• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Den här rök även fram. Använd en gång, strl 48. Tiger

500:- nypris 3699:-

image.jpg
 

card

Panerai
2-Faktor
Asus VivoTab RT TF600T 64GB

OS på denna är Windows RT. Plattan har 64GB minne, 2GB RAM-minne, är 10,1 tum stor med en upplösning på 1366x768 pixlar.

Jättefint skick. Tänkte mig 1000 kr inkl frakt.


ifMSUav.jpg
 

Kairo

Panerai
Acne Studios, tunn skjorta, stlk M, 450:-

Photo 19-05-15 13 36 24.jpg
Photo 19-05-15 13 36 56.jpg




Acne Studios, skjorta i aningen tjockare material, classic fit, stlk M, 450:-

Photo 19-05-15 13 41 12.jpg
Photo 19-05-15 13 41 21.jpg




GANT Pullover, premium cotton, stlk M, 450:-

Photo 19-05-15 13 41 54.jpg
Photo 19-05-15 13 42 03.jpg




Ralph Lauren, blå/vitrandig m brun pony, slim fit, stlk M, 450:-

Photo 19-05-15 13 40 41.jpg
Photo 19-05-15 13 40 46.jpg
 

Fabian

Patek
2-Faktor
har en LBM strl 50 grå fiskben ullkavaj och en JL strl 48 blå/grår-rutig ullkavaj som inte längre används. Är mer höstliga kläder också av intresse får ni höra av er för bilder.
 

Wemb

Cartier
MacBook Air 13,3 ", MD760S/B fullset säljes.

Inköpt 2014-12-26 på Elgiganten (kvitto finns givetvis) och innefattas av garanti tom 2015-12-26.

13,3"
1.4 GHz Intel Core i5
4GB 1600MHz DDR3
Intel HD 5000, 1536MB
128 GB SSD

Knappt använd då jag fått en exakt likadan dator via nya jobbet sedan mars månad och denna som var tänkt som privat dator har bara blivit liggandes.

Är i absolut nyskick och har knappt varit utanför hemmet.

Vid köpet fås,
- Dator
- Inplastad laddare
- Kartong
- Kvitto
- Fleecesleeve i nyskick

Övrig information kan ni finna enligt nedan,
http://www.webhallen.com/se-sv/dato...-14ghz-4gb-128gb_ssd-hd5000&atcl=external:ref


7000sek.

Finns i Stockholm och ser helst en försäljning F2F.
 

Bilagor

  • IMG_0523.JPG
    IMG_0523.JPG
    41 KB · Visningar: 144

ZQT

The Banker
2-Faktor
Någon som vill ha galoscher? Från Springyard, använda i ca 25meter, typ 10-20 sekunder kanske. I mörkblått och storlek L som gäller för 44/45. Kostar runt 500 nya. 250 + ev frakt.

Foto 2015-05-19 21 22 40.jpg
Foto 2015-05-19 21 23 02.jpg
 
  • Like
Reactions: Kim

JaTack

Rolex
2-Faktor
För de som håller på Tottenham har jag två tröjor till salu, den vita är i storlek small och den blå är i storleken större gissar jag då den är lite större. Kan inte ha dem själv och knoddar i denna storleken är cirkus 15-20 år bort ;)

Köpte tröjorna under mina strapatser till storstan London och de är både "the real deal". Den vita har varit med om någon träning medan den blå var så dyr i mina ögon att den knappt använts.
Skulle gissa på att den blå kommer från säsongen 03/04 och den vita 99/00(eftersom de köptes då).

Paketpris på 235 svenska enkronor fraktat och klart!
IMAG0363.jpg
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Söker avlagd iphone 4 eller 5 till yngsta dottern, gärna olåst. Inga krav på NiB med tanke på mottagaren men den ska väl inte se för risig ut.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Dunväst från Eleventy. Storlek small. I stort sett oanvänd.

Mörkgrå/grön/blå typ. Diffus, men bra färg!

Pris 900kr, eller bästa bud.

image.jpg
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Är på jakt efter en snygg silkeshalsduk - inte för plottrig och gärna med marinblå bas (inget måste). PMa över vad ni har.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
G-STAR Biker jacka i skinn.
Märkt som XL, men jag skulle säga stor L.
Passade mig bra när jag vägde 95kg (är 185 cm lång)
Riktigt snygg jacka som jag tyvärr inte kan fylla ut längre. (På gott och ont)
Snygga detalier.
Exclusive-serien med ett nypris på 4 995:-, helt felfri.
KS-pris : 1500:- (Även klock-kul i inbyte :) )

IMG_3390.JPG


IMG_3393.JPG


IMG_3391.JPG


IMG_3392.JPG
 

Isac85

Cartier
Är det någon som sitter inne på ett par välvårdade double monk i ljusbrunt strl 42-42,5 så tveka inte att höra av er. En barbour i en grön smal modell strl s/m är också av intresse (kommer främst användas vid jakt och fiske så skicket behöver inte vara klanderfritt)
 

mofo

Audemars
2-Faktor
För de som håller på Tottenham har jag två tröjor till salu, den vita är i storlek small och den blå är i storleken större gissar jag då den är lite större. Kan inte ha dem själv och knoddar i denna storleken är cirkus 15-20 år bort ;)

Köpte tröjorna under mina strapatser till storstan London och de är både "the real deal". Den vita har varit med om någon träning medan den blå var så dyr i mina ögon att den knappt använts.
Skulle gissa på att den blå kommer från säsongen 03/04 och den vita 99/00(eftersom de köptes då).

Paketpris på 235 svenska enkronor fraktat och klart!
IMAG0363.jpg


Förstår att du säljer, med tanke på säsongen de haft ;)
 
  • Like
Reactions: WHU

WBergdahl

Panerai
Är det någon som sitter inne på ett par välvårdade double monk i ljusbrunt strl 42-42,5 så tveka inte att höra av er. En barbour i en grön smal modell strl s/m är också av intresse (kommer främst användas vid jakt och fiske så skicket behöver inte vara klanderfritt)

Vilken typ av Barbour är du ute efter?
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Har lite kläder som jag tänkte kolla om det finns nåt intresse för.

1. Mörkgrön kavaj från L.B.M 1911, ofodrad i bomull storlek 48. Använd typ två gånger. Pris 1000:-
IMG_6231.JPG


Ljusgrå kavaj J Lindeberg, modell Hopper. Ofodrad i ull (mycket tunn), storlek 48. Använd kanske 10 gånger. Pris 800:-
IMG_6226.JPG


Chinos från Hackett, ljusa i bomull. Rålängd, tvättade men aldrig använda. Storlek 48. Sydda i Italien. Pris 350:-
IMG_6233[1].JPG


Skjorta från Brooks Brothers, rutig i seersucker-tyg. Grymt skön sommarskjorta. Modell slim-fit, storlek small. Pris 200:-
IMG_6227.JPG


Jeansskjorta från Acne i storlek 50. Pris 250:-
IMG_6232.JPG


Rutig skjorta från Alessandro Gherardi, storlek 39. Pris 300:-
IMG_6229.JPG



Alla priser är inklusive frakt. PM:a om det är något ni undrar över eller om fler bilder önskas.

//Andreas
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Fel säsong för dessa kanske, men gör ett försök med dem med :)

Rock från Mackintosh i storlek medium. Använd en gång. Brungrå färg. Pris 2500:- (ligger väl på 7-8000:- ny)
IMG_6244.JPG


Galoscher från Swims, aldrig använda, storlek medium, blå. 350:- (Kostar 699:- i butik).
IMG_6243.JPG


Priser inklusive frakt, PM:a för fler bilder eller frågor.

//Andreas
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
För de som håller på Tottenham har jag två tröjor till salu, den vita är i storlek small och den blå är i storleken större gissar jag då den är lite större. Kan inte ha dem själv och knoddar i denna storleken är cirkus 15-20 år bort ;)

Köpte tröjorna under mina strapatser till storstan London och de är både "the real deal". Den vita har varit med om någon träning medan den blå var så dyr i mina ögon att den knappt använts.
Skulle gissa på att den blå kommer från säsongen 03/04 och den vita 99/00(eftersom de köptes då).

Paketpris på 235 svenska enkronor fraktat och klart!
IMAG0363.jpg

Om någon är intresserad så finns de kvar. Annars slänger jag ut dem på Tradera eller lägger tillbaka dem i garderoben ;)

Får se var det slutar imorgon, Europaplats är de värda, lycka till :)
Tack, man ska inte säga för mycket. Men det känns bra nu! :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp