Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkert allmänt känt men vad heter modellen och vad är det för strl?Solen skiner!
Dags att skydda ögonen i stil från alla farliga UV-strålar med dessa fantastiska Ray-bans.
Dina för ynka 600 kr inklusive frakt.
Köp nu och betala på onsdag.
Sambon önskar bli av med sina Nike Free Run 5.0 storlek 37.5. Endast provade men utan låda. Prisidé 500!
SåldaLoafer tills tjejen kanske?
Ett par Michael Kors
storlek 40, dom är små i storleken tydligen
Pris 550kr
finnes Stockholm
Använda ett fåtal gånger.
Sambon önskar bli av med sina Nike Free Run 5.0 storlek 37.5. Endast provade men utan låda. Prisidé 500!
Är det dessa?
Är damstorlekarna likt herrstorlekarna sjukt små? jag måste t.ex gå upp en hel storlek till Nike mot alla andra skor.
Minns inte nu på rak arm, men dom försvan på ca 7 minuterSäkert allmänt känt men vad heter modellen och vad är det för strl?
OHPF ska hämtas på tisdag-uppdaterar status då!
800kr sen blir det tradera om ingen nappar på denna oerhört fina kavaj
Kavaj från Circolo 1901. Använd vid ca 3 tillfällen, men är för liten för mig. Storlek 48, men skulle påstå att den är mer åt 46, svårt att säga dock.
1000kr är väl tänkt pris.
Sökes:
Golfklubba
Driver höger
Gärna 10-11 graders loft. Flexibelt på detta.
Budget ca 500 kr.
Helt innan torsdag!
Någon?
Det är det nog många som har i garderoben för verkligheten är ju att ingen egentligen kan slå med dem (även juniorer som tror att de är Stålmannen).Har en 6gradig i xxxstiff
Det är det nog många som har i garderoben för verkligheten är ju att ingen egentligen kan slå med dem (även juniorer som tror att de är Stålmannen).
Då testar jag att sälja mina stickor här, Ett par Wilson Staff Ci11(Mer info här http://www.golfbidder.co.uk/models/4432/Wilson_Iron_Set_Staff_Ci11.html?src=search) Det är 4-PW.. Tänker mig runt 1000 kr, men ge bud om du är intresserad jag är inte omöjlig!
Övrig info om klubborna,
Helt nya Golf Pride MCC4 grepp påsatta spelade kanske 2-3 gånger med
Stål skaft med regular flex.
Klubborna är för höger spelare!
Har du frågor eller liknade PMa, klubborna finns i Nacka i Stockholm men kan vissa dagar transporteras till Uppsala!
1100 kr inkl. frakt. Sjukt bra pris. Ligger på en 5-6000 kr i butik.
https://www.careofcarl.com/sv/varumarken/boglioli.html?gclid=CKbc_cDr28wCFUsNcwodKmcPoA
Färgen återges bäst på helbilden.
[/QUOTE
Material?
Står redan. 100% bomull. Men den är redan såld.Material?
Står redan. 100% bomull. Men den är redan såld.
Ingen gentleman utan fickkniv.
Fullt set, small sebenza med cocobolo inlay.
Titan handtag.
S35vn stål.
Oanvänd, nyskick kanske lite fingeravtryck.
Läderfodral följer med, hemmagjort ser bättre ut i verkligheten än på bild.
Nypris idag 5462kr
4500kr skickat
Eller bytes mot?