hedbrg
Silver
Saftig fraktkostnad...
Ja, postens gröna kostar väl typ 50 spänn som går att trycka ner en t-tröja i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Saftig fraktkostnad...
MacBook Air 13,3 ", MD760S/B fullset säljes.
Inköpt 2014-12-26 på Elgiganten (kvitto finns givetvis) och innefattas av garanti tom 2015-12-26.
13,3"
1.4 GHz Intel Core i5
4GB 1600MHz DDR3
Intel HD 5000, 1536MB
128 GB SSD
Knappt använd då jag fått en exakt likadan dator via nya jobbet sedan mars månad och denna som var tänkt som privat dator har bara blivit liggandes.
Är i absolut nyskick och har knappt varit utanför hemmet.
Vid köpet fås,
- Dator
- Inplastad laddare
- Kartong
- Kvitto
- Fleecesleeve i nyskick
Övrig information kan ni finna enligt nedan,
http://www.webhallen.com/se-sv/dato...-14ghz-4gb-128gb_ssd-hd5000&atcl=external:ref
7000sek.
Finns i Stockholm och ser helst en försäljning F2F.
Ett par ray ban aviator 3025, svart glas med grå båge, en liten repa på det högra glaset, dock omöjligt att få på bild.
Tänkte mig 500kr fraktat o klart
Ingen som sitter på ett par bruna double monk (ej mocka) strl 42-43? Relativt smal läst är att föredra
Ralph Lauren T-shirt knappt använd säljes för 175kr. Storlek M
![]()
![]()
Köpte dessa snygga bruna Carmina cap toes här på Köp/ sälj, storleken är 8.5, men inser att jag behöver ett halvnummer större, skicket är fint, skopåsar medföljer och jag gav 1500kr, och har använt dom ca 30 min, tänkte mig samma pris..
Finns i Solna på dagtid för provning
// Daniel![]()
lyckades ta några foton på de två kavajer jag menade. Vet om att det är fel säsong - Men om en mindre än 30 dagar går vi mot mörkare tider igen.
LBM grå fiskben strl 50 - 53% ull och 47% bomull![]()
![]()
![]()
J.Lindeberg - grå/blå window pane strl 48 - 100% Ull
![]()
![]()
Prisbumpar denna till 1600 kr!Rejäl portfölj/axelväska från Ruitertassen. Använd under någon månad eller två skull jag tro. Riktigt tjockt och fint läder. Alla taggar/påse inkluderat (fullsetare)
![]()
![]()
Lär vara samma väska som kan ses här http://shop.ruitertassen-bags.co.uk/professor-vintage-leather-satchel.htm
Jao, 1750 spänn kanske? Är det helt uppåt väggarna får ni pruta.
Lite sugen, men frågan är om jag blir skönt sommarcool eller om jag kommer se ut som Kjell i Ullared?Hej!
Jag har ett par Vasuma Cobra Gold som bara ligger, knappt använda och därmed i toppskick.
Har för mig att jag gav 1895kr på synsam.
Pris: 500kr
![]()
![]()
![]()
Inte omöjlig, kom med budEn burberry rock från 2012 i strl XS säljes för 4000:-
![]()
![]()
![]()
Pilotinspirerade solglasögon från Boss Orange 600 :-
![]()
![]()
Exkl Frakt (skickas endast med spårbarhet)
Frågor, bilder, anything tas i PM,
Väl Mött
Linus