Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej,
Bumpar denna med nya bilder.
Loake 1880 - 1369 Tan.
Helt nya. Använda utomhus i 5 minuter. Jag är för dum för att pröva skor inomhus, så att jag kan returnera dem. My loss, your gain.
Storlek UK 7 dvs EU 41. Fitting F, medium.
Finns i Solna för F2F. Frakt går bra, lägg till 70kr. Skoblock ingår ej, men originalkartong och dustbag inkluderas.
Pris 850kr (det är ett slå till direkt, fundera inte, gör en jättebra deal pris).
Dags att säljas av lite golfklubbor.
Titleist 913D2 9.5* Diamana D+ Stiff 1500kr
Skaftet är knappt spelat.
Titleist 913F 15* Diamana D+ Stiff 800kr
Titleist 913H 19* Project X 6.0 Stiff+ 800kr
Titleist Vokey SM5 52* Project X 6.0 650kr
Knappt använd.
bumpBumpar dessa, 1050:- skickat
bump 1050:- skickatPersol PO3072S Gangster FILM NOIR EDITION 95/58 endast testade en gång.
Nypris 1869:-
Pris 1500:- skickat
Kom och köpSäljer min pappas superfina Austin 8, 1946. Endast en ägare innan honom, totalrenoverad kaross, motor, inredning. Motorn är inkörd och fin. Mycket tid som lagts på denna pärla. Passa på att ordna den ultimata sommarbilen!
Pris: 65tkr
ÄVEN BYTE är av intresse, då är det sport Rolex som gäller, keramisk eller inte spelar ingen roll så länge du är relativt nära bytesvärdet, kom med förslag Pengar upp eller ner är inga problem.
PMa för mer information och bilder
Bumpar denna igen, KS pris på 35k PoK annars åker den ut på auktion!Säljes: Persisk matta Mashad signerad Amale Machmal Baft, med ardebil-mönster. Mått 544 x 356cm. Mkt fint skick, ser mörk ut på den en bild men den är mycket ljusare i verkligheten vilket syns lite bättre på närbilder. Den finns i Stockholm om man vill ta sig en närmare titt. Pris 40k eller rimligt bud.
90-talet ringde och ville ha tillbaka sin kamera...Två collegejackor
Endast provade hemma.
Så nya
Märke: Vailent (Carlings)
500:-
Storlek L
Finns i Kristianstad
Eller sin mobiltelefon?90-talet ringde och ville ha tillbaka sin kamera...
Bump! Kom med budTänkte kika intresset på min Macbook Pro 13" late 2011. Den är i fint skick och kommer med alla tillbehör och originalbox (fullset lol). Den är uppdaterad till 16Gb ram minne, SSD hårddisk, optical drivern är ersatt med original HDD disken som kör genuint windows 10. Självklart medföljer optical drivern ifall det är så att man läser mycket CD skivor.
Funkar klockrent, prisidé 6400
Ingen som nappade på denna fina vintageracer så jag sätter priset till 2000 med lite prutmån vid snabb affär. Columbusstål importerad från Italien och handbyggd av bröderna Foglum. Några Campagnolodelar sitter på hojen och ramstorleken är ca 54. Hojen är grym men jag behöver all plats jag kan få i garaget så därför måste den tyvärr lämna.
[SÅLD!]
iPhone5 med linsen full av grus90-talet ringde och ville ha tillbaka sin kamera...
Kära Tomten!Sökes
Iphone 6, drönare och ev någon schysst skjorta storlek L
En jävla blandning..
SåldaPersols klassiska 649, italienska spårvagnsförarnas glajjor. De är aningen för små för mig. De är använda men bra skick utan några nämnvärda blesyrer. Fullset.
Jag vill ha 550kr + porto. Swish. Retur inom 24h enligt avtal om något är fel.
//Rozzy