Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Telefon köpt!Köpes!
Android-telefon!
Toppmodell inget krav men den måste ha minst 2GB ram.
Fortfarande intresserad av ett WiiU ifall någon har en i gömmorna!
Väl mött!
SÅLDASäljer att par vintage Ray-Ban Pilot Shooting solglasögon med sk "gold wire frame", dvs bågarna går runt bakom öronen. Köpta NOS av mig 1989, sedan väldigt, väldigt lite använda. Finns ett mikroskopiskt korn i nedre del av vänster glas, utanför synfältet. Kommer med original krämfärgat förvaringscase. Sätter ett KS-vänligt pris till 700 kr eller som delbetalning till klocka, ex Seiko. Kan förstås skickas eller så ses vi i Stockholm. PM till mig så tar vi det därifrån. Både säljare och köpare skall vara nöjda, en hederssak.
Hej,
Jackan finns kvar!
En Barbour International Ouston Waxed Jacket till salu, storlek XL, färg svart. Jackan är en lite tunnare variant för vår/höst. Använd i bägransad omfattning under våren och i mycket bra skick utan missfärgningar. Kostade 2995kr ny, säljes för 1000kr
Med vänlig hälsning,
E.Z.
Glajjor sålda, tack för annonsplatsen ks!
Burberry kappan finns kvar än! Sänkt från 4000 till 3000:-
- Säljer en Dualit kaffemaskin, sparsamt använd. 3 in 1, passar med kapslar, pods eller färskmalet kaffe. Nypris ungefär 3500kr säljes för 1000kr.
- Säljer också ett Nintendo 64 med en handkontroll samt James Bond Golden Eye för 500kr.
- Enfärgade kuddar från svenskt tenn. Finns i färgerna cerise och blått, 50x50cm i lin. Nypris 1050kr/styck säljes för 600kr/styck eller båda för 1000kr.
- Morris Light Twill Chinos i strl 32. Färg off white. Helt oanvända pga fel storlek. Nypris 999kr säljes för 500kr.
Allt kan hämtas i Stockholm. Skickar helst inte. Swishbetalning gäller om inte annat är överenskommet.
- Racer deathadder mus samt musmatta qpad. Helt oanvända dock inte i kartong. Säljes för 500kr.
Nja, det kan jag egentligen inte påstå, slog just precis idag över till 18.000 mil. Dock fint skick, hade faktiskt en XJR av samma årsmodell som av någon anledning var i mycket, mycket sämre skick trots färre mil, få ägare och helrätt historik.Lågmilare?
Tyvärr inte möjlighet att erbjuda byte, men jag måste ändå ge en eloge till denna tråds hittills mest spännande bytesannons!
Sänker priset till 250kr inkl frakt!Lyckades beställa fel parfym från beautystore samt öppna den och spruta ett sprut innan jag insåg hur fel det hade blivit... Därför får den vandra vidare till någon som uppskattar den mer.
Jean paul gaultier le male beau 75ml i orginalkartong säljes för 270kr fraktad, kvitto medföljer för att garantera en äkta vara.
Mjaha, storlek och pris är ett +Ett par Carmina Monks i lästen Alcudia till salu. Jag har haft dessa ett par år men de är sparsamt använda.
Jag vet, jag la in bilderna via mobilen men orkade sedan inte skriva hela annonsen via den Men NU är den uppdaterad med det du efterfrågade och lite tillMjaha, storlek och pris är ett +
Väska Mulberry Walter mörkbrun,
specifikationer/detaljer enligt länk:
http://www.mulberry.com/shop/mens/mens-briefcases/walter-chocolate-natural-leather
Köpt i december 2012.
Använd men fortfarande riktigt fint skick.
Detaljbilder skickas via PM.
6000:- (finns i sthlm)
Glajjor sålda, tack för annonsplatsen ks!
Burberry kappan finns kvar än!
XS? Varför vill igen bli av med snygga kappor i storlek L.Sänker kappan ytterligare, nu 2500:-