corbendallasx
Friends of KS
Sorry för OT, men vill bara påminna om ignorera-funktionen.
Ett snabbt sätt att göra tråden trevligare...
Ett snabbt sätt att göra tråden trevligare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gitman Vintage. Storlek XL. Helt ny. 900 spänn.
Du verkar ju vara skön...På Outletbutiken, öregrundsgatan på Gärdet har dom stor utförsäljning i minst tre dagar till enligt dom ansvariga...Sealife& Nautiska kompaniet rear ut massor av varor& kollektioner till 50-70% Märken såsom Henri Lloyd, Sebago, Barbour, Muusto, Ralph lauren Polo &'Snoot samt inte minst Parajumpers så där gick nog försäljningspriset för unge Josef B ner ngt ....Undrar om man väljer en billigare ny jacka el en gammal sliten jacka som han ändå vill ha till ett FÅNIGT högt pris!?
Hoppas på att några av er alla KS-medlemmar hinner göra en del rejäla kap, ha en fortsatt trevlig dag/Med vänlig hälsning,
På Outletbutiken, öregrundsgatan på Gärdet har dom stor utförsäljning i minst tre dagar till enligt dom ansvariga...Sealife& Nautiska kompaniet rear ut massor av varor& kollektioner till 50-70% Märken såsom Henri Lloyd, Sebago, Barbour, Muusto, Ralph lauren Polo &'Snoot samt inte minst Parajumpers så där gick nog försäljningspriset för unge Josef B ner ngt ....Undrar om man väljer en billigare ny jacka el en gammal sliten jacka som han ändå vill ha till ett FÅNIGT högt pris!?
Hoppas på att några av er alla KS-medlemmar hinner göra en del rejäla kap, ha en fortsatt trevlig dag/Med vänlig hälsning,
E.Z.
Varsågoda alla medlemmar, betala istället fullt pris i butikerna....Jag jobbar inte med ngn outlet, utan är inlagd på,sjukhus för närvarande.....Men, ta en Valium& chilla du också polarn!
Struntar blankt om ngn medlem går dit, men man skall väl inte behöva få kritik& avslagen nonchalans tillbaka!!!
På Outletbutiken, öregrundsgatan på Gärdet har dom stor utförsäljning i minst tre dagar till enligt dom ansvariga...Sealife& Nautiska kompaniet rear ut massor av varor& kollektioner till 50-70% Märken såsom Henri Lloyd, Sebago, Barbour, Muusto, Ralph lauren Polo &'Snoot samt inte minst Parajumpers så där gick nog försäljningspriset för unge Josef B ner ngt ....Undrar om man väljer en billigare ny jacka el en gammal sliten jacka som han ändå vill ha till ett FÅNIGT högt pris!?
Men helvete va snabbt stonieprylarna gick.. var ju på g att skriva igår!Slänger upp lite grejer som inte används:
Grön Barbour Beauforte jacka med tillhörande foder i storlek Large. Nyttvättat så bara att olja in så är den som ny.
Pris: 500 spänn..
Stone Island parkas i vinrött melerat vind/vattentåligt tyg i storlek Large. Fått oerhört många komplimanger för denna jacka..
Pris: 800 spänn
En grå Stone Island hoodie med dragkedja i storlek Large:
Pris: 500 spänn
Quiltad Barbour International jacka i svart i storlek Medium. Den är väldigt figursydd till skillnad från den vaxade jackan..
Nice foder med en viss ikon:
Pris: 900 spänn
Bomerang M65 style jacka i grönt, storlek Large:
Har även en Sandqvist portfålj i beige läder med axelrem:
Pris: 800 spänn
Priserna är löjligt låga då jag måste bli av med lite grejer enligt frugan
Allt finns i Sthlm alt skickas men då gör vi upp om frakten.
Med vänlig hälsning, Micke
Allt rök igår snabbare än blixten. Snälla priser o bra grejer men jag lägger nog ut lite mer snart så då är det bara att hugga direkt. Gick igenom hela 53 pm sammanlagt tills skrivande stund och har svarat alla i tur o ordning så först till kvarn nästa gång
Men helvete va snabbt stonieprylarna gick.. var ju på g att skriva igår!
Den matchar ju lädret på din Panna du har på din avatar
OT - Lägg ner bumpandet om det rör din annons.
Adidas Stan Smith. Väldigt lite använda. Fel storlek, tyvärr. Storlek 42.
400:- inklusive frakt, nypris 1100:-.
http://m.adidas.se/pharrell-williams-stan-smith-tennisskor/B25402.html
Räcker att matcha med skor o handskar annars. Blir billigare såHar tyvärr inte 85 000 USD till en Panerai. Men om jag vore löjligt rik hade jag naturligtvis köpt den:
http://www.chrono24.com/en/panerai/...movement-special-edition-47-mm--id2077641.htm
Gant Rugger slipovern samt Aquascutum scarfen är sålda!!!Nu har jag lite fler trevliga plagg till salu. Först till kvarn som gäller och ingen frakt ingår i priserna för att tydliggöra detta..
Blå Universal Works jacka i storkek medium. Inköpt på NittyGritty för 2500:-:
Pris: 700 spänn
Mysig Gant Rugger slipover i storlek large inköpt på NK för 1600:-
Nice ihop med jackan o beiga skor
Pris: 300 spänn
Blå Lyle&Scott jacka i storlek large:
Pris: 350 spänn
Grå stickad Lyle&Scott tröja i storlek medium:
Pris: 150 spänn
Lyle&Scott flannel skjorta i large:
Pris: 100 spänn
Nice L&S kit ihop för 500 spänn..
Inspiration
Slutligen en grym Aquascutum Scarf inköpt för 2000 spänn på Ströms:
Med vänlig hälsning, Micke
Burberrys Jacka av äldre modell som är generös i storleken. Från Holmens Herr som är en välkänd butik i Göteborg.
Storlek: För stor för mig och jag har 50 kavajer.
Made in England. Samma material som de klassiska trenchcoatarna. Blå
750kr !
Fick en väska (messenger bag)som köptes på tradera, fäste mig aldrig vid den under studietiden och har legat förvarad ett bra tag. Canvas, liten logo. Stor och rymlig med 4 fack innanför. Detaljer i läder. Nästan som ny.
450kr
Flaska för att förstå storleken. Flaskan med limoncello är inte tillsalu. Man får inte sälja alkohol utan tillstånd i Sverige och jag har inget. Men kan absolut tipsa om limoncello från Malta!
Chinos från Ralph Lauren (Polo) marinblåa i storlek 48R. Köptes på tradera. Använda en gång av en polare.
Vidare nedtill så passar de flesta och kan läggas in.
300kr
Woolrich Jacka som jag vuxit ur efter något års bänkpressande. Ganska kort som modell. Lätt material. Riktigt bra jacka
600kr
Allt finns i Stockholm och frakt bekostas av köparen.
PMa bara om ni har frågor
Vad gör du ens på ett forum för klockor? Du verkar mest vara intresserad utav allt som inte har något med klockor att göra.Ska hålla käft,punkt slut!
Vad gör du ens på ett forum för klockor? Du verkar mest vara intresserad utav allt som inte har något med klockor att göra.
Jag vet att han haft en annons på en Rolle på köp- och sälj så intresset för klockor finns nog... Och att ifrågasätta någons anledning för att hänga på ett klockforum bidrar nog inte till sämjan.Min fråga är helt relevant för att få stopp på "käbblet".
Även den gråa L&S tröjan är nu såld!Nu har jag lite fler trevliga plagg till salu. Först till kvarn som gäller och ingen frakt ingår i priserna för att tydliggöra detta..
Blå Universal Works jacka i storkek medium. Inköpt på NittyGritty för 2500:-:
Pris: 700 spänn
Mysig Gant Rugger slipover i storlek large inköpt på NK för 1600:-
Nice ihop med jackan o beiga skor
Pris: 300 spänn
Blå Lyle&Scott jacka i storlek large:
Pris: 350 spänn
Grå stickad Lyle&Scott tröja i storlek medium:
Pris: 150 spänn
Lyle&Scott flannel skjorta i large:
Pris: 100 spänn
Nice L&S kit ihop för 500 spänn..