• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Wemb

Cartier
MacBook Air 13,3 ", MD760S/B fullset säljes.

Inköpt 2014-12-26 på Elgiganten (kvitto finns givetvis) och innefattas av garanti tom 2015-12-26.

13,3"
1.4 GHz Intel Core i5
4GB 1600MHz DDR3
Intel HD 5000, 1536MB
128 GB SSD

Knappt använd då jag fått en exakt likadan dator via nya jobbet sedan mars månad och denna som var tänkt som privat dator har bara blivit liggandes.

Är i absolut nyskick och har knappt varit utanför hemmet.

Vid köpet fås,
- Dator
- Inplastad laddare
- Kartong
- Kvitto
- Fleecesleeve i nyskick

Övrig information kan ni finna enligt nedan,
http://www.webhallen.com/se-sv/dato...-14ghz-4gb-128gb_ssd-hd5000&atcl=external:ref


7000sek.

Finns i Stockholm och ser helst en försäljning F2F.


Okej, vi sänker den till 6500:-!

Annars får den gå ut på Blocket.
 

Gavve

Greven
2-Faktor
3 par skor får ryka, samtliga skor i UK9

1880 Loake Cannon i polo suede. Sparsamt använda med slitsula på "framdelen". Capital last. 1300 kr

Loake Evolution. G-fit, ngt större än ovan skor. Använda under 2 dagar i Basel således premium. Slitsula på "framdelen" och helsulad klack. 900 kr

Church's kilton, custom grade. Också dessa på G-fit men smalare över mitten på foten vilket gör att jag ej riktigt trivs med dem. Något längre läst än capital-lästen på 1880 Loake. Obetydligt använda samt med slitsula på framdelen! 2000 kr

Skoblock ingår ej

2PEApMH.jpg
 

dauit

Panerai
2-Faktor
lqSxDed.jpg

0cmvvof.jpg

8lLVnV9.jpg


Ett par ray ban aviator 3025, svart glas med grå båge, en liten repa på det högra glaset, dock omöjligt att få på bild.

Tänkte mig 500kr fraktat o klart
 

Sonos

Omega
Tänkte kolla om det finns något intresse för följande prylar. Två stycken TickerArt posters, aldrig använda. 42x60cm. 250kr/st inkl frakt eller f2f i sumpan.

Ett par Meermin skor, provade men aldrig använda, tyvärr för små(UK 8.5). Har även satt på gummisula under framfoten på dem. 1400kr inkl. frakt eller f2f i sumpan. Skoblock ingår inte.

PMa för frågor så kladdar vi inte ner sidan! :)
 

Bilagor

  • Newman.JPG
    Newman.JPG
    103.1 KB · Visningar: 279
  • A.LS.JPG
    A.LS.JPG
    88.8 KB · Visningar: 266
  • 1.JPG
    1.JPG
    109.4 KB · Visningar: 269
  • bild 2-2.JPG
    bild 2-2.JPG
    110.5 KB · Visningar: 275
  • bild 3-1.JPG
    bild 3-1.JPG
    120.1 KB · Visningar: 268
  • Like
Reactions: Kim

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Det kan ju för bövelen inte bara vara skor som säljs hela tiden. Drar därför till med en fåtölj...

TeVe, designad av Alf Svensson nån gång back in the day (vilket borde innebära 50-talet).
Riktigt bra skick på klädseln, men lite slag/hack på benen finns.

IMG_9277.JPG


Tveksam till om det är någon strålande idé att skicka. Så det bästa är nog om ni håller till i Skåne.

2.500kr - eller därikring?
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Meermin string loafer storlek 8/42. Använda en gång (max 500 meter) och storleken är tyvärr fel.

1000:- inklusive frakt. Skickar samma dag som betalning.
unnamed.jpg
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Köpte dessa snygga bruna Carmina cap toes här på Köp/ sälj, storleken är 8.5, men inser att jag behöver ett halvnummer större, skicket är fint, skopåsar medföljer och jag gav 1500kr, och har använt dom ca 30 min, tänkte mig samma pris..

Finns i Solna på dagtid för provning

// Daniel
image.jpg

1200 kr?
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Säljer ett stycke PS4 med två kontroller (varav en är något sliten som de tenderar att bli), Destiny och FIFA 15! Uttagen i samband med releasen och ömt vårdad sedan dess. Säljes med fördel F2F i Stockholm, och då är Swish ett måste
Pris: 3200kr
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Någon som vill köpa ett PS3 slim med otroligt mycket spel och tillbehör. Ca 25-30 spel som passar både vuxna och barn, Skylandersplatta, Guitar Hero med gitarren så klart, Logitech Racing ratt med Force Feedback, Två handkontroller, alla sladdar m.m. Allt funkar fint. 2200 kr. Finns i sthlm. PM för mer info.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
lyckades ta några foton på de två kavajer jag menade. Vet om att det är fel säsong - Men om en mindre än 30 dagar går vi mot mörkare tider igen.

LBM grå fiskben strl 50 - 53% ull och 47% bomull
DSC_0014.JPG


DSC_0015.JPG


DSC_0017.JPG




J.Lindeberg - grå/blå window pane strl 48 - 100% Ull

DSC_00145.JPG


DSC_0018.JPG


Va ska du ha för den grå?
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
SÅLD!

Hej!

Jag har ett par Vasuma Cobra Gold som bara ligger, knappt använda och därmed i toppskick.
Har för mig att jag gav 1895kr på synsam.
Pris: 500kr - SÅLD!

1.jpg

3.jpg

4.jpg
 
Senast ändrad:

Calfen

Panerai
image.jpg
Fin mullberry portfölj 1 år gammal använd en handfull gånger för 4000kr! Säljes helst F2F i centrala Sthlm.

Retur inom en 48 tim- om objektet ej motsvarar beskrivning - mot full återbetalning.
Betalning helst via Swish.
 
Senast ändrad:

Apansson

Torpare
KÖöööp min fakking ipad! generation 3 med retinadisp, kvitto, box, sleeve, smartcover i snyggt rött läder. 32gb/3g. 2300.
image1.JPG
image2.JPG
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp