• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ett stycke trådlöst Sennheiser MM 400-x säljes, använda ca 2 ggr på flygningar under de två år jag ägt dem. Desvärre har jag lyckats
tappa bort laddare och instruktionsbok. Dock är det micro usb så lurarna går att ladda med en vanlig telefonladdare. :)
Pris : 600 bagare + frakt of your choice! :happyhappy:

IMG_20160507_161109.jpg
IMG_20160507_161129.jpg
IMG_20160507_161132.jpg
Bump :) (Är inte omöjlig på bud)

Köpte nyligen dessa Meermin via forumet men tyvärr lite lite stora, så någon som behöver ett par tasselloafers i UK 7.5 (strl 41) till sommaren här är chansen :)
image.jpeg

image.jpeg

Skick bra, att anmärka på:
- Finns lite gångveck på högersko
- Lite slitage undertill, det blir det ju när man går
- Ett litet märke på insidan skon

Överlag hittar du knappast denna kvalite sett till mitt pris i butikshandeln. Kommer med meermin skopåse, inget mer.

Pris: 600kr inkl. vanlig frakt. För rek tillkommer 50kr. Hämtar du de i Motala är de dina för en femhundring.

Kan bytas mot ett par meermin i strl 7 alternativt:
- Ps3-spel
- Converse/sneakers strl 41
- Klocka såklart med, gärna något vintage :)
Pengar upp, någon tusing, helt ok.

Sålda...

Loungefåtölj i mörkbrunt läder och bok från Göte Möbler i Nässjö. Säljes med tillhörande fotpall. Uppskattningsvis från 70-talet. Överlag bra skick för sin ålder. Det finns en mindre reva på undersidan, som inte syns, och sitsen har släppt lite grann, men den är stabil och det märks inte.

Framförallt är den superskön och fotpallen är även den väldigt bekväm som extra sits. Passa på och skaffa en poor mans Eames Lounge Chair innan den försvinner på Blocket.

Pris 800kr. Finns i Nacka för avhämtning.

Edit: Alla läderdetaljer smordes in för tre månader sen.

image.jpg
Såld

Den perfekta sommarskjortan. Madrasrutig oxford button down shirt i "go to hell" preppy färger. Barbour Beacon Brand, Reed Net Shirt. Ny med hangtag, aldrig använd. Storlek L

Nypris typ 1000kr, säljes för 500. Finns i Nacka, kan skickas.

image.jpeg
image.jpeg

Hjälper brorsan kränga en projektor för att undvika idioter från blocket :)

PROJEKTOR SÄLJES!

Pris: 2500 kr

En fantastisk projektor med riktigt bra bild och short throw funktion som innebär att du kan ha projektorn nära väggen/duken. På en meters avstånd projiceras en bild på 67 tum! Det gör den perfekt för ett vanligt vardagsrum eller sovrum.

Perfekt för film, spel och sport! Den är väldigt tyst och lampan har en beräknad livslängd på 6000 h och den har bara kommit upp i 1000 h.

Kontrast: 10000:1

Bildstorlek: 35-300 tum.

Stöd för 3D.

2 HDMI-ingångar

2500 Ansi Lumen (bra för rum som inte är helt mörklagda)

Fjärrkontroll, elkabel och skyddande väska medföljer.

Tveka inte med att höra av dig vid frågor!

Finnes i Malmö men kan postas på köparens bekostnad.

3700709755.jpg
SÅLD

Hej!

Tre iPhones säljes:

En iPhone 5 med laddare olåst
En iPhone 4S med laddare låst till Telia
En Iphone 4 med laddare olåst med spricka i glaset. Sprickan är så pass stor att glaset behöver bytas

All telefonerna är använda och funkar som de ska.

Pris: 2000kr för alla inkl frakt med posten.

Med vänlig hälsning
Erik

Bump

Säljer ett par Allen Edmonds Park Avenue Oxford, storlek 41,5 US 8 Brown.
Använda ca 10 tillfällen, spår efter användning finns. Sitter gummisula på.
Köpte dessvärre fel storlek för mig själv.
Nypris: 4200
Pris: 2500
(Skoblock ingår ej)
image.jpeg

SÄLJES

Två stycken Polo Ralph Lauren pikétröjor.

Storlek Small, Custom Fit.

Använda, men i överlag gott skick. Den gröna har solblekt garment wash effect, den blå är mer solid i färgerna.

Pris á 250kr + frakt eller F2F i Ektorp Nacka eller City. Paketpris 400pix +ev frakt.

Kommer givetvis att strykas ordentligt innan jag skickar dem. Nu har de legat förpackade i en låda ett tag.

image.jpg
image.jpg

SÄLJES

Remi Relief Black Indigo Car Coat. Perfekt tunn vår och sommar rock från japanskt märke.

Heavy poplin i 100% bomull, svart indigo garment dye. Ofodrad konstruktion, dolda knappar, två sidfickor, ingen innerficka.

Aldrig använd. Storlek 48 ungefär. Japanskt mönster så något kortare i ärmarna än vanligt. Funkar på mig som är 180cm, men jag gillar också lite kortare snitt på ärmarna.

Nypris 285$, jag vill ha 800kr+ frakt. F2F i Ektorp i Nacka eller City.

Bilderna nedan är från End Clothing, se länk. Använder dem dåmrocken är i absolut nyskick.

image.jpg
image.jpg
image.jpg

http://www.endclothing.com/us/brands/remi-relief/remi-relief-cotton-mac-rn1517-3026-bkin.html

Tänkte sälja av lite kläder då flytt är på gång.
Frakt tas via PM eller så fungerar F2F i Örebro.

image.jpeg

Först ut en kavaj i storlek 48 från These Glory Days (Volt) i marinblå färg. Väldigt sparsamt använd. Perfekt kavaj för krogen. Tänker mig 550kr.

image.jpeg

Svart dubbelknäppt från These Glory Days, storlek 48. Använd 1-2 gånger. 600kr.

image.jpeg
image.jpeg

Blå/grå kavaj storlek 46 från These Glory Days. Aldrig använd, prislapp sitter kvar. Har aldrig fått någon användning utav den. Tänker mig 800 kr.

image.jpeg

Grå kavaj från samma märke i storlek 48. Sparsamt använd. 550kr.

image.jpeg

Rutig skjorta från Morris i storlek 38. Tänker mig 300kr.

image.jpeg

Luftiga chinos från Riley i storlek 148. Aldrig använda. OBS! De är gråare i verkligheten än vad de är på bild. 300kr.

image.jpeg

Tjock T-shirt från Tiger of Sweden i storlek small, men skulle vilja säga medium. Använd 1-2 gånger. 200kr.

image.jpeg

Tröja från Morris i storlek small. 350kr.

image.jpeg

T-shirt från Morris i storlek small. 150kr.

image.jpeg

Piké från Morris i storlek medium. 350kr.

image.jpeg

T-shirt från Ralph Lauren i storlek medium. 150kr.

Tack KS för annonsplats! :)

Som ny kostym från these glory days - A tribute to bespoke - Storlek 56 - Slim fit
Fickorna är inte uppsprättade, har använt kostymen vid ett tillfälle och det var ej alkohol eller liknande inblandat så den är precis som ny. Inköptes i vinstras för 3999. Tyvär tillåter inte min fysik mig att använda denna kostym mer.

Säljer den för 1100 INKL spårbar frakt. Retur om ej som beskriven, galgen ingår också.

Brun och fin, bifogar några dåliga bilder på kavajen, byxorna är i exakt samma tyg och i nyskick precis som kavajen. Pma vid frågor
2d8de6d0-ca7b-44b9-bf26-022fcadebd87.jpg 86e42138-1ce7-4585-9c90-2fd2f012f406.jpg a38484a5-187b-4a63-a650-7c57627b1e88.jpg ae390545-e707-4fdf-ba32-8ae1fb1d781e.jpg cd993104-5809-4602-a77b-4f1865039755.jpg 129c947f-e3ea-442e-a7da-c63e68aa2055.jpg 6cddf356-6724-4200-a6e9-3c226d1930d0.jpg

Loafer tills tjejen kanske?
Ett par Michael Kors
storlek 40, dom är små i storleken tydligen
Pris 550kr
finnes Stockholm
Använda ett fåtal gånger.
image.jpeg

Saddleback plånbok - oanvänd / ny

Jag köpte både korthållare och denna från Saddleback men har bara använt korthållaren.

Mörbrunt läder i grym kvalitet - ganska krafigt - kommer hålla i evigeter.

Mått 10.5cm x 8cm x 1cm cirka

Läs mer på:

http://www.saddlebackleather.com/sm...own&custcol3=Natura Pigskin&custcol15=Current

Gärna FTF-affär i Stockhom/Täby men kan skickas om det behövs.

Pris 300:- FTF eller 330:- skickad. Swish föredras.

image.png
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Stone island 3L performance cotton with primaloft insulation technology
Färg: Marinblå
Producerad/kollektion: 2015
Storlek: XL (Motsvarar L + / sann XL)
Pris: 3000 + frakt

Säljer en Stone island vår/vinter/höst jacka. Inköpt på sweet and tender i julas för 6500 spänn. Nyskick, luktar inget, inga hål, skavanker eller liknande. Jag har vuxit ur den och måste därför sälja den.

Priset är fast på 3000 + frakt, retur om ej som beskriven på din bekostnad.
SI4.jpg

si2.png

SI5.jpg
Si1.jpg
SI3.jpg

Jag köpte både korthållare och denna från Saddleback men har bara använt korthållaren.

Synd att det inte var tvärt om. Har länge velat plocka upp en korthållare från Saddleback men irriterar mig så på att fraktkostnaden nästan är densamma som priset på plånboken. Hur upplever du korthållaren? Är den i schysst kvalité? Vilken var det du köpte?

Synd att det inte var tvärt om. Har länge velat plocka upp en korthållare från Saddleback men irriterar mig så på att fraktkostnaden nästan är densamma som priset på plånboken. Hur upplever du korthållaren? Är den i schysst kvalité? Vilken var det du köpte?
Hej,

Köpte denna:
http://www.saddlebackleather.com/credit-business-card-wallet

Är riktigt nöjd, den är bra kvalitet, jag har en 3-4kort per sida, samt någon vikt sedel.

Hittade på Amazon USA, minns ej frakten-har haft den över ett år.....

Lycka till

Lillgrabben säljer sitt Nintendo 3 DS med 5 spel enligt bild.
Bli populäraste pappan/mamman/farbrorn etc etc genom att förära lämplig knatte med detta.
Förutom spelen ingår laddare, travelcase och ett 2gb minneskort.
Pris: 1200:- inkl frakt
Eventuella prisförhandlingar tas med en mycket aggressiv 11 åring :happyhappy:
image.jpeg

Gör ett försök här innan de blir blocket/tradera.:)

Säljes en xxl barbour international ouston waxed jacket beige.
Inköpt på NK i Stockholm 2014. Nypris låg på strax under 3000 kr.

Storleken är som sagt en xxl men de är en slimmad modell och sitter bra på mig som normalt sätt kör xl. Jackan behöver en vaxning men är sparsamt använd.

Säljer jackan för 1000 kr. Föredrar f2f i stockholm men kan skickas.
20160522_203314.jpg

SÅLD !

Mörbrunt läder i grym kvalitet - ganska krafigt - kommer hålla i evigeter.

Mått 10.5cm x 8cm x 1cm cirka

Läs mer på:

http://www.saddlebackleather.com/small-bifold-wallet?quantity=1&custcol1=S&custcol2=Dark Coffee Brown&custcol3=Natura Pigskin&custcol15=Current

Gärna FTF-affär i Stockhom/Täby men kan skickas om det behövs.

Pris 300:- FTF eller 330:- skickad. Swish föredras.

image.png
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Som ny kostym från these glory days - A tribute to bespoke - Storlek 54 - Slim fit
Fickorna är inte uppsprättade, har använt kostymen vid ett tillfälle och det var ej alkohol eller liknande inblandat så den är precis som ny. Inköptes i vinstras för 3999. Tyvär tillåter inte min fysik mig att använda denna kostym mer.

Säljer den för 1100 INKL spårbar frakt. Retur om ej som beskriven, galgen ingår också.

Brun och fin, bifogar några dåliga bilder på kavajen, byxorna är i exakt samma tyg och i nyskick precis som kavajen. Pma vid frågor
Som ny kostym från these glory days - A tribute to bespoke - Storlek 54 - Slim fit
Bumpar till 600 kronor + frakt,
Fin är den! Förtjänar att komma till användning, orginalpris 3999! Precis som ny! Retur på köparens bekostnad om ej som beskriven!
EDIT: Storlek 54, inte 56 som jag inledningsvis skrev!

2d8de6d0-ca7b-44b9-bf26-022fcadebd87.jpg

86e42138-1ce7-4585-9c90-2fd2f012f406.jpg

Senast ändrad:
Drar ett långskott. Vintage racer som passar 170-180 cm sökes. Helst på östermalm/djurgården. Kanske orkar ta mig till Vasastan också. Pma :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp