• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Köpte den här duffeln av kalufsen nyligen men vi klickade aldrig. Rätt tung och föredrar min andra duffel bättre så flippar den till någon annan KSare om intresse finns. Annars får den hänga i garderoben.
Nypris runt 5800
Säljs för 1500 pok.
Behåller den hellre än att sälja billigare.
Storlek S. Bärs bra på mig som är 1.73m och lite bitigare.
image.jpeg

wearmarks på insidan
image.jpeg

På mig
image.jpeg
Bumpar denna
 
Bump + en svart Stenströms Slimline 38 använd 2 gånger då? Bud?
IMG_0444.jpg

Testar lyckan här innan Blocket eller att det behålls.
Haglöfs Vassi Limited Edition jacka storlek M + Vassi byxor dam L inklusive repa och tejp. Skadan sitter bakom höger ventilation.
Passar perfekt för 175-185cm beroende på kroppsstorlek och önskad passform.
IMG_0456.jpg

IMG_0430.jpg IMG_0431.jpg IMG_0445 (1).jpg IMG_0428.jpg IMG_0427.jpg IMG_0426.jpg

Pris: 3000kr, jackan säljs separat OM budet motsvarar liknande jacka(Gore-Tex Pro 3L i "rätt" färg och storlek M).
 
Mer OT än så här blir det inte men here it goes..
Min mor har ett närmast oanvänt gåband från Attract som tyvärr aldrig kommer till användning mer än som en inrednings detalj. Bandet är som sagt mycket lite använt och man kan räkna "promenaderna" på en hand. Det har stått inomhus och är således i gott skick (nyskick).

4859847782.jpg

Om det är någon här som är sugen så är det ert mot att ni hämtar det. Bandet finns söder om Stockholm (Skärholmen).
 
Köpes: om du har en macbook pro eller air 13" (11" om det är mba är också ok) är jag mkt intresserad då min gamla inte är riktigt kry längre.
 
PICT8983 (2).JPG
2 Zippotändare mindre storlek.
Den ena har USS Nimitz CVN 68 som logga.
Den andra USS Waddell DDG 24.
Waddell är den mera svårhittade.
Kanske ngn. här som samlar?
Tändarna är från 80-talet, köpta vid besök på fartygen ifråga.
Båda är använda men i fint fungerande skick. Båda har swirls men text/gravering intakt och fin.
I mm. är storleken 55 x 30 x 9.
Nimitz 250:-
Waddell 350:-
Bilden är usel men kan fixa bättre vi intresse.
 
Senast ändrad:
PICT8983 (2).JPG
2 Zippotändare mindre storlek.
Den ena har USS Nimitz CVN 68 som logga.
Den andra USS Waddell DDG 24.
Waddell är den mera svårhittade.
Kanske ngn. här som samlar?
Tändarna är från 80-talet, köpta vid besök på fartygen ifråga.
Båda är använda men i fint fungerande skick. Båda har swirls men text/gravering intakt och fin.
I mm. är storleken 55 x 30 x 9.
Nimitz 250:-
Waddell 350:-
Bilden är usel men kan fixa bättre vi intresse.

Nimitz är sänkt. Såld menar jag..
 
Vass Balmoral boots stl 41 säljes.

Ta chansen att göra ett klipp på ett par helt handgjorda MTO boots från Vass. Plum museum calf, bordeaux mocka, med dainite gummisulor, gjorda på U-lästen. Skorna är extremt blygsamt använda pga storleksproblem, och alltså i princip i nyskick. Lästade skoblock ingår, original skopåsar oxå. Nypris €700, dina för 3 000 kr + ev frakt (finns i Stockholmsområdet).

image.jpeg

image.jpeg

image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    232.8 KB · Visningar: 117
Roddmaskin Concept 2 modell E ( 15000 ) säljes för 10.000:-
Löpband Tunturi T80 ( 24000 ) säljes för 10.000:-
Har ej stått på gym, köptes nya av mig och har endast använts av min familj.
Finns i NVSkåne.
 
De här ligger och samlar damm!!
PM:a bud?? :)


Två handgjorda korthållare/plånböcker säljes.
Tillverkade av mig, 100% bli-nöjd-garanti utlovas.
Båda har ett större fack i mitten, och två kortfack fram. Något större än korten, för att få plats med Skånetrafikens och Västtrafiks plastfickor i mittenfacket... :)
Funkar bra med ett kort per fack, men rymmer lätt 10 kort om man vill.
Den röda är gjord av vintage oxläder, den svarta av lite tunnare getskinn.
300:- styck!

IMG_20151010_195215.jpg
DSC_1444.jpg
 
Tjenare.

Har lite tekniska prylar som jag tänkte släppa iväg då dom aldrig används.
1. Mobiltelefon, Cat b15 (bra men använt skick, plats för 2 sim, android, stryktålig.) Nypris, 2500:-, säljes för 550kr.

2. Mobiltelefon, Apple iPhone 4, 16gb, olåst, bra men använt skick, kanske skulle behöva ett nytt batteri.) 850kr

3. Surfplatta, Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) Använd sporadiskt, fått lite smårepor på skärmen som syns när den inte är påslagen. Nypris 4595, säljes för 1000kr

4. Kamera, Canon PowerShot SX1is, Mycket bra skick, endast använd några gånger. Nypris ca 5000kr, säljes för 1200kr

5. Kamera, Canon Eos350d, Använt skick, blixten måste tas upp manuellt då det är något fel på automatiken där. Nypris ca 7000kr, säljes för 1250kr

Bilder fixas vid intresse för att undvika att fylla ut tråden med massa bilder.
Kör en liten sänkning lite snabbt då jag behöver bli av med några av sakerna för att få plats med annat skoj. :) :)

1, Cat B15 - 420kr
2. iPhone 4 - 640kr
3. Surfplatta, Samsung Galaxy Tab 2 - 500kr
4. Kamera, Canon Powershot SX1is - 800kr
5. Kamera, Canon Eos350d - 1000kr
 
Mer OT än så här blir det inte men here it goes..
Min mor har ett närmast oanvänt gåband från Attract som tyvärr aldrig kommer till användning mer än som en inrednings detalj. Bandet är som sagt mycket lite använt och man kan räkna "promenaderna" på en hand. Det har stått inomhus och är således i gott skick (nyskick).

Om det är någon här som är sugen så är det ert mot att ni hämtar det. Bandet finns söder om Stockholm (Skärholmen).

Sålt!
 
Köpte den här duffeln av kalufsen nyligen men vi klickade aldrig. Rätt tung och föredrar min andra duffel bättre så flippar den till någon annan KSare om intresse finns. Annars får den hänga i garderoben.
Nypris runt 5800
Säljs för 1500 pok.
Behåller den hellre än att sälja billigare.
Storlek S. Bärs bra på mig som är 1.73m och lite bitigare.
image.jpeg

wearmarks på insidan
image.jpeg

På mig
image.jpeg
Bumpar igen. Vintern kommer snart. En bump till efter den här sen dras den tillbaka tillfälligt till snön kommer.
 
Bose 3-2-1 säljes.
Har ett par år på nacken men fungerar fortfarande mycket bra.
8063809_440_1.gif

Pros,
+ Fungerar utmärkt som både musikkälla och för att koppla till TV.
+ Har du CD-skivor du vill spela funkar det kanon.
+ Radio.
+ Ljudet är precis som det skall vara - klanderfritt och du kan själv ställa in treble, bass, mid för att det skall passa dig.
+ Slänger med ett par enkla väggfästen för högtalarna. (ej BOSE original).

Cons,
- Fjärrkontrollen är smutsig och batteriluckan är lite lös (fungerar dock fläckfritt).
- Högtalarna har sugit åt sig damm som jag inte orkat ta bort. Ett par spray med en AJAX så bör allt vara fräscht.
- Hade ett tag problem med att ljudet var mutat och det krävdes att man satte på/av den en gång. Bytte sedan optisk kabel och problemet har inte uppkommit igen efter det.
- Ena stiftet till sub-kontakten gängar ej - glappar dock INTE men skall likväl nämnas för den petige.

Skickar gärna bilder till de som är intresserade samt kopplar upp det för provlyssning vid behov.
Är i dagsläget nedpackat då vi flyttar från lägenheten om ca 1 vecka och enligt sambon var det inte viktigt att ha kvar...

Tänkt pris,
1500sek.
Hämtas med fördel i Enskede, Stockholm då det trots allt är sub+station+ 2 högtalare.
Flytten till nya lägenheten går på fredag och Sonos väntar hos postombudet.
500sek, hämtas i Vasastan, Stockholm med fördel på söndag. (Ligger nerpackad i förrådet och kan tyvärr inte komma åt det innan ev. lördag kväll).
 
Har ett par Acne Ace Ups Black 30/32 om någon är intresserad. Använda på sin höjd 2-3 ggr, har nog även tags kvar (någonstans) om det eftersökes. 400kr inkl. frakt eller bud.
IjA4ODz.jpg
 
Testar att avyttra några jackor som blivit hängande.
Jag är 195 cm och 90 pannor och dom passar mig.
image.jpeg
image.jpeg

Först ut en Ma Strum field jacket. Extremt varm men behöver kemas. Storleken är XXL.
Ficklampan funkar.
Nypris ca 5K. Säljes för 1500:- utan kemtvätt. Vill du ha den kemad löser jag det till självkostnadspris.

image.jpeg


En Stone Island ventile jacka strl XL. Använd men i gott skick. Nypris 3500:- säljes för en tusenlapp.

image.jpeg

Fjällräven parkas XL
500:-

image.jpeg

Penfield parkas XL
750:-
Alla jackor är använda i olika utsträckning men det finns liv kvar i dom än.
Alla priser inkluderar frakt i postens gröna.
Är priserna helt uppåt väggarna så kan det ju funka med bud.....
Finns i V-ås och betalas via Swish.
Ma Strum och SI on hold.
Kom med bud på Penfield och Fjällräven så slipper jag packa ner dom i källaren.:angel:
 
Jag säljer lite skjortor som jag varit dålig på att använda. Skjortorna finns i Norrköping men går självklart att skicka.

Polo Ralph Lauren i grönt gingham-mönster, slim fit, storlek: small. Pris 350kr ex frakt.
IMG_2754.JPG

Polo Ralph Lauren i orange, grönt och blå-rutigt mönster på vit bas, custom fit, storlek: small. Pris 350kr ex frakt.
IMG_2752.JPG

Polo Ralph Lauren i rosa och blå-rutigt mönster på vit bas, custom fit, storlek: small. Pris 350kr ex frakt.
IMG_2751.JPG

Polo Ralph Lauren i blå-rutigt mönster på vit bas, slim fit, storlek: small. Pris 350kr ex frakt.
IMG_2755.JPG

J.Lindeberg i rött gingham-mönster, storlek 37 och 14,1/2 sitter som en ganska slimmad small. Pris 350kr ex frakt.
IMG_2753.JPG
Bump och sänker till 300kr styck!
 
Julklapp åt flickvännen? Oanvänd plånbok/nyckelbok från Cartier.
Kommer med daterat cert, box och duk - allt original och i nyskick. Ovanlig vintage då den är 15 år och orörd!
Små "krokar" där man kan hänga nycklar. Fack för kort, kontanter etc. Mer bilder kan erhållas :)
1000 kr inkl frakt (bud mottages).
DSC_0234.jpg
DSC_0238.jpg

Cartier plånboken borta!
--
Kan lägga ut min andra Cartier plånbok till salu då den inte används. Den har inga direkta fack för kort, men flera fack för kontanter där givetvis kort får plats också. Kan skicka bild på innerfacken vid intresse.
Använd så det finns ju ett visst slitage vid kanter och så, men jag har använt kvalitativa produkter för att hålla lädrets hälsa och glans i bra skick. Överlag så är plånboken i suveränt skick, tycker jag med tanke på att den är vintage.
Ny kostar runt 5000, men denna saknar tillbehör och är vintage.
Pris? Den säljs för summan någon är villig att betala så skicka på mig ett bud, jag är ganska lätt att ha o göra med :)

20151014_134431.jpg

--
En väns Acne skjorta som fått respass. Storlek 52. Jag skulle säga en smal large. Använd nån gång men absolut i nyskick. 350 kr inkl frakt.
acne.jpg

---
Rugby tröja från Ralph Lauren rugby. Fick för mig att jag kunde ha XS, jo tjena, önsketänd... Passar väl en 44 eller liten 46:a. Ljust cremefärgad.
Stor "2" på ryggen med lite text. Bild på det kan fås vid intresse.
Väldigt fint skick, men använd. 350 kr med frakten.
DSC_0173.jpg

--
Söker en mossgrön tröja i bomull, ull eller något liknande i storlek S-M. V-ringad eller rundhals spelar ingen roll.
 
Jag och min kära fru har fått förhinder och kan tyvärr inte se Melody Gardot i huvudstaden den 28:e nov.
Är någon KSare intresserad släpper jag biljetterna (2st) för 700:- fraktat, ord pris ca 1200:-.
Blir dom inte sålda inom en vecka från och med idag nyttjar jag avbeställningsskyddet jag köpt till ;)

image.png
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp