Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säljes:
Skjorta Canali (Made in Italy), Snygg modell med lite större krage, Ljusblå, Storlek L.
(Nypris: 900 kr) Pris: 300kr
Pullover, Cedar Wood State, Mörk grå, Storlek XL (Mer som en L). Perfekt till kyliga sommarkvällar.
(Nypris 600 kr) Pris: 200kr
Kavaj, Tiger Of Sweden, Grå, L-XL (Mer som en L). Mycket snygg kavaj ur Tigers dyrare kollektion med många snygga detaljer. Behöver en kemtvätt vilket återspeglas i priset.
(Nypris: 5995kr) Pris: 700kr
Finns i Sthlm men kan givetvis sändas med posten.
Sänd ett privat PM vid intresse.
Meermin string loafer strl 8 (42).
Endast provade, levererade igår, fel storlek. 1600:- inklusive frakt.
Skickar snabbt som fan.
https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4337
Köpa loafers på nätet är fan knepigare än att skriva en avhandling i teknisk fysik... Nja skämt åsido gvs men det är ingen kul idé. Har själv gått på nit två gånger av två möjliga. (dock kunde en duktig skomakare fixa till ett par)
Det verkar lösa sig. Jag blev stämplad som fan igår på fotbollsmatchen så nu borde skorna sitta bra på båda fötterna.... I hate to say I told you so...
Det verkar lösa sig. Jag blev stämplad som fan igår på fotbollsmatchen så nu borde skorna sitta bra på båda fötterna.
Lite havlknepigt att ha strl 41.5 på vänster och strl 42 på högerfoten...
Men i alla fall, de sitter jättebra nu, men jag är rädd att de ska töja sig vid användning. Det kanske är rätt size ändå.
Det går att lösa hos en bra skomakare, har svårt att gå barfota i meermins loafers så jag ber skomakaren sy in en skinlapp i hälen och sätter på en liten utfyllnad på "tungan" om de är för stora.
Asus VivoTab RT TF600T 64GB
OS på denna är Windows RT. Plattan har 64GB minne, 2GB RAM-minne, är 10,1 tum stor med en upplösning på 1366x768 pixlar.
Jättefint skick. Tänkte mig 1000 kr inkl frakt.
Dum fråga kanske men är den svart eller mörkblå?Aspesi Carcoat, storlek M och passar som en M.
1650 kr, fri rek frakt inom SVE.
Använd en dag t.o.f bröllop och bröllopsfest. Alltså använd kanske 3 tim totalt.
Dum fråga kanske men är den svart eller mörkblå?
Ge mig tills imorgon kväll att kolla mina mått!Fan då, ett sista desperat försök på 2000....
Köpte en , SUBMARINER , T-Shirt för 600 med frakt.om någon är intresserad skicka mig ett PM Tröjor finns i olika storlekar.
officiell merch eller "greklandsemestertischa"?
@aboynamesueSu
Rolex tillverkar inte tröjor . Finns inget Rolex märke på den.Tycker den är helt Ok , för det priset ,ock riktigt vacker.
@aboynamesue
600 spänn för den lökiga tischan? Vad är den gjord av? Kashmirförhud?
Speciellt dig ,har ingen bett om kommentar. Det med " Kashmirförhud " tar vi en annan gång........
Fast han har en poäng i att 600 är ett ganska så saftigt pris. Men är upp till dig så inget jag kommer lägga mig i.
Saftig fraktkostnad...Det mesta i priset är frakt kostnad , men du har rätt. Tänkte inte tjäna stora pengar på KS. Senare så har jag ALDRIG gillat , den personen,från början av KS start. Av 6000 medlemmar,så hittar han han exakt hit. Det kommer inte att säljas en enda t-shirt på KS.