• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Grymt härliga NN07 jeans modell James (smal modell) japansk selvedge strl 32*32, nypris runt 1800kr dina för 500kr
image.jpeg


I princip oanvända svart Acne ace stay cash strl 30*32 nypris 1400kr dina för 500kr
image.jpeg


Ljusblå Ralph Lauren oxfordskjorta strl m custom fit, din för 400kr
image.jpeg


Blå/vitrutig J.Crew button down, använd en gång, strl m, din för 300kr
image.jpeg


Dahlin stickad tröja strl L, din för 300kr
image.jpeg


Inga priser är inkl. Frakt utan det är
något vi får diskutera

Fridens liljor
 
Som flera medlemmar påpekat, vissa mer otrevligt än andra.....Så önskar jag ännu en gång be om ursäkt för tidigare uttalanden!
Men seriöst, så kan nivån på en del kommentarer vara under all kritik.....En del kan vara väldigt snabba med påhopp av olika slag..
Men, uppriktigt talat har jag sedan 20 år haft ett djupt intresse av klockor, kläder& inte minst sneakers- säkert hade en samling av ett 50-tal Nike
Air Max framför allt varenda färgkombination av 95, 97 samt inte minst varenda nyans av 2003 därefter alla specialkollektioner som gjorts med en japansk fanatisk löpare som är underbart sköna i löpträningen......Får inte heller glömma alla Nike Air Rift som på senare presenterats på nytt!,
Har senaste åren blivit mest brottarskor alt fivefingers....Varenda medlem som uppfattat mina kommentarer, inlägg el dylikt- ETT STORT beklagande, ska knappt märkas framöver förutom valde det gäller inköp av klockor& fantastiska skor& boots som ibland dyker....
Önskar er en fortsatt trevlig kväll/Mvh
 
Som flera medlemmar påpekat, vissa mer otrevligt än andra.....Så önskar jag ännu en gång be om ursäkt för tidigare uttalanden!
Men seriöst, så kan nivån på en del kommentarer vara under all kritik.....En del kan vara väldigt snabba med påhopp av olika slag..
Men, uppriktigt talat har jag sedan 20 år haft ett djupt intresse av klockor, kläder& inte minst sneakers- säkert hade en samling av ett 50-tal Nike
Air Max framför allt varenda färgkombination av 95, 97 samt inte minst varenda nyans av 2003 därefter alla specialkollektioner som gjorts med en japansk fanatisk löpare som är underbart sköna i löpträningen......Får inte heller glömma alla Nike Air Rift som på senare presenterats på nytt!,
Har senaste åren blivit mest brottarskor alt fivefingers....Varenda medlem som uppfattat mina kommentarer, inlägg el dylikt- ETT STORT beklagande, ska knappt märkas framöver förutom valde det gäller inköp av klockor& fantastiska skor& boots som ibland dyker....
Önskar er en fortsatt trevlig kväll/Mvh

Jag tror att folk blev lite irriterade eftersom du mer eller mindre försökte kränga på folk dina saker genom dina "personliga erbjudanden" samtidigt som du kommenterade väldigt många annonser typ "Fin men fel storlek för mig" "förlåt jag ligger på sjukhus" (Ja jag vet att citaten är påhittade men du förstår vad jag menar kanske?) :)
Åter igen, må väl!


OnT:
Stickad marinblå tröja från Gant säljes.
Mycket fint skick. Storlek XL (ställe vilja påstå en ganska generös XL)
Pris: 350kr finns i Stockholm och lan självklart skickas.

image.jpg
image.jpg
image.jpg

BORTA
 
Senast ändrad:
Måste ta på mig fullt ansvar för att missat att noggrant läsa igenom& självfallet följa de föreskrifter& regler som
är uppsatta på varje tråd.....Detta återigen ber jag om ursäkt för, men om ni ifrågasätter mitt intresse för klockor, skor, kläder så har ni helt fel!! Spenderar timtal på sajter & läser om olika urverk, funktioner, dykare, dressyren......Har dock själv inte ngn större koll på Vintage trots att jag har två gamla ärvda Zenith, My bad& troligen förlust....Jag ska göra allt jag kan i framtiden för att inte märkas mer än absolut nödvändigt, skippar gärna också verbala namnkastning av en trist natur!!
Återigen var god ta emot min ursäkt annars är det lätt sorgligt, vi har ju alla ett stort gemensamt intresse av klockor...Ryck upp er nu, det är helg snart!! Sköt om sig/Over& out
 
  • Like
Reactions: Oli
Vet att det är fel årstid, men tänkte kolla om det finns något intresse för ett byte mot min bil, en Cayman S:

p1.jpg p2.jpg p3.jpg

Den är från 2009, import - jahreswagen, gått idag ca 4 900 mil. Sportchrono, manuell, Capristo avgassystem. 2009 kom en facelift och Cayman S fick 320 hk istället för tidigare 295 hk. Den har 19 tums turbofälgar med fina däck. Nybesiktigad. Inga konstigheter egentligen. Köpte den för 2,5 år sedan och då hade den gått 2 200 mil.

Två alternativ för byte.
Byte 1: En Porsche 911, årsmodell 2005 eller nyare, helst S. Inte över 7 000 mil. Kan lägga absolut max 150 000 kr emellan. Silverfärgad och vit är inte av intresse.

Byte 2: En Mercedes A-klass av 2013 års modell eller nyare - motor inte så viktigt, alt. Golf med lite roligare motor - inte äldre än 2012, alt. en VW Scirocco med lite roligare motor - inte äldre än 2010. Kan även tänka mig nyare Toyota/Mazda i golfklassen - motor inte så viktigt. Kan tänka mig även andra modeller, så är du intresserad så hojta till. Inga vita bilar är av intresse och inga bilar som har gått längre än 7 000 mil.

Bilen står i garage i Malmö.
 
Senast ändrad:
Testar lyckan här innan Blocket eller att det behålls.
Haglöfs Vassi Limited Edition jacka storlek M + Vassi byxor dam L inklusive repa och tejp. Skadan sitter bakom höger ventilation.
Passar perfekt för 175-185cm beroende på kroppsstorlek och önskad passform.
IMG_0456.jpg

IMG_0430.jpg IMG_0431.jpg IMG_0445 (1).jpg IMG_0428.jpg IMG_0427.jpg IMG_0426.jpg

Pris: 3000kr, jackan säljs separat OM budet motsvarar liknande jacka(Gore-Tex Pro 3L i "rätt" färg och storlek M).
 

Bilagor

  • IMG_0429.jpg
    IMG_0429.jpg
    93.1 KB · Visningar: 66
Har ett par såna här, i strlk 9(eller 43 i EU-size) som jag tröttnat på. Tänkte lägga ut de här i köp & sälj också, men de är till salu. Used, but not abused. Fullset(tror jag har dustbagen också nånstans)
7ed3bf7c24bd39830e0b7518525deb9a_h1211w1020_passthru.jpg
Pris: ~1500kr
Nypris: ~3000kr
 
KAN ALLA BARA HÅLLA KÄFTEN OM DET SOM INTE ÄR ANNONSER NÅGON GÅNG!?
När det kommer en notis från det här tråden då ska det vara en ny annons, inte nåt ointressant käbbel.
Skärp er någon gång.

Jo jag tänkte , jag har en klocka som min farfars, farfars, farfars , farfars , farfars ......:p
Kunde inte låta bli weeee
 
Slänger ut 3 stycken sköna plagg till då jag shoppat loss för dyrt idag:banghead:
Polo by Ralph Lauren slipover, grå stickad i storlek large.
image.jpeg

image.jpeg

Pris: 300 spänn
Vit stickad Morris i storlek medium:
image.jpeg

Pris: 350 spänn
Mörkgrå John Smedley i storlek medium. Made in UK i merino..
image.jpeg

image.jpeg

Pris: 350 spänn
Frakt ingår EJ i priserna..
Däremot viss rabatt ju fler plagg man köper såklart;)
Mvh Micke
 
Säljer nu "Until dawn" på Ps4. Sjukt roligt spel, alla saker du gör i spelet påverkar slutet. Ni kan se trailern på youtube.
Kvitto och allt finns, köpt för 599:-, vill ha 300:- nu. Porto diskuteras.
image.jpg
 
Har ett par såna här, i strlk 9(eller 43 i EU-size) som jag tröttnat på. Tänkte lägga ut de här i köp & sälj också, men de är till salu. Used(i rotation med andra i en månad eller så), but not abused. Fullset(tror jag har dustbagen också nånstans)
Pris: ~1500kr
Nypris: ~3000kr
Woops glömde säga vad det är för skor, Common Projects Achilles Vintage Low heter dom.
7ed3bf7c24bd39830e0b7518525deb9a_h1211w1020_passthru.jpg

Kan även bytas mot lanvin sneakers, gärna mörka färger med vit sula.
 
Canon SX1 IS hd kamera, digitalkamera och hd filmkamera i ett. CMOS-sensor. 10MP. Utfällbar och vridbar skärm.
Inköpt för ca 4 år sedan, använd kanske 5 gånger, absolut toppskick, har legat förvarad i kameraväska sedan dag 1.
Kameraväska och fjärrkontroll ingår dock inget minneskort. Kartong och originalkvitto är tyvärr borta sedan länge sedan. Nypris var ca 6000kr. Modellen har nu utgått och blivit ersatt av någon annan, senaste priset hos Dustin var 4995kr.
Skulle vilja ha 2500 men är villig att förhandla om priset då jag inser att det kan bli svårt att få samt att den ALDRIG används.
Har ingen bild på den just nu då jag sitter på kontoret, så jag saxar en från nätet så länge, hoppas det är ok.
canon-powershot-sx1-is.jpg
Bumpar till 1750kr skickat.
 
Rejält med DDR4 ram till salu.

Köpte fel då mitt moderkort inte stödjer dessa. Paketet öppnat men ej isatt i datorn. 2x16GB Corsair Vengeance LPX Black 32GB (CMK32GX4M2A2400C14). Kommer i orginalkartongen.

Köpte för 2649 kr, men säljer dom för 2000 kr. Bjuder på frakten i postens gröna.

image.jpeg
 
Slänger ut 3 stycken sköna plagg till då jag shoppat loss för dyrt idag:banghead:
Polo by Ralph Lauren slipover, grå stickad i storlek large.
image.jpeg

image.jpeg

Pris: 300 spänn
Vit stickad Morris i storlek medium:
image.jpeg

Pris: 350 spänn
Mörkgrå John Smedley i storlek medium. Made in UK i merino..
image.jpeg

image.jpeg

Pris: 350 spänn
Frakt ingår EJ i priserna..
Däremot viss rabatt ju fler plagg man köper såklart;)
Mvh Micke
Morris och John Smedley tröjorna sålda!!!!
 
Kör en bumpning på grejer jag lagt upp här tidigare!

Tommy Hilfiger höst/vinterjacka strl M, 750:-
upload_2015-6-21_15-43-20-png.151665

Gant Pullover strl. M 250:-
img_1960-jpg.202258


Boomerang Pullover strl. M 250:-
img_1959-jpg.202257


Henri Lloyd Pullover strl. S 250:-
img_1957-jpg.202256

Morris Skjorta strl. 38 (S) 200:-
img_1956-jpg.202255
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp