Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror på... Hur gammal är hon?Letar fortfarande en iPhone 5 eller 5s åt sonens flickvän.. Anyone out there?
-2800kr!-Stone Island Höst/Vinter jacka
5115-4849 V0055
Storlek: XL
Färg: Oliv
Skick : 5/5 (BNWT)
p2p: 59cm
neck to hem: 75cm
Nypris: 7995kr
Mitt Pris: 3200kr
AW modell
Gör gärna upp affär F2F i Stockholm annars posten. Fick nyss hem den men för stor för mig.
44 ochetthalvt... Näe inte riktigt.. Hur så?Beror på... Hur gammal är hon?
Förlåt, men repor?! Glaset är ju sprucket... Borde genast bytas ut för att inte riskera att mer går sönder.Slänger ut min telefon här till KS pris innan den åker ut på blocket.
Det är en iPhone 6 som det gäller. 64 Gb, färgen är Space Gray.
Inte operatörslåst.
Den har dessvärre två repor, ingenting som stör enligt mig, syns inte ens när man har telefonen igång utan syns mest när telefonen är avstängd, bilderna får försöka beskriva skicket så bra som det går. Annars är det bara något litet märke någonstans som kommit från normalt användande, med andra ord i övrigt bra skick.
Allt som ingår vid nyköp kommer med telefonen.
Sätter priset till 4000 pix
Ouch! Repor? Årets underdrift... det är ju sprickor!Slänger ut min telefon här till KS pris innan den åker ut på blocket.
Inte operatörslåst.
Den har dessvärre två repor, ingenting som stör enligt mig, syns inte ens när man har telefonen igång utan syns mest när telefonen är avstängd, bilderna får försöka beskriva skicket så bra som det går. Annars är det bara något litet märke någonstans som kommit från normalt användande, med andra ord i övrigt bra skick.
"Den har dessvärre två repor, ingenting som stör enligt mig, syns inte ens när man har telefonen igång utan syns mest när telefonen är avstängd," - På riktigt?!Slänger ut min telefon här till KS pris innan den åker ut på blocket.
Inte operatörslåst.
Bjuder 1200:- för telefonen.Slänger ut min telefon här till KS pris innan den åker ut på blocket.
Inte operatörslåst.
Ouch! Repor? Årets underdrift... det är ju sprickor!
Gå tillbaka, den är också spruckenI så fall är det jag som blivit grundlurad då jag lämnade in telefonen för byte av skärm då jag hade spräckt den ordentligt själv tidigare, och fick då den displayen som sitter på på bilden till rabatterat pris då den citat "bara var lite repig". Tackar för infon och traskar tillbaka till butiken och kräver pengarna tillbaka!
Gissar du menar minAng cykeln...storlek?
Har du bättre bilder? Har verkligen svårt att tro att det där bara är repor...I så fall är det jag som blivit grundlurad då jag lämnade in telefonen för byte av skärm då jag hade spräckt den ordentligt själv tidigare, och fick då den displayen som sitter på på bilden till rabatterat pris då den citat "bara var lite repig". Tackar för infon och traskar tillbaka till butiken och kräver pengarna tillbaka!
Alltså din...cykel....Gissar du menar min
Hmm bra fråga, har inte det i huvudet just nu tyvärr men ska kolla upp det ikväll!
Testar igen! Säljer en jacka från Stone Island. En grön "Ultra Lightweight nylon down jacket" från 30 anni kollektionen. Super lätt jacka som håller värmen väldigt bra.
Storlek: M
Använd en vinter, skick 4/5 (Ett litet hål längst ner på ärmen)
Finns i Stockholm, kan skickas.
Retur enligt överenskommelse. Nypris runt 4800kr. Mitt pris: 2000kr eller BUD
Apple lagar väl aldrig iPhone utan du får en utbytesenhet och om du själv byter display eller lämnar in den till någon "grå handlare" så vägrar Apple att sedan röra i den och eventuell garanti är rökt. Sorry för OT men många som verkar missa detta?I så fall är det jag som blivit grundlurad då jag lämnade in telefonen för byte av skärm då jag hade spräckt den ordentligt själv tidigare, och fick då den displayen som sitter på på bilden till rabatterat pris då den citat "bara var lite repig". Tackar för infon och traskar tillbaka till butiken och kräver pengarna tillbaka!
Det stämmer inte. Bytte glas på min 6:a när det spruckit. Bokade tid på Applestore i Täby centrum. Fick vänta en stund men fort gick det. Kostade 1200:- om jag inte minns fel. Däremot tror jag telefonen fortfarande måste vara under garanti. Kollade med mindre telefonreparatörer men de som kunde byta på 6:an var dyrare än Apple själva.Apple lagar väl aldrig iPhone utan du får en utbytesenhet och om du själv byter display eller lämnar in den till någon "grå handlare" så vägrar Apple att sedan röra i den och eventuell garanti är rökt. Sorry för OT men många som verkar missa detta?
Stämmer inte.Apple lagar väl aldrig iPhone utan du får en utbytesenhet och om du själv byter display eller lämnar in den till någon "grå handlare" så vägrar Apple att sedan röra i den och eventuell garanti är rökt. Sorry för OT men många som verkar missa detta?
Fortfarande kvar, vi sänker till 600!