• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har ett par stycker Tiger-kavajer/blazers i storlek 44, kan någon vara intresserad? Om så är fallet återkommer jag med bilder
 
SÄLJES!
På grund av dubbelköp så har jag 2 biljetter över till Sverige - Danmark.
1200kr för båda biljetterna, samma pris jag själv betalade och det går inte att köpa de var för sig.
Platserna är på läktare 2, sektion 225.

F2F i Sthlm och betalning med swish.
 
2200 spänn, nån måste ju behöva en billig lur??


Bumpar denna, sänker priset o slänger in en bild!

Iphone 5S 64GB (silver/vit) ca 2 år gammal, inklusive lurar o sladd. Olåst. Mycket bra skick, har alltid haft den i väska. Vill helst sälja F2F i Stockholm om möjligt. Skickar med lite skal o sånt.
2400 kronor, svar via PM då jag inte alltid håller koll på tråden.

5D4AABC1-68A9-4692-B1B3-DB7320CDD8AF_zps3jz1cqps.jpg
 
SÄLJES!
På grund av dubbelköp så har jag 2 biljetter över till Sverige - Danmark.
1200kr för båda biljetterna, samma pris jag själv betalade och det går inte att köpa de var för sig.
Platserna är på läktare 2, sektion 225.

F2F i Sthlm och betalning med swish.
Vilket datum? Spelar Zlatan?
 
Har en macbook Pro 13 tum från sent 2011.
8gb ram minne (vanligtvis är det 4gb ram som ingår men har byggt ut detta)
2.4 ghz Intel i5 processor
Intel HD Graphics 3000 512 MB
Datorn flyter på utan problem, kommer formaterad och installerad med senaste OS.
Har kartongen kvar dock hos mina föräldrar, om ni vill ha denna kan det lösas.
Laddare ingår ofc.
Tänkte mig 4000 kr, helst affär i Sthlm för F2F kan även tänka mig att skicka den då köparen står för frakt.

Säljer även en Apple Tv Gen2, den som går att jailbreaka. Den kommer jailbrekad med kodi (xbmc) samt annan mediaspelare installerad. Perfekt att koppla till tex en NAS. Kostar mellan 700-1000 på blocket. Så en 500 hundring är väl rimligt?
Fjärrkontroll ingår också.
 
KÖPES: 1 Ståplats till Mumford & Sons 9 Maj 2016, Scandinavium
Kanske lönlöst att lägga ut en krok här, men jag provar ändå :)
 
Skönt när t o m Snoozarn får ett psykbryt....Ge tillbaka mina mediciner, broder! Du är en alltför stabil& ffa sympatisk man för att flippa över petitesser pga min dosettkarta du mumsade i sig!! Sköt om dig, min vän/Dr
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp