Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart finns den?Testar här innan den kastas, har en gammal chippad xbox med fyra handkontrollers.
Bortskänkes!
söder om söderVart finns den?
Hur är den i storleken? Rätt små va? Vill minnas att en S (Har 46/S på allt annat) var lite väl liten när jag prövade den i butik.Dunväst från Eleventy. Storlek small. I stort sett oanvänd.
Mörkgrå/grön/blå typ. Diffus, men bra färg!
Pris 900kr, eller bästa bud.
![]()
Hur är den i storleken? Rätt små va? Vill minnas att en S (Har 46/S på allt annat) var lite väl liten när jag prövade den i butik.
För de som håller på Tottenham har jag två tröjor till salu, den vita är i storlek small och den blå är i storleken större gissar jag då den är lite större. Kan inte ha dem själv och knoddar i denna storleken är cirkus 15-20 år bort
Köpte tröjorna under mina strapatser till storstan London och de är både "the real deal". Den vita har varit med om någon träning medan den blå var så dyr i mina ögon att den knappt använts.
Skulle gissa på att den blå kommer från säsongen 03/04 och den vita 99/00(eftersom de köptes då).
Paketpris på 235 svenska enkronor fraktat och klart!
![]()
Haha, jag har sett värre tider så jag är nöjdFörstår att du säljer, med tanke på säsongen de haft![]()
Är det någon som sitter inne på ett par välvårdade double monk i ljusbrunt strl 42-42,5 så tveka inte att höra av er. En barbour i en grön smal modell strl s/m är också av intresse (kommer främst användas vid jakt och fiske så skicket behöver inte vara klanderfritt)
Haha, jag har sett värre tider så jag är nöjdSnarare att jag är för lång och bred
![]()
Vaxad modell typ ashby/bedaleVilken typ av Barbour är du ute efter?
För de som håller på Tottenham har jag två tröjor till salu, den vita är i storlek small och den blå är i storleken större gissar jag då den är lite större. Kan inte ha dem själv och knoddar i denna storleken är cirkus 15-20 år bort
Köpte tröjorna under mina strapatser till storstan London och de är både "the real deal". Den vita har varit med om någon träning medan den blå var så dyr i mina ögon att den knappt använts.
Skulle gissa på att den blå kommer från säsongen 03/04 och den vita 99/00(eftersom de köptes då).
Paketpris på 235 svenska enkronor fraktat och klart!
![]()
Tack, man ska inte säga för mycket. Men det känns bra nu!Får se var det slutar imorgon, Europaplats är de värda, lycka till![]()
Om någon är intresserad så finns de kvar. Annars slänger jag ut dem på Tradera eller lägger tillbaka dem i garderoben
Tack, man ska inte säga för mycket. Men det känns bra nu!![]()