var bor du
495 kronor
Barbour Duke, Storlek M, 400:- ink. frakt.
QuickSilver 240 gummibåt från Mercury Marine. Uppblåsbar durk och v-köl. 5 år gammal. Gott men lite använt skick. Använd som släpjolle/roddbåt. Aldrig lagad. Kommer med packväska, åror, toft och pump. Säljes till förmån för större båt. Bild från hemsidan.
OBS! Endast jollen, alltså ingen motor.
Finns i Stockholm. Nypris ca 5'. Pris 2500kr.
Kul. Historiskt sett så har musikinstrument varit svårsålda på KS...Köpes i GBG: Akustisk gitarr för typ 500-5000 kr beroende på objekt. Ska låta bra och vara snygg..
Får mig alltid att dra på smilbanden.Kul. Historiskt sett så har musikinstrument varit svårsålda på KS...
https://klocksnack.se/threads/ot-fånigt-billig-elbas.9388/
(En klassisk tråd, läs och njut.)
Fantastisk tråd, hade helt missat den. En klassiker ur alla perspektiv.Får mig alltid att dra på smilbanden.
Bra nybörjarset från Dynatour (Mirage 2000) säljes i paket med putter från Donnay samt Trä 3, Trä 5 samt Driver (också i serien Dynatour Mirage 2000 med headcovers).
Järnklubbor i 4-SW (8 klubbor), trä 5, trä 3, driver 10,5 grader samt putter för 650 spänn hämtat i Stockholm.
PM vid intresse/klagomål
Kostym från Tiger.
Många år på nacken men i fint skick.
Kemtvättad 2014 och ej använd efter det.
Storlek 104
500 + frakt är väl rimligt?
Silverhalsband enligt bilder.
Inga konstigheter. 700 SEK, finns i Stockholm.
Fri retur inom 24h om min våg skulle vara åt helvete men det tror jag inte
Nike Fuelband, rosé guld.
I princip knappt använt. Fullset!
Storlek M/L
Bortskänkes mot typ en 100kr till barncancerfonden.
Jag är intresserad.. Men är detta samma modell?
Isåfall tar du ju ett par hundra kronor över nypris? Lite ocker?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3316482
Adidas Special, storlek 44, använda 1 gång, 400:- ink frakt.
Vita SÅLD!Morris tröjor strl L. 400kr styck + frakt!
Men varför skulle man köpa ditt använda när man kan köpa ett nytt för samma pris?Jag kollade samtliga länkar och ingen är i färgen "storm gray" som nyligen kom ut.
Har försökt googla men hittar inge, men vilken strolek är dom ungefär i, om man går efter klassiska S, M, L. osvPolo oxford skjortor i storlek 16 1/2 - 34. Knappt använda då de är för korta i armarna för mig. 500kr för båda.
Dumpar till 2 tkr här, sedan blir det blocket.
L. Normal i storleken inte slim.Har försökt googla men hittar inge, men vilken strolek är dom ungefär i, om man går efter klassiska S, M, L. osv
Prissänkt till 900 + frakt! Kom igen, fika med lite stil.Porsche Driver's Selection - fyra set med espresso koppar, helt nya/oanvända. 1000 kr. Kan bjussa på frakten med Schenker vid snabb och smidig affär.
Kan även hämtas i Nacka 10 min från Stockholm city.
BOGLIOLI KAVAJ strl 56 Helt ny! Pris: 1300kr inkl frakt
Oanvänd kavaj från Boglioli. Färgen är Steel Grey (Mörkgrå). 100% bomull.
Skickas med Schenker.