Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som jag skrev. Inte först som får en ny nyckelring från hublot helt gratis, jag väljer någon av alla som meddelat sitt intresse.Har en likadan nyckelring från Hublot som ligger några poster upp.
Mitt är GRATIS till den som vill ha det. Skicka pm så får vi se vem som får det (jag väljer alltså ut någon, så man behöver inte vara först med att skicka)
Ny och oanvänd.
Ja jag är vilsen, jag kan vara helt ute och cykla med min prisbildOch dom tyckte min var dyr som låg ute för 4
bra sida, tack för tipset. Enligt sidans utsago, rimligt pris men jag är inte omöjligTips för att värdera era macbooks är att göra värdering på WWW.mtorget.se sedan slänga på en tusing eller två
Nu vet jag inte hur pass seriös denna sida är, men personligen skulle jag se upp med att skriva in serienr var som helst.Tips för att värdera era macbooks är att göra värdering på WWW.mtorget.se sedan slänga på en tusing eller två
Nu vet jag inte hur pass seriös denna sida är, men personligen skulle jag se upp med att skriva in serienr var som helst.
Haha foliehatten är av! men med tanke på hur mkt scams som förekommer ska man tänka efter en gång extra och åtminstone göra lite research innan man gör något dumtMtorget används av både privatpersoner och företag. Är en tjänst av Macworld som i sin tur är en del av M3.
http://macworld.idg.se/ -> http://m3.idg.se/
Så jag lovar att foliehatten inte behövs i detta fall.
Ah som fasen man skulle motivera det. Trodde det mer var en lottning av det hela. Får väl ta och knåpa ihop något mer seriöst då hahaSom jag skrev. Inte först som får en ny nyckelring från hublot helt gratis, jag väljer någon av alla som meddelat sitt intresse.
Än så länge finns endast en bra motivering men den är inte superbra så .....
Bump, kom och köp. Sänker till 3' nätt och jämnt.Stone Island Höst/Vinter jacka
5115-4849 V0055
Storlek: XL
Färg: Oliv
Skick : 5/5 (BNWT)
p2p: 59cm
neck to hem: 75cm
Nypris: 7995kr
Mitt Pris: 3200kr
AW modell
Gör gärna upp affär F2F i Stockholm annars posten. Fick nyss hem den men för stor för mig.
SåldApple Iphone 6 Plus 64gb Grå
Helt ny ersättningstelefon. Hämtad igår, aldrig startad och plasten kvar.
Kan säkert hitta ett par lurar i lådorna och en laddare, dock inte nyskick.
Medföljer ett Appleskydd i svart skinn.
Prisidé 6000kr swishat med frakt eller som delbetalning för en nyare Omega upp till 20 000.
Vänligen
jhellstrom
"briefcase"
Säljer en leonard hayden i skinn.
Bruksskick. Inköpt 2010 på NK för cirka 3000.
Går att putsa upp och få fin.
Bumpar denna till 800kr. Använd till att räkna på aktierna och kom närmare din drömklockaHar en HP 17bii+ i väldigt bra skick som jag inte har någon användning av.
Enligt Office Depot: Är en finansräknare med över 250 funktioner för finans- och affärsvärlden. Tvåradig display med 22 tecken/rad och praktiskt menysystem. Leasing och annuiteter, amortering, obligationer, räntekonvertering, kassaflödesanalys, tvåvariabels statistisk analys, hp solve m.m. RPN och algebraisk inmatning.
http://www.officedepot.se/ecommerce...ywz5ckWJAO5zWIFQYKg6tKxF7Jy_GcFe-oaAngd8P8HAQ
Sätter pris till 1000kr inkl. frakt, ny kostar runt 1500kr. Referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/bikinigubben.42346/
haha klockrent!@steffe fin hund!
Haha fel tråd?@steffe fin hund!
Ahahahaha FAIL!@steffe fin hund!
Hahah nej tack!Till salu?
Bjuder en tjuga om jag får klockan på köpet.
Aa det blev lite felHaha fel tråd?
Kul bild iaf!
Så går det när man är tröttAhahahaha FAIL!
Bump 5 000kr exkl. fraktMacBook Pro (13 tum, sent 2011)
Processor: 2,4 GHz Intel Core i5
Minne: 4 GB 1333 MHz DDR3
Grafik: Intel HD Graphics 3000 384 MB
Hårddisk: Intel 530 SSD 240 GB
I skrivande stund har batteriet genomgått 432 uppladdningscykler och batteristatus är Normal
Datorn håller ett bra skick, inga repor eller bucklor i chassit. Allt som fanns med vid nyköp finns kvar, box, handlingar etc.
Prisbild: 6 000kr, om jag är helt ute och cyklar ge mig ett bud