• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Snowboard boots, strl 10
200kr
image.jpg
 
image.jpeg
Klockförvaring i form av ett hjulförsett sybord i teak. Gissar på svensk tillverkning men är osäker.
Mycket fint skick men har några märken på skivan som egentligen inte syns så mycket. Undre lådan är lite trög att dra ut men lite stearin fixar nog det.

Har haft mina klockor och manschettknappar i bordet men vi möblerar om hemma inför jul och då får bordet inte plats längre.

Övre lådan har ett stort och sex mindre fack.
Nedre lådan har plats för ett antal boxar etc.

Storlek: Ca 66x43 Höjd Ca 53

Pris: 1000 spänn och då ingår leverans till Norrköping (ev. Linköping). Eventuellt också till centrala Stockholm den 18 November.

Kan tänka mig ett byte mot någon Seiko dykare eller chrono.

Ingen returrätt.

image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 
Hej, jag har fyra biljetter till Ulf Lundell på Göta Lejon den 25e November, rad 23 plats 677-678-679-680, köpta för 2260kr via Ticnet, konserten är slutsåld..

säljes i par för inköpspris, dvs 1130kr per par

// Danne
 
Ipad Mini fodral köpes, öppen för alla olika konstellationer med/utan tangentbord, beroende på pris. Skicka PM med länk på modellen du har samt med tänkt pris.
 
Stone Island Höst/Vinter jacka
5115-4849 V0055
Storlek: XL
Färg: Oliv
Skick : 5/5 (BNWT)
p2p: 59cm
neck to hem: 75cm
Nypris: 7995kr
Mitt Pris: 3200kr

AW modell
Gör gärna upp affär F2F i Stockholm annars posten. Fick nyss hem den men för stor för mig.
2015-11-13 21.35.31.jpg
2015-11-13 21.37.55.jpg
2015-11-13 21.40.17.jpg
 
Senast ändrad:
Loake Chester storlek 8 UK (42). Detta är modellen med lädersula, men skomakare har satt på slitsula på häl och fotsula.
Se bilden för skick. Något mer gångveck på vänster sko än höger. Detta beror helt enkelt på mina fötter. Nypris knappt 3000 och några hundra för slitsulor.
Använder alltid skoblock och endast de bästa skovårdsprodukterna från Saphir. Dessa är rengjorda, insmorda med renovateur och putsade = redo för avfärd.
Pris: 1400 kr inkl frakt med Schenker. Då ingår ej skoblock eller tillbehör. Kanske kan jag leta rätt på skopåsar, som försvunnit i en flytt. Lovar dock inget där.
Har någon ett par liknande skor (handgjorda i England) i storleken 7-7,5 så kan även byte vara intressant.
DSC_0189.jpg

DSC_0190.jpg
 
CP Company tröja med luva instoppad i kragen. Vit, storlek XXL och för referens så motsvarar detta en L i Stone Island. Oanvänd och med ett nypris på 2400kr.
Säljer den för 1000kr.
image.png


Stone Island keps. Blå, använd men i schysst skick.
Säljer den för 300kr.
image.jpeg
 
Update med nya bilder på mina Red Wings som är till salu.

Red Wing moc toes! Storlek 9 EE. Alltså motsvarande 42, men Red Wings är alltid stora i storleken så jag skulle säga 43-44. Jag har normalt kring 42,5 och de är för stora för mig.
Svarta med svart sula. Vet inte ålder på skorna men de är fräscha trots några år på nacken. Vibram-sula i fräscht skick. Ganska nya snören. Inga synliga skador.

Vad sägs om 1500kr skickat och klart med Schenker?
DSC_0097.JPG
DSC_0098.JPG
DSC_0099.JPG
DSC_0096.JPG

1000kr skickat! Sista sänkningen.
 
image.jpeg
Klockförvaring i form av ett hjulförsett sybord i teak. Gissar på svensk tillverkning men är osäker.
Mycket fint skick men har några märken på skivan som egentligen inte syns så mycket. Undre lådan är lite trög att dra ut men lite stearin fixar nog det.

Har haft mina klockor och manschettknappar i bordet men vi möblerar om hemma inför jul och då får bordet inte plats längre.

Övre lådan har ett stort och sex mindre fack.
Nedre lådan har plats för ett antal boxar etc.

Storlek: Ca 66x43 Höjd Ca 53

Pris: 1000 spänn och då ingår leverans till Norrköping (ev. Linköping). Eventuellt också till centrala Stockholm den 18 November.

Kan tänka mig ett byte mot någon Seiko dykare eller chrono.

Ingen returrätt.

image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Bumpar den här! Nu 800 spänn!
 
Grov viktökning har resulterat i att dessa två Hackett pikéer säljs. Använda en handfull gånger. Storlek S och 300kr/st.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp