• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säljer 2st Ståplats till U2 i Stockholm/Globen Onsdag 16/9

eller helst bytes till Söndag 20/9

Svartvitt från Reservoir Dogs med Tarantino.
Tavlan har måtten 34x97 centimeter.
Pallar inte skicka så Malmö Lund Helsingborg uppskattas.
Priside 500 eller mindre.
DSC_0127.JPG
400 Spänn?

Säljer nu min Samsung S6 Edge 64gb. Telefonen är inköpt 2015/05/06 och det finns således gott om garanti kvar! Telefonen är låst till Tre.
IMG_9198.JPG
Allt som medföljde vid köp medföljer. Även ett Samsung Clear Cover.
Telefonen har hanterats varsamt och är fri från repor och skavanker.
Lägger mig på 5000:-

Med vänlig hälsning,
Viktor

Såld!

SÅLDA!

Hallå.
OHPT (On Hold Pending Test) ;)
Har ett par nästan nya Adidas Stan Smith Originals White-Green (B24364) till salu!
Använda 4 tillfälle (max totalt 2 timmar), men de måste säljas, eftersom dom är för stora för mig.
Storlek: US 9 ½, (UK 9)
Nypris 999:-
Säljes för 500:- inkl oförsäkrad frakt med posten.
Betalning via Swish eller banköverföring (varan skickas när pengarna finns på kontot).
25FDA8D7-65B6-48AA-86F3-A6FF49A157AB.jpg

89A1495F-39D3-454A-BA77-A535D41E3FF8.jpg

'
50A984F2-E1F3-4DD0-A9B6-0BECFC71A1D2.jpg

Letar efter:
1. boots/dress skor från finare märke (ex Loake) med bra sula för hösten i fint skick. Stl 41.5-42
2. Weekend bag läder/canvas i bra skick.

• Like
Reactions: MLP
Rensade i garderoben här om dan och stötte på dessa två skjortor som använts vid ett tillfälle vardera.
Spontanköp som bara hamnade i garderoben direkt.
Eton Contempery fit 42
En för 500
Två för 800
Skickat och klart efter dom kommer tillbaka från kemtvätt.
DSC_0908.JPG

Hej,

Kollar intresset för min Belstaff Redford. Jackan köptes för 9 månader sen och användes under förra vintern. I himla bra skick och inga skavanker förutom något märke på insidan flärparna till fickorna pga att händerna åkt upp och ner i dem som inte syn från utsidan. Det är en storlek 54 - jag är 191cm lång och normalbyggd och den sitter lagom tajt. Färgen heter "Mahogany Brown".

Care of Carl har en bra produktbeskrivning också: http://www.careofcarl.com/sv/artiklar/belstaff-redford-jacket-black-2.html

Kostade ny 6500kr och säljer den för 4200kr.

B4.JPG

B3.JPG

B2.JPG

B5.JPG

Säljer pappas telefon som han "fick" med i sitt abonnemang. ;)
Iphone 5s 16gb Space grey i nyskick (plasten sitter kvar på telefonen), det enda som saknas är nålen som man öppnar simkortsluckan med, men den går att öppna med ett gem lika enkelt.
Förmodligen är den låst till Tele2, köpt 27 december 2013.
Finns i Stockholm, kan skickas till andra delar av Sverige.
Pris 3000kr eller bud. Pengarna får gärna komma kontant eller via Swish.
image-6.jpg

image-6.jpg

image-5.jpg

image.jpg
Har ett gäng cederträ skoblock i storlek L, storleken motsvarar 44, säljer dom för 300kr tillsammans, eller kom med ett bud för alla tre eller var för sig!

Säljer pappas telefon som han "fick" med i sitt abonnemang. ;)
Iphone 5s 16gb Space grey i nyskick (plasten sitter kvar på telefonen), det enda som saknas är nålen som man öppnar simkortsluckan med, men den går att öppna med ett gem lika enkelt.
Förmodligen är den låst till Tele2, köpt 27 december 2013.
Finns i Stockholm, kan skickas till andra delar av Sverige.
Pris 3000kr eller bud. Pengarna får gärna komma kontant eller via Swish.

SÅLD! - Tack KS för annonsplats.

Har tyvärr fått förhinder så säljer två biljetter till torsdagens match på friends arena. Matchen är legendsgame mellan Liverpool-United en kanon upplevelse skulle jag tro. Platserna är på långsidan och ska vara bra.

Säljer dem för 450 kr för båda. (Nypris 900)
Varför ser jag den här annonsen först nu? :shifty: Hoppas de kom till användning!

Säljer nu min Bose acoustic waves musik system
CD 3000, är inköpt 2004 dock inget kvitto. Det som medföljer är enheten, fjärrkontroll, auxsladd.
Ljudet är verkligen helt fantastiskt.
Hämtas i Stockholm och skickas inte, har tittat på nätet vad den ligger ute för och har hittat en liknande på amazon för 350$. Så priset är då bud, pma mig för intresse och mer information.

Lånadlänk:http://worldwide.bose.com/productsupport/en_us/web/cd3000/page.html

Ha det gött

/Johan
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

***NYTT PRIS***
Säljs för 1000:- kom igen nu!, skön att ha i köket, vardagsrummet eller sovrummet.

Har en Victorinox Ranger Wood 55. Ny i förpackning, ett felköp. Försent att returnera. Nypris 999:- på Naturkompaniet.
600:- skickat i postens gröna...
DSC_1271.JPG

Någon som är sugen på basketlinnen? Det är modellen "Swingman" med sydda namn och nummer istället för tryckta.
Storlek XL i både Cleveland och i Houston och storlek L i Golden State så tyvärr är de alla för stora för mig så de är aldrig använda.

Tänker mig 1000kr för alla tre eller 400kr styck.

IMG_7151.JPG
IMG_7152.JPG

Någon som är sugen på basketlinnen? Det är modellen "Swingman" med sydda namn och nummer istället för tryckta.
Storlek XL i både Cleveland och i Houston och storlek L i Golden State så tyvärr är de alla för stora för mig så de är aldrig använda.

Tänker mig 1000kr för alla tre eller 400kr styck.

IMG_7151.JPG
IMG_7152.JPG
Har du kvar Lebron om en vecka så klipper jag den!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp