• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säljes: Sparsamt använd systemkamera.
Nikon D3000, 8GB minneskort, 2 objektiv:
- 1 Nikon original 18/55, autofokus
- 1 Tamron 55/200, både med UV/repskydd, manuellt fokus
Kameraväska och originalrem medföljer.

Pris: 2500 kr inklusive frakt

20160630_1908231.jpg
20160630_1908582.jpg

Senast ändrad:
Bump. Sommarpris 790kr!

Hej,
Bumpar denna med nya bilder.

Loake 1880 - 1369 Tan.
Helt nya. Använda utomhus i 5 minuter. Jag är för dum för att pröva skor inomhus, så att jag kan returnera dem. My loss, your gain.
Storlek UK 7 dvs EU 41. Fitting F, medium.

Finns i Solna för F2F. Frakt går bra, lägg till 70kr. Skoblock ingår ej, men originalkartong och dustbag inkluderas.
Pris 850kr (det är ett slå till direkt, fundera inte, gör en jättebra deal pris).

XiAsoGi.jpg

yG9l8hD.jpg

Persols klassiska 649, italienska spårvagnsförarnas glajjor. De är aningen för små för mig. De är använda men bra skick utan några nämnvärda blesyrer. Fullset.
Jag vill ha 550kr + porto. Swish. Retur inom 24h enligt avtal om något är fel.
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

//Rozzy

image.jpeg
Två collegejackor
Endast provade hemma.
Så nya
Märke: Vailent (Carlings)
500:-
Storlek L
Finns i Kristianstad

Trodde jag aldrig skulle skriva i denna tråd men gör en försök innan blocket för hoppas kunna förgylla någons vardag:

1) Fåtfölj av hög kvalité, grönt läder. Inköpt på Finlandia en gång i tiden. Lite dammig på bilden men annars i väldigt bra skick och ren. Säljes för 1000:-. Hämtas av köpare i Sollentuna.

IMG_3904.JPG

2) Sidorbord från Fogia. 2 st. Kvalitétsmöbel och tror faktiskt det är Mahogny som är träslaget. Bra skick samt inga skador. 700:-/st. Säljs i Par. Dvs 1400:-.
IMG_3900.JPG

3) Finns en hel del annat i detta förråd som jag inte tagit bild på, kan visas på plats vid köp av några av ovanstående. Bl.a soffbord. matta ca 4x4m och annat smått och gått. Allt är kvalitetsmöbler etc.

Önskar Er en trevlig sommar!

BUMP :)Coldplay!

SÄLJES!
- Två sittplatsbiljetter till Coldplay sektion 108 rad 21
1 600kr = inköpspriset :)

Säljer min pappas superfina Austin 8, 1946. Endast en ägare innan honom, totalrenoverad kaross, motor, inredning. Motorn är inkörd och fin. Mycket tid som lagts på denna pärla. Passa på att ordna den ultimata sommarbilen!

Pris: 65tkr
ÄVEN BYTE är av intresse, då är det sport Rolex som gäller, keramisk eller inte spelar ingen roll så länge du är relativt nära bytesvärdet, kom med förslag :) Pengar upp eller ner är inga problem.

IMG_8141.jpg

image-jpeg.334557

PMa för mer information och bilder :)
Kom och köp :)

Säljes: Persisk matta Mashad signerad Amale Machmal Baft, med ardebil-mönster. Mått 544 x 356cm. Mkt fint skick, ser mörk ut på den en bild men den är mycket ljusare i verkligheten vilket syns lite bättre på närbilder. Den finns i Stockholm om man vill ta sig en närmare titt. Pris 40k eller rimligt bud.
1314.jpg

1314_1.jpg

1314_2.jpg

1314_3.jpg

1314_4.jpg

1314_5.jpg
Bumpar denna igen, KS pris på 35k PoK annars åker den ut på auktion!

Tänkte kika intresset på min Macbook Pro 13" late 2011. Den är i fint skick och kommer med alla tillbehör och originalbox (fullset lol). Den är uppdaterad till 16Gb ram minne, SSD hårddisk, optical drivern är ersatt med original HDD disken som kör genuint windows 10. Självklart medföljer optical drivern ifall det är så att man läser mycket CD skivor.

Funkar klockrent, prisidé 6400
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
Bump! Kom med bud :)

Ingen som nappade på denna fina vintageracer så jag sätter priset till 2000 med lite prutmån vid snabb affär. Columbusstål importerad från Italien och handbyggd av bröderna Foglum. Några Campagnolodelar sitter på hojen och ramstorleken är ca 54. Hojen är grym men jag behöver all plats jag kan få i garaget så därför måste den tyvärr lämna.

[SÅLD!]

Säljes ett par finbyxor av Ralph Lauren. Storlek 34/32, fint skick. Dessa är inte slimfit på något vis.
20160701_154415.jpg
20160701_154421.jpg

290kr fraktat.

Egengjorda armband i tre varianter. Gjorda på 4mm lavapärlor med accenter i metall på elastiskt band.

129kr/st skickat eller tre för 300kr. Pm:a antal, modell och önskad längd. Betalning via swish.

image.jpeg

image.jpeg

Väl mött

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp