• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du har helt rätt att inga medlemmar borde få chansen att köpa varor till ett bra pris, ska aldrig upprepas någonsin......Jag skäms så mkt för detta tilltag, men må Gud ändå en dag förlåta mig......Denna info gällde ffa Stockholm-bosatta!
 
Testar nytt pris. 700 kr + frakt. Nypris i Sverige ligger närmare 2000kr för Gitman Vintage. http://www.nittygrittystore.com/brands/gitmanvintage
Gitman Vintage. Storlek XL. Helt ny. 900 spänn.
gv-jpg.207047
 
På Outletbutiken, öregrundsgatan på Gärdet har dom stor utförsäljning i minst tre dagar till enligt dom ansvariga...Sealife& Nautiska kompaniet rear ut massor av varor& kollektioner till 50-70% Märken såsom Henri Lloyd, Sebago, Barbour, Muusto, Ralph lauren Polo &'Snoot samt inte minst Parajumpers så där gick nog försäljningspriset för unge Josef B ner ngt ....Undrar om man väljer en billigare ny jacka el en gammal sliten jacka som han ändå vill ha till ett FÅNIGT högt pris!?
Hoppas på att några av er alla KS-medlemmar hinner göra en del rejäla kap, ha en fortsatt trevlig dag/Med vänlig hälsning,
Du verkar ju vara skön...
 
På Outletbutiken, öregrundsgatan på Gärdet har dom stor utförsäljning i minst tre dagar till enligt dom ansvariga...Sealife& Nautiska kompaniet rear ut massor av varor& kollektioner till 50-70% Märken såsom Henri Lloyd, Sebago, Barbour, Muusto, Ralph lauren Polo &'Snoot samt inte minst Parajumpers så där gick nog försäljningspriset för unge Josef B ner ngt ....Undrar om man väljer en billigare ny jacka el en gammal sliten jacka som han ändå vill ha till ett FÅNIGT högt pris!?
Hoppas på att några av er alla KS-medlemmar hinner göra en del rejäla kap, ha en fortsatt trevlig dag/Med vänlig hälsning,

Vad håller du på med? Kan du inte sluta hetsa. Stay classy kompis
 
E.Z.
Varsågoda alla medlemmar, betala istället fullt pris i butikerna....Jag jobbar inte med ngn outlet, utan är inlagd på,sjukhus för närvarande.....Men, ta en Valium& chilla du också polarn!
Struntar blankt om ngn medlem går dit, men man skall väl inte behöva få kritik& avslagen nonchalans tillbaka!!!
 
Hej,

Säljer en mörkblå Hugo Boss kavaj/blazer. Köpt på NK i Göteborg under 2014 och använd 6-8ggr och därmed i nyskick. Inte blank eller skavd.

Storlek 102 och i 100% ull. Materialet har en riktigt fin struktur i ett disktret rutmönster (se bild 2). Har bytt knapparna (gjorde det själv vilket kanske syns vid närmare besiktning) till dom som sitter på nu. Skickar med ett extra set knappar.

Nypris: 3700kr, säljer för 1200kr inkl frakt inom Sverige. 1100kr vid f2f affär i Göteborg. Ingen retur.

Mvh
E.Z.

IMG_1536.JPG
IMG_1539.JPG
IMG_1538.JPG
IMG_1537.JPG
 
E.Z.
Varsågoda alla medlemmar, betala istället fullt pris i butikerna....Jag jobbar inte med ngn outlet, utan är inlagd på,sjukhus för närvarande.....Men, ta en Valium& chilla du också polarn!
Struntar blankt om ngn medlem går dit, men man skall väl inte behöva få kritik& avslagen nonchalans tillbaka!!!

@Dr666 Tråkigt - då önskar jag dig ett snabbt tillfrisknande och ber dig samtidigt inte tala ner om andras annonser så vi kan återgå till en bra stämning här.
 
På Outletbutiken, öregrundsgatan på Gärdet har dom stor utförsäljning i minst tre dagar till enligt dom ansvariga...Sealife& Nautiska kompaniet rear ut massor av varor& kollektioner till 50-70% Märken såsom Henri Lloyd, Sebago, Barbour, Muusto, Ralph lauren Polo &'Snoot samt inte minst Parajumpers så där gick nog försäljningspriset för unge Josef B ner ngt ....Undrar om man väljer en billigare ny jacka el en gammal sliten jacka som han ändå vill ha till ett FÅNIGT högt pris!?
Hoppas på att några av er alla KS-medlemmar hinner göra en del rejäla kap, ha en fortsatt trevlig dag/Med vänlig hälsning,


Kan du sluta flöjta runt?
 
Tack för stödet, livet suger& jag hatar att vara tvungen att förlorat åratal av mitt liv på operationer.....Men, livet är en fest!!
Får tillönska en angenäm dag i Götet, dessvärre fel storlek för ngn som väger 100kg !
 
:(:(
Slänger upp lite grejer som inte används:
Grön Barbour Beauforte jacka med tillhörande foder i storlek Large. Nyttvättat så bara att olja in så är den som ny.
image.jpeg

Pris: 500 spänn..
Stone Island parkas i vinrött melerat vind/vattentåligt tyg i storlek Large. Fått oerhört många komplimanger för denna jacka..
image.jpeg

Pris: 800 spänn
En grå Stone Island hoodie med dragkedja i storlek Large:
image.jpeg

Pris: 500 spänn
Quiltad Barbour International jacka i svart i storlek Medium. Den är väldigt figursydd till skillnad från den vaxade jackan..
image.jpeg

Nice foder med en viss ikon:
image.jpeg

Pris: 900 spänn
Bomerang M65 style jacka i grönt, storlek Large:
image.jpeg

Pris: 500 spänn
Har även en Sandqvist portfålj i beige läder med axelrem:
image.jpeg

Pris: 800 spänn
Priserna är löjligt låga då jag måste bli av med lite grejer enligt frugan;)
Allt finns i Sthlm alt skickas men då gör vi upp om frakten.
Med vänlig hälsning, Micke
Men helvete va snabbt stonieprylarna gick.. var ju på g att skriva igår! :(
 
:(:(
Men helvete va snabbt stonieprylarna gick.. var ju på g att skriva igår! :(
Allt rök igår snabbare än blixten. Snälla priser o bra grejer men jag lägger nog ut lite mer snart så då är det bara att hugga direkt. Gick igenom hela 53 pm sammanlagt tills skrivande stund och har svarat alla i tur o ordning så först till kvarn nästa gång;)
 
Nu har jag lite fler trevliga plagg till salu. Först till kvarn som gäller och ingen frakt ingår i priserna för att tydliggöra detta..
Blå Universal Works jacka i storkek medium. Inköpt på NittyGritty för 2500:-:
image.jpeg
image.jpeg

Pris: 700 spänn
Mysig Gant Rugger slipover i storlek large inköpt på NK för 1600:-
Nice ihop med jackan o beiga skor
image.jpeg
image.jpeg

Pris: 300 spänn
Blå Lyle&Scott jacka i storlek large:
image.jpeg

Pris: 350 spänn
Grå stickad Lyle&Scott tröja i storlek medium:
image.jpeg

Pris: 150 spänn
Lyle&Scott flannel skjorta i large:
image.jpeg

Pris: 100 spänn
Nice L&S kit ihop för 500 spänn..
Inspiration
image.jpeg

Slutligen en grym Aquascutum Scarf inköpt för 2000 spänn på Ströms:
image.jpeg
image.jpeg

Pris: 500 spänn
Med vänlig hälsning, Micke
 
Nu har jag lite fler trevliga plagg till salu. Först till kvarn som gäller och ingen frakt ingår i priserna för att tydliggöra detta..
Blå Universal Works jacka i storkek medium. Inköpt på NittyGritty för 2500:-:
image.jpeg
image.jpeg

Pris: 700 spänn
Mysig Gant Rugger slipover i storlek large inköpt på NK för 1600:-
Nice ihop med jackan o beiga skor
image.jpeg
image.jpeg

Pris: 300 spänn
Blå Lyle&Scott jacka i storlek large:
image.jpeg

Pris: 350 spänn
Grå stickad Lyle&Scott tröja i storlek medium:
image.jpeg

Pris: 150 spänn
Lyle&Scott flannel skjorta i large:
image.jpeg

Pris: 100 spänn
Nice L&S kit ihop för 500 spänn..
Inspiration
image.jpeg

Slutligen en grym Aquascutum Scarf inköpt för 2000 spänn på Ströms:
image.jpeg
image.jpeg

Pris: 500 spänn
Med vänlig hälsning, Micke
Gant Rugger slipovern samt Aquascutum scarfen är sålda!!!
 
20151104_223638.jpg
Burberrys Jacka av äldre modell som är generös i storleken. Från Holmens Herr som är en välkänd butik i Göteborg.
Storlek: För stor för mig och jag har 50 kavajer.
Made in England. Samma material som de klassiska trenchcoatarna. Blå
750kr !

20151104_223728.jpg
20151104_223722.jpg




Fick en väska (messenger bag)som köptes på tradera, fäste mig aldrig vid den under studietiden och har legat förvarad ett bra tag. Canvas, liten logo. Stor och rymlig med 4 fack innanför. Detaljer i läder. Nästan som ny.
450kr
20151104_222841.jpg

Flaska för att förstå storleken. Flaskan med limoncello är inte tillsalu. Man får inte sälja alkohol utan tillstånd i Sverige och jag har inget. Men kan absolut tipsa om limoncello från Malta!
20151104_223001.jpg


20151101_105705.jpg

Chinos från Ralph Lauren (Polo) marinblåa i storlek 48R. Köptes på tradera. Använda en gång av en polare.
Vidare nedtill så passar de flesta och kan läggas in.
300kr
20151030_234623.jpg
20151030_234649.jpg



Woolrich Jacka som jag vuxit ur efter något års bänkpressande. Ganska kort som modell. Lätt material. Riktigt bra jacka:(
600kr
20151022_173649.jpg





Allt finns i Stockholm och frakt bekostas av köparen.

PMa bara om ni har frågor:)


BUMP

Sänker allt med en hundring styck! Kom och köp!

650
350
200
500
är de nya priserna!
 
Säljes

Bruno Magli
Svarta brogue
Stl 10
Inkl låda och tygpåsar för skor
Väldigt bra skick, använd max 5-6 ggr inkl catwalk i hemmet. Insåg för sent att den var alldeles för stor.
Skomakaren satte dit tunna gummisulor för att minska risken att halka :)
F2F i Stockholm, hämtas upp.

Pris 2300 kr 2400 kr

20151104_154156-jpg.211370

20151104_154249-jpg.211372
 
Stickad marinblå tröja från Gant säljes.
Mycket fint skick. Storlek XL (ställe vilja påstå en ganska generös XL)
Pris: 350kr finns i Stockholm och lan självklart skickas.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Min fråga är helt relevant för att få stopp på "käbblet".
Jag vet att han haft en annons på en Rolle på köp- och sälj så intresset för klockor finns nog... Och att ifrågasätta någons anledning för att hänga på ett klockforum bidrar nog inte till sämjan.
Bättre är bara att låta det vara så skiter vi i det som skrivits och hoppas att det inte blir något mer nu.
 
Nu har jag lite fler trevliga plagg till salu. Först till kvarn som gäller och ingen frakt ingår i priserna för att tydliggöra detta..
Blå Universal Works jacka i storkek medium. Inköpt på NittyGritty för 2500:-:
image.jpeg
image.jpeg

Pris: 700 spänn
Mysig Gant Rugger slipover i storlek large inköpt på NK för 1600:-
Nice ihop med jackan o beiga skor
image.jpeg
image.jpeg

Pris: 300 spänn
Blå Lyle&Scott jacka i storlek large:
image.jpeg

Pris: 350 spänn
Grå stickad Lyle&Scott tröja i storlek medium:
image.jpeg

Pris: 150 spänn
Lyle&Scott flannel skjorta i large:
image.jpeg

Pris: 100 spänn
Nice L&S kit ihop för 500 spänn..
Inspiration
image.jpeg

Slutligen en grym Aquascutum Scarf inköpt för 2000 spänn på Ströms:
image.jpeg
image.jpeg

Pris: 500 spänn
Med vänlig hälsning, Micke
Även den gråa L&S tröjan är nu såld!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp