SSL
Guld
Nej. Det är utanför min comfort zone. Jag siktar på en deal här. Men uppenbarligen är den här tråden ODUGLIG! Hade jag frågat efter begagnade kalsipper så hade inboxen varit full!
Storlek? Har Happy Socks i storlek M. Nyskick.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Det är utanför min comfort zone. Jag siktar på en deal här. Men uppenbarligen är den här tråden ODUGLIG! Hade jag frågat efter begagnade kalsipper så hade inboxen varit full!
Hur rostig är den? Är ev. intresserad.BMW 325 TOURING - 2003'a
M-sport paket, automat, svensksåld, 16000mil
KS pris: 40000kr
Mvh
Micke
Storlek? På kallifjopperna alltså, all form av båt är djävulens påfund!Nej. Det är utanför min comfort zone. Jag siktar på en deal här. Men uppenbarligen är den här tråden ODUGLIG! Hade jag frågat efter begagnade kalsipper så hade inboxen varit full!
Hur rostig är den? Är ev. intresserad.
Vill du ha dem nytvättade eller "dirty" som tidigare...;-)Nej. Det är utanför min comfort zone. Jag siktar på en deal här. Men uppenbarligen är den här tråden ODUGLIG! Hade jag frågat efter begagnade kalsipper så hade inboxen varit full!
Ingen rost!!
Hör av dig via PM så kan jag skicka bilder!
Ahh... Det var den lilla detaljenJapp. I Skåne
Men vi har kontakt
Ska vi säga 6500kr?Lägger ut en intressekoll på datorn innan den hamnar på Blocket. Prisidé ~7000kr.
Chassi: Fractal Design R3
Moderkort: ASUS SABERTOOTH Z77
CPU: Intel Core i7 3770K
GPU: NVIDIA GeForce GTX 670
RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB
PSU: Fractal Design Tesla 650W
SSD1: Corsair Force 3 SSD 60GB
SSD2: Corsair Force 3 SSD 240GB
HDD1: WD Desktop Black 2TB
HDD2: WD Desktop Black 1TB
CPU-KYLARE: Antec KÜHLER H2O 620
ÖVRIG-KYLNING: 2st 140mm, 3st 120mm
Vilket pris hade du tänkt?Jag har ett par Gregory Peck som aldrig har fått sett solljuset i sommar. Ropa till om det är av intresse.
https://www.mrporter.com/en-se/mens...k-round-frame-acetate-sunglasses/618363?ppv=2
+1 på den.Vilket pris hade du tänkt?
Du vill inte köpa dem, tro mig+1 på den.
Vill du ha begagnade kallsipser kan vi säkert lösa nåttNej. Det är utanför min comfort zone. Jag siktar på en deal här. Men uppenbarligen är den här tråden ODUGLIG! Hade jag frågat efter begagnade kalsipper så hade inboxen varit full!
Om jag inte helt är ute och cyklar så kommer jag att passera nånstans i närheten av herrn imorgon. Ska iväg med svårsonen och hämta upp en bil, nej inte en sån där outtalbar en som du sportar, kan ta med mig lite kortvaror mot en kopp kaffe.Nej. Det är utanför min comfort zone. Jag siktar på en deal här. Men uppenbarligen är den här tråden ODUGLIG! Hade jag frågat efter begagnade kalsipper så hade inboxen varit full!
Om jag inte helt är ute och cyklar så kommer jag att passera nånstans i närheten av herrn imorgon. Ska iväg med svårsonen och hämta upp en bil, nej inte en sån där outtalbar en som du sportar, kan ta med mig lite kortvaror mot en kopp kaffe.
SÅLDSka vi säga 6500kr?
Perfekt arbetsstation/gamingdator inkl 120hz skärm och gaming gear. Billigast i Sverige?
nikon D40 med dubbla objektiv, ett AF-S Nikkor 35 mm 1:1.18 och ett AF-S nikkor 18-55 mm 1:3.5. säljes komplett med instruktionsböcker, laddare, väska, sladdar etc.
Pris? 1000kr eller bud.
https://klocksnack.se/threads/ot-bakfylletråden.14349/page-40Köpes:
Stone island kläder xxl - xxxl för att prova.
Tips till frugan. Fyller 25.
Haha
Mvh
Bump!Ray-Ban till salu:
Modellen har utgått men påminner i stort om dessa: http://www.ray-ban.com/sweden/sungl.../8053672359022?category_Id=42454&default=true
Provade några gånger men utan slitage. Fodralet är däremot lite skav på(Ray-Bans vanliga kvalité). Följer med oöppnad putsduk och garantipapper.
Solglasögonen finns i Stockholm för F2F. Frakt kan vi annars lösa efter pm.
Pris 700 kr. NYTT PRIS 600!
Köpes: Portfölj eller axelväska med utrymme för laptop, dokument, anteckningsblock och dylikt. Föredrar på och avtagbar axelrem men allt är av intresse. PM!
Datorväska från Suitsupply säljes. Inköpt för cirka två månader sedan. I så gott som nyskick.
Mer info: http://eu.suitsupply.com/sv/bags/portfolj-morkbrun/BAG16101.html?cgid=Bags
Pris: 2000kr
Retur: Nej
Plats: Stockholm (kan skickas, delad fraktkostnad).