• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"briefcase"
Säljer en leonard hayden i skinn.
Bruksskick. Inköpt 2010 på NK för cirka 3000.
Går att putsa upp och få fin.

Begär 500. Är det för mycket släng iväg ett pm så löser vi det.
Mycket fin på insidan, har fodrat fack för laptop.

yA63gkd.jpg

Hp6wdMX.jpg

Har en likadan nyckelring från Hublot som ligger några poster upp.

Mitt är GRATIS till den som vill ha det. Skicka pm så får vi se vem som får det (jag väljer alltså ut någon, så man behöver inte vara först med att skicka)

Ny och oanvänd.
Som jag skrev. Inte först som får en ny nyckelring från hublot helt gratis, jag väljer någon av alla som meddelat sitt intresse.

Än så länge finns endast en bra motivering men den är inte superbra så .....

Mtorget används av både privatpersoner och företag. Är en tjänst av Macworld som i sin tur är en del av M3.
http://macworld.idg.se/ -> http://m3.idg.se/

Så jag lovar att foliehatten inte behövs i detta fall.
Haha foliehatten är av! men med tanke på hur mkt scams som förekommer ska man tänka efter en gång extra och åtminstone göra lite research innan man gör något dumt :)

sorry för OT i tråden!

Som jag skrev. Inte först som får en ny nyckelring från hublot helt gratis, jag väljer någon av alla som meddelat sitt intresse.

Än så länge finns endast en bra motivering men den är inte superbra så .....
Ah som fasen man skulle motivera det. Trodde det mer var en lottning av det hela. Får väl ta och knåpa ihop något mer seriöst då haha

Apple Iphone 6 Plus 64gb Grå
Helt ny ersättningstelefon. Hämtad igår, aldrig startad och plasten kvar.
Kan säkert hitta ett par lurar i lådorna och en laddare, dock inte nyskick.
Medföljer ett Appleskydd i svart skinn.
DSC_5338_pixlr.jpg

DSC_5339_pixlr.jpg
Prisidé 6000kr swishat med frakt eller som delbetalning för en nyare Omega upp till 20 000.
Vänligen
jhellstrom
Såld

Grov viktökning har resulterat i att dessa två Hackett pikéer säljs. Använda en handfull gånger. Storlek S och 300kr/st.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Pumpa sig liiiite

Har en HP 17bii+ i väldigt bra skick som jag inte har någon användning av.

Enligt Office Depot: Är en finansräknare med över 250 funktioner för finans- och affärsvärlden. Tvåradig display med 22 tecken/rad och praktiskt menysystem. Leasing och annuiteter, amortering, obligationer, räntekonvertering, kassaflödesanalys, tvåvariabels statistisk analys, hp solve m.m. RPN och algebraisk inmatning.
http://www.officedepot.se/ecommerce...ywz5ckWJAO5zWIFQYKg6tKxF7Jy_GcFe-oaAngd8P8HAQ

Sätter pris till 1000kr inkl. frakt, ny kostar runt 1500kr. Referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/bikinigubben.42346/
miniräknare.jpeg
Bumpar denna till 800kr. Använd till att räkna på aktierna och kom närmare din drömklocka :)

Köpes!!! Sonens flickvän behöver en ny iPhone ASAP. Så ny och fräsch som möjligt men en 5 eller hellre 5s funkar. Om du inte har en tokbilligt 6:a förståss..:)

Någon form av lottomaskin jag haft in typ 10 år. Belysningen funkar står köp lotter
Tung och gedigen
500 spänn

Tavlor köpte på lauritz för mer än 5 år sen typ.
Tror jag betalade för 1500 då eller något om jag minns rätt.
Pris 1000 lapp

20151118_150611.jpg
20151118_150327.jpg

Om nån sitter på grejer (och tröttnat på dessa) från märken som Doom Sayers Club, Polar Skate Co och HUF i storlek medium så är jag intresserad.

MacBook Pro (13 tum, sent 2011)
Processor:
2,4 GHz Intel Core i5
Minne: 4 GB 1333 MHz DDR3
Grafik: Intel HD Graphics 3000 384 MB
Hårddisk: Intel 530 SSD 240 GB
I skrivande stund har batteriet genomgått 432 uppladdningscykler och batteristatus är Normal
Datorn håller ett bra skick, inga repor eller bucklor i chassit. Allt som fanns med vid nyköp finns kvar, box, handlingar etc.

3ZVE0yb.jpg

Prisbild: 6 000kr, om jag är helt ute och cyklar ge mig ett bud :)
Bump 5 000kr exkl. frakt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp