Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
400 Spänn?Svartvitt från Reservoir Dogs med Tarantino.
Tavlan har måtten 34x97 centimeter.
Pallar inte skicka så Malmö Lund Helsingborg uppskattas.
Priside 500 eller mindre.
![]()
Ingen som är sugen på fotboll? om ni tycker det är dyrt så kom med ett bud, är inte omöjlig.Har tyvärr fått förhinder så säljer två biljetter till torsdagens match på friends arena. Matchen är legendsgame mellan Liverpool-United en kanon upplevelse skulle jag tro. Platserna är på långsidan och ska vara bra.
Säljer dem för 450 kr för båda. (Nypris 900)
Säljer nu min Samsung S6 Edge 64gb. Telefonen är inköpt 2015/05/06 och det finns således gott om garanti kvar! Telefonen är låst till Tre.
![]()
Allt som medföljde vid köp medföljer. Även ett Samsung Clear Cover.
Telefonen har hanterats varsamt och är fri från repor och skavanker.
Lägger mig på 5000:-
Med vänlig hälsning,
Viktor
Hallå.
OHPT (On Hold Pending Test)
Har ett par nästan nya Adidas Stan Smith Originals White-Green (B24364) till salu!
Använda 4 tillfälle (max totalt 2 timmar), men de måste säljas, eftersom dom är för stora för mig.
Storlek: US 9 ½, (UK 9)
Nypris 999:-
Säljes för 500:- inkl oförsäkrad frakt med posten.
Betalning via Swish eller banköverföring (varan skickas när pengarna finns på kontot).
![]()
![]()
'![]()
XS? Varför vill igen bli av med snygga kappor i storlek L.![]()
Säljer pappas telefon som han "fick" med i sitt abonnemang.
Iphone 5s 16gb Space grey i nyskick (plasten sitter kvar på telefonen), det enda som saknas är nålen som man öppnar simkortsluckan med, men den går att öppna med ett gem lika enkelt.
Förmodligen är den låst till Tele2, köpt 27 december 2013.
Finns i Stockholm, kan skickas till andra delar av Sverige.
Pris 3000kr eller bud. Pengarna får gärna komma kontant eller via Swish.
Varför ser jag den här annonsen först nu?Har tyvärr fått förhinder så säljer två biljetter till torsdagens match på friends arena. Matchen är legendsgame mellan Liverpool-United en kanon upplevelse skulle jag tro. Platserna är på långsidan och ska vara bra.
Säljer dem för 450 kr för båda. (Nypris 900)
Ja det var ju synd...De kom tyvärr inte till användning så känns lite trist men men...Varför ser jag den här annonsen först nu?Hoppas de kom till användning!
Har ett gäng cederträ skoblock i storlek L, storleken motsvarar 44, säljer dom för 300kr tillsammans, eller kom med ett bud för alla tre eller var för sig!![]()
Säljer nu min Bose acoustic waves musik system
CD 3000, är inköpt 2004 dock inget kvitto. Det som medföljer är enheten, fjärrkontroll, auxsladd.
Ljudet är verkligen helt fantastiskt.
Hämtas i Stockholm och skickas inte, har tittat på nätet vad den ligger ute för och har hittat en liknande på amazon för 350$. Så priset är då bud, pma mig för intresse och mer information.
Lånadlänk:http://worldwide.bose.com/productsupport/en_us/web/cd3000/page.html
Ha det gött
/Johan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingen Bluetooth på den va?***NYTT PRIS***
Säljs för 1000:- kom igen nu!, skön att ha i köket, vardagsrummet eller sovrummet.
Dessvärre inte tyvärr, men man borde kunna köpa något till den i någon audiobutik så man kan ha det.Ingen Bluetooth på den va?
Dessvärre inte tyvärr, men man borde kunna köpa något till den i någon audiobutik så man kan ha det.
Vad är detta för pryl? Väckning med ljus?Philips wake-up light. 400kr
Vad är detta för pryl? Väckning med ljus?
Har du kvar Lebron om en vecka så klipper jag den!Någon som är sugen på basketlinnen? Det är modellen "Swingman" med sydda namn och nummer istället för tryckta.
Storlek XL i både Cleveland och i Houston och storlek L i Golden State så tyvärr är de alla för stora för mig så de är aldrig använda.
Tänker mig 1000kr för alla tre eller 400kr styck.
![]()
![]()