• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har ett gäng SF-biobiljetter som är giltiga i hela landet fram till mitten av februari 2016. Det kommer släppas flera storfilmer under hösten så som James Bond, Star Wars och Hunger Games, så passa på nu.
Köp av 1 biobiljett: 60kr inkl frakt.
Köp av 2 eller flera: 50kr/st inkl frakt.
image.jpg
*SÅLDA!*
Det var väldigt många som hörde av sig angående biobiljetterna och de blev helt enkelt sålda till den första spekulanten som hörde av sig.
Tackar för annonsutrymmet.

Datorfodral i canvas och läderdetaljer från Filippa K Man. Knappt använd alls. Mått 35x30 cm. Köpte den för runt tusenlappen och byter den gärna mot en kul klocka. Eller kom med ett bud så gör vi affär. Swisch finnes. PM så tar vi därifrån. Bor i centrala Stockholm och kan ses, eller så löser vi frakt på smidigt sätt.

SÅLD

Någon som har en vit sony z3 compact till salu? Borde väl finnas nån nu när de fått lite dålig kritik ;)

Skicka isåfall pm

• Like
Reactions: SSL
Nyskick, eller nära inpå... Loake 1880 Aldwych, använda tio-tjugo gånger, alltid skoblock, bra grundputs osv. Mycket fint skick. Gvs ingår snören haha. Skopåsar kan jag skicka med. Skoblock ingår ej men om du är intresserad kan du få köpa ett par lite billigare än nya.

Färgen dark brown, storlek UK 8,5. 1800 spänn. Finns i Stockholm. Köparen står för ev. frakt.

Se info osv: http://www.careofcarl.com/sv/artiklar/loake-1880-aldwych-calf-oxford-dark-brown.html

Foto 2015-08-26 21 18 15.jpg
Foto 2015-08-26 21 18 42.jpg
Foto 2015-08-26 21 18 56.jpg
Foto 2015-08-26 21 19 00.jpg

Nyskick, eller nära inpå... Loake 1880 Aldwych, använda tio-tjugo gånger, alltid skoblock, bra grundputs osv. Mycket fint skick. Gvs ingår snören haha. Skopåsar kan jag skicka med. Skoblock ingår ej men om du är intresserad kan du få köpa ett par lite billigare än nya.

Färgen dark brown, storlek UK 8,5. 1800 spänn. Finns i Stockholm. Köparen står för ev. frakt.

Se info osv: http://www.careofcarl.com/sv/artiklar/loake-1880-aldwych-calf-oxford-dark-brown.html

Skulle de vart i storlek 9,5 skulle jag huggit dem (om ingen vart före dvs).. :(

Köpes: Kvalitetsskor (C&J, Church's, Carmina, Edward Green, Gaziano&Girling, Alfred Sargent eller annat trevligt) i storlek UK 7.5, eller någon decimal upp eller ner.

Oanvänd skjorta från Morris. Strl 39, men jag skulle säga mer 38. Rejäl cutaway-krage, 100% bomull. Köpt i sommar för 1099 :- Aldrig använd, lappen sitter fortfarande kvar.

Pris: 700 :- inkl. frakt. Ingen retur.

DSC_0099.jpg
DSC_0105.jpg

Har inte användning av manschettknappar mer än någon enstaka gång per år så tänkte att dessa kan komma till mer användning hos någon Omega-förtjust "kostymnisse" :)
Levereras i originalaskar. Oanvända.
Pris? Egentligen ingen aning, runt 200 £ för nya så... 1500 kr? Alla bud är dock välkomna!
DSC_0110.jpg
DSC_0113.jpg

Skjuter ut en fråga här i denna tråd, ni kan PM'a svar om det stör tråden för mycket: varför välja att lägga ut OT-varor här och inte under OT i Köp/Sälj-delen? Jag har själv lagt ut i denna tråd men så slog det mig att det finns en OT-rubrik i Köp och sälj. För Köp och Sälj är väl mer enklare att redigera, ändra pris och klicka Avslutat? Eller jag har missat något?

Skjuter ut en fråga här i denna tråd, ni kan PM'a svar om det stör tråden för mycket: varför välja att lägga ut OT-varor här och inte under OT i Köp/Sälj-delen? Jag har själv lagt ut i denna tråd men så slog det mig att det finns en OT-rubrik i Köp och sälj. För Köp och Sälj är väl mer enklare att redigera, ändra pris och klicka Avslutat? Eller jag har missat något?

För å hålla köp o sälj rent från OT. Så då blev det en tråd.

Detta debatterades ofta och livligt och till slut tog man bort annat än klockgrejer från köp och sälj. Sedan poppade detta initiativ upp i lifestyle och det har ju funkat förträffligt tycker iaf jag

Detta debatterades ofta och livligt och till slut tog man bort annat än klockgrejer från köp och sälj. Sedan poppade detta initiativ upp i lifestyle och det har ju funkat förträffligt tycker iaf jag

Kan bara instämma. Som initiativtagare till tråden måste jag berömma alla annonsörer och köpare. Härlig fingertoppskänsla på produkter och priser. Keep it up!

Jag har en fråga som jag fungerar lite på, innan jag slänger upp någon annons...
Hur skickar folk kläderna som säljs här? Paket/brev/påse etc?

Jag har en fråga som jag fungerar lite på, innan jag slänger upp någon annons...
Jag har inte skickat kläder här men en hel del via Tradera och Blocket. Tycker att Postens Skicka Lätt är riktigt bra! Du kan ha egen låda med olika maxmått beroende på hur stort plagg (eller skor etc) som du vill skicka. Sedan är det spårbart både för säljare och köpare. 59 kr! Mer info här: http://www.postnord.se/sv/privat/skicka/inrikes/standard/Sidor/brev-skicka-latt.aspx
Du kanske inte kan skicka de allra största dunjackorna men funkar för rätt mycket annat.

PS. Det heter tydligen Postnord nu, inte Posten. Tiderna förändras.

image.jpg

Helt nya Persol 649 från butik. Priset är galet bra men jag har ett par likadana typ (svårt att motivera köp...). Passerar butiken i morgon igen och kan köpa och skicka mot portot om någon KSare är sugen. Helt nya, halva priset.

Persol 649 Havanna strl 52 (verkar vanligast, strl M vad nu än CareOfCarl säger).

Ankarkedja/Silverkedja/265g/60cm/Handgjord

Ankarkedja/Ankarlänk. Silverkedja i 92.5 Sterling Silver. Facettslipad ankar.
Vikten är 265 gram. Längd 60 cm.
Ordentligt Integrerat lås på kedjan med karbin.
Tillverkad för hand, d.v.s inte maskintillverkat.
Absolut nyskick. Fler bilder kan givetvis sändas och kedjan kan även ses hos mig.
Nypris runt 12.000 kr hos valfri silversmed.

Pris 4000 kr (Klocksnack pris) ;)
Ankarlänk.jpg

SÅLD!

Jag brukar spara påsar som man får när man beställer från företag, sen återvänds dom när jag säljer nåt. Sålt en del via Tradera.

Men det där Brev Lätt som @Greven hittade verkade bra. Brukar få pröjsa 60-80 kr utan spårbart.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp