Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BumpDji phantom 2 vision.
Komplett med 3 st batterier.
Väska.
Säljes om jag får ett seriöst bud.
Skickas ej hämtas i Göteborg.
Bud under 3 000:- är ej välkomna.
Mvh Mattias
Sökes
Iphone 6, drönare och ev någon schysst skjorta storlek L
En jävla blandning..
1400kr-nytt-pris-bump
Glömmer nämna att laddare givetvis följer med.
BUMP på Coldplay!
SÄLJES!
- Två sittplatsbiljetter till Coldplay sektion 108 rad 21
1 600kr = inköpspriset
Tom Ford solglasögon
Oliver - 2000:- ink. ev frakt
Marko - 1500:- ink ev frakt
Båda är väldigt sparsamt använda och finns i Stockholm för f2f. Ingen retur.
Det var då ett tjatande, kolla deras egna hemsida. Finns på rean dessutom.Köper Mulberry korthållare i mörkt skinn
SÅLT!Till salu: Apple läderskal till iphone 6/6s Plus, saddle brown.
Använt 1 dag, finns några små märken men gvs i nästintill nyskick.
Pris: 330 kr skickat i postnords blåa.
Söker ett par persol "steve mcqueen" modell 714sm alternativt 649 kan även tänka mig att byta mot ett par Ray Ban 4147 tortoise!
Ursäkta, ska kika på detDet var då ett tjatande, kolla deras egna hemsida. Finns på rean dessutom.
Hej,
Bumpar denna med nya bilder.
Loake 1880 - 1369 Tan.
Helt nya. Använda utomhus i 5 minuter. Jag är för dum för att pröva skor inomhus, så att jag kan returnera dem. My loss, your gain.
Storlek UK 7 dvs EU 41. Fitting F, medium.
Finns i Solna för F2F. Frakt går bra, lägg till 70kr. Skoblock ingår ej, men originalkartong och dustbag inkluderas.
Pris 850kr (det är ett slå till direkt, fundera inte, gör en jättebra deal pris).
Av intresse?Köpes! Oakley frogskins lr Holbroke, helst mörka färger
Sprillans, oanvända Oakley Holbrook, glas Black Iridium.
750kr, kommer i fodral från Oakley.
Finns i Stockholm, skickas.
Ingen retur.
Tack för tipset men jag har hittat ett annat parAv intresse?
Har lite machetteknappar, collegeflugor och slipsar liggande. Slängs iväg för bud, vill bara bli av med dem då det är flyttstädning på gång. Har en del och orkar inte lägga upp bilder på allt, här är några exempel. Kan slänga iväg ett paket med allt trams jag har för 100;-
Hur många slipsar rör det sig om?Har lite machetteknappar, collegeflugor och slipsar liggande. Slängs iväg för bud, vill bara bli av med dem då det är flyttstädning på gång. Har en del och orkar inte lägga upp bilder på allt, här är några exempel. Kan slänga iväg ett paket med allt trams jag har för 100;-