Långskott: söker en Samsungladdare cpa09-002a. 19V 2.1A.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du i slipsväg?
Hur många slipsar rör det sig om?
Har en här också fast 12 år med ett jäkla humör.Funderar på att sälja min dotter. Hor är ganska trevlig, men har ett djävla humör, troligen efter sin mor.
8 år.
Vet inte pris, men tänker mig byte mot sportrolle. Datum ett krav.
Försäljning förutsätter f2f. Skickas helst inte. Ingen retur. Ev kan komplett uppsättning kläder följa med.
Pm för mer info.
950kr
Ipad 2 16 G i fint skick, glas helt, några törnar i skalet, med orginal laddare,inte orginalsladd. 1200kr
Funderar på att sälja min dotter. Hor är ganska trevlig, men har ett djävla humör, troligen efter sin mor.
8 år.
Försäljning förutsätter f2f. Skickas helst inte. Ingen retur. Ev kan komplett uppsättning kläder följa med.
Pm för mer info.
Har en här också fast 12 år med ett jäkla humör.
Funderar på att sälja min dotter. Hor är ganska trevlig, men har ett djävla humör, troligen efter sin mor.
8 år.
Pm för mer info.
12 år borde korta mitt lidande med iaf fyra år.Har en här också fast 12 år med ett jäkla humör.
Ingår mamman?Haha, har funderat hundratals gånger i samma banor som du kejsaren. I mitt fall kan man få välja pojke fritt i åldrar från 7-12. Årsklocka kan ingå efter diskussion. Påstås vara trevliga i andras sällskap. Ungar..
Drar tillbaka min annons då vi försonades strax innan hon somnade.Kan slänga in en övertrött 4-åring i mixen. Barn verkar vara gångbara så här strax innan läggdags.
Sålda!4 St transparenta stolar i gott skick - Finns att hämta i Stockholm.
Pris 3000:-, PM vid intresse
Sänker till 2500 vid snabb affär!
Ingen som är sugen på lite sköna stolar till lyan?
Motorola Style X 32GB säljes i väldigt bra skick, med tillbehör (fast charger, sladd, originallåda, skal, tempererat glass, minneskort). Köptes i vintras från Dustinhome, alltså finns garanti i mer än ett år ytterligare.
Style X är en modell från Motorola med ett "rent" Android, utan bloatware, vilket bidrar till ett bättre och snabbare operativsystem jämfört med andra Android-enheter (ex Samsung Touchwiz). Telefonen har dessutom senaste versionen av Android (6.0.1).
Skärmen är 5.7 tum, men eftersom screen-to-body-ration är såpass hög, är telefonen i liknande storlek som 5.5 tummare. Dessutom har skärmen en hög upplösning på 1440x2560 pixlar med ~520 PPI.
Telefonen är IP52-certifierad, vilket innebär att den tål vattenstänk och damm. Batteriet har en kapacitet på 3000 mAh, och stödjer snabbladdning. Kameran är riktigt vass med 21 MP och dual-LED.
Jag skickar med ett riktigt bra skal, som har suttit på sedan jag köpte telefonen. På skärmen sitter ett tempererat glas och jag skickar med ett extra oanvänt. Utöver detta skickar jag också med ett 32GB minneskort.
Mobilen kostar i dagsläget omkring 4,500 kr (http://www.webhallen.com/se-sv/mobilt/226605-motorola_moto_x_style_32gb).
Fler specifikationer: http://m.gsmarena.com/motorola_moto_x_style-7229.php
Pris: 2999 kr eller bästa bud!
Egengjorda armband i tre varianter. Gjorda på 4mm lavapärlor med accenter i metall på elastiskt band.
129kr/st skickat eller tre för 300kr. Pm:a antal, modell och önskad längd. Betalning via swish.
Väl mött
Byte mot en helt galen 6-årig grabb som precis lärt sig varenda invektiv som förekommer?Funderar på att sälja min dotter. Hor är ganska trevlig, men har ett djävla humör, troligen efter sin mor.
8 år.
Pm för mer info.
Tänker mig mer en stålsportis. Gärna med GMT.Byte mot en helt galen 6-årig grabb som precis lärt sig varenda invektiv som förekommer?
8 år.
Pm för mer info.
Borta!MC, BMW F800R -09 825mil, full service med bok, nya däck. (blocketannons lär komma upp när som helst)
Lite skrapskador, därav priset.
Dubbla abuslås och Bmw originalkapell följer med.
Säljes eller ännu hellre bytes mot liten skåpbil (2-sits). Kan även ta lättflippad klocka
som byte.
43.000kr i försäljnings och bytesvärde.
/j
sökes iPhone 6 !