• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Köpte dessa Adidasskor för 7-8 år sedan. För små för mig och därmed aldrig använda. Storlek 44 2/3. Svarta (kan vara jävligt, jävligt mörkbrunt också) och bruna. Kommer i en Adidasbox (från ett annat par).
500 spänn inklusive frakt med Schenker.
a2-jpg.190677
a1-jpg.190676
a3-jpg.190678
a4-jpg.190679
a5-jpg.190680

Letar fortfarande en iPhone 5 eller 5s åt sonens flickvän.. Anyone out there?

Testar igen! Säljer en jacka från Stone Island. En grön "Ultra Lightweight nylon down jacket" från 30 anni kollektionen. Super lätt jacka som håller värmen väldigt bra.
Storlek: M
Använd en vinter, skick 4/5 (Ett litet hål längst ner på ärmen)
image.jpeg

Finns i Stockholm, kan skickas.
Retur enligt överenskommelse. Nypris runt 4800kr. Mitt pris: 2000kr eller BUD

Slänger ut min telefon här till KS pris innan den åker ut på blocket.
Det är en iPhone 6 som det gäller. 64 Gb, färgen är Space Gray.
Inte operatörslåst.
Den har dessvärre två repor, ingenting som stör enligt mig, syns inte ens när man har telefonen igång utan syns mest när telefonen är avstängd, bilderna får försöka beskriva skicket så bra som det går. Annars är det bara något litet märke någonstans som kommit från normalt användande, med andra ord i övrigt bra skick.
Allt som ingår vid nyköp kommer med telefonen.

Sätter priset till 4000 pix

IMG_1758.JPG
IMG_1755.JPG
IMG_1757.JPG

Inte operatörslåst.
Den har dessvärre två repor, ingenting som stör enligt mig, syns inte ens när man har telefonen igång utan syns mest när telefonen är avstängd, bilderna får försöka beskriva skicket så bra som det går. Annars är det bara något litet märke någonstans som kommit från normalt användande, med andra ord i övrigt bra skick.

IMG_1758.JPG
IMG_1755.JPG
IMG_1757.JPG
Förlåt, men repor?! Glaset är ju sprucket... Borde genast bytas ut för att inte riskera att mer går sönder.

Vinterpris på hojen!
Hinner ju aldrig cykla och har inte plats för den. Blev ingen tur detta året heller så den är väldigt sparsamt använd.
hoj.jpg

Ram: Nicolai från Tyskland i alu.
Växlar och bromsar: campagnolo chorus 11'
Fälgar: är campagnolo neutron assymetric
Däck: Vittoria open pave EVO CG
styre: deba 1000
Styrstång: deda zero 1
Framgaffel: easton ec90 SL carbon
Pedaler: time rsx carbon
Sadelstolpe: Deda
Sadel: san Marco

Har fler bilder om så önskas.

Säljes till vinter och KS pris: 8.700:- vid snabb affär fixar jag en service på en också!

Inte operatörslåst.

IMG_1758.JPG
IMG_1755.JPG
IMG_1757.JPG
Ouch! Repor? Årets underdrift... det är ju sprickor!

Inte operatörslåst.

IMG_1758.JPG
IMG_1755.JPG
IMG_1757.JPG
"Den har dessvärre två repor, ingenting som stör enligt mig, syns inte ens när man har telefonen igång utan syns mest när telefonen är avstängd," - På riktigt?!

Inte operatörslåst.

IMG_1758.JPG
IMG_1755.JPG
IMG_1757.JPG
Bjuder 1200:- för telefonen.

Ouch! Repor? Årets underdrift... det är ju sprickor!

I så fall är det jag som blivit grundlurad då jag lämnade in telefonen för byte av skärm då jag hade spräckt den ordentligt själv tidigare, och fick då den displayen som sitter på på bilden till rabatterat pris då den citat "bara var lite repig". Tackar för infon och traskar tillbaka till butiken och kräver pengarna tillbaka!

I så fall är det jag som blivit grundlurad då jag lämnade in telefonen för byte av skärm då jag hade spräckt den ordentligt själv tidigare, och fick då den displayen som sitter på på bilden till rabatterat pris då den citat "bara var lite repig". Tackar för infon och traskar tillbaka till butiken och kräver pengarna tillbaka!
Gå tillbaka, den är också sprucken :)

Har du bättre bilder? Har verkligen svårt att tro att det där bara är repor...

Testar igen! Säljer en jacka från Stone Island. En grön "Ultra Lightweight nylon down jacket" från 30 anni kollektionen. Super lätt jacka som håller värmen väldigt bra.
Storlek: M
Använd en vinter, skick 4/5 (Ett litet hål längst ner på ärmen)
image.jpeg

Finns i Stockholm, kan skickas.
Retur enligt överenskommelse. Nypris runt 4800kr. Mitt pris: 2000kr eller BUD

SÅLD! Tack KS för annonsplats. Yttligare 100kr till BCF.

Apple lagar väl aldrig iPhone utan du får en utbytesenhet och om du själv byter display eller lämnar in den till någon "grå handlare" så vägrar Apple att sedan röra i den och eventuell garanti är rökt. Sorry för OT men många som verkar missa detta?

Söker en Montblanc penna, reservoar. Modell 146 eventuellt 149. Har ni en kulspets eller rollerball så är det också till intresse.

Olåst svart iPhone 6 16GB (med helt glas ;)) säljes enligt bild med 2 medföljande skal. Alltid förvarats i skal, så mkt gott skick. Finns en liten ding typ 1x2mm nere i högra hörnet av metallen samt lite ofrånkomliga Hairlines på glaset. Komplett i kartong med laddare, hörlurar. Ganska precis året gammal.

Pris: 4000:-
image.jpeg

Apple lagar väl aldrig iPhone utan du får en utbytesenhet och om du själv byter display eller lämnar in den till någon "grå handlare" så vägrar Apple att sedan röra i den och eventuell garanti är rökt. Sorry för OT men många som verkar missa detta?
Det stämmer inte. Bytte glas på min 6:a när det spruckit. Bokade tid på Applestore i Täby centrum. Fick vänta en stund men fort gick det. Kostade 1200:- om jag inte minns fel. Däremot tror jag telefonen fortfarande måste vara under garanti. Kollade med mindre telefonreparatörer men de som kunde byta på 6:an var dyrare än Apple själva.

Gick tillbaka till stället som bytte skärmen, samma kille som jobbade. Han spelade oförstående och menade på att det inte alls var sprickor osv. Behövs väl kanske inte sägas att jag inte är så insatt i det här då situationen aldrig då skulle uppstått, vilket gör att det är lite svårt att argumentera då man inte riktigt vet vad man ska säga :)
Men efter en stund kom det ut en äldre herre från den bakre delen av affären, han skällde ut den yngre killen efter noter på ett språk som jag inte förstod och bad sedan om ursäkt och bad mig återkomma om en vecka då han skulle få in nya skärmar och att jag då skulle få jobbet gjort för halva priset.
Tack ni som uppmärksammade mig på hela grejen, hoppas ingen tror att jag medvetet försökte kränga något som jag visste var så pass skadat.

Stämmer inte.
Precis som @RicVin har jag lagat både iPhone 6 och 6+ i Täby på Applestore..
Har även lagat hos gråhandlare på en 6'a och sedan gått till täby. Då sa

OnT: Bump
Fortfarande kvar, vi sänker till 600!

Tommy Hilfiger Karl Shawl cardigan, storlek Medium, i 77% ull 23% nylon. Använd exakt två gånger. Övrig tid har den legat ihopvikt i min byrå.
Kommer inte överens med den så den får göra plats för annat.
image.jpeg

Nypris var 1990:-, så vad sägs om 699:- skickat? Betalning via Swish.

Barbour duke, oliv. Strl Small (sitter som small). Använd sporadiskt under någon säsong så i väldigt fint skick då jag haft en annan jacka mestadels. Säljes för 1500kr plus ev. frakt. Finns annars i Motala.

image.jpeg

Direkt byte mot en barbour Ashby strl S i fint skick funkar med :)

En helt oanvänd, endast provad tröja av märket The Hundreds, storlek L.
Ordninarie pris ligger på 799 kr men den är din för 500 kr.

Bilder snodda från internet.

the-hundreds-folsom-crewneck-t15f102105ath-athletic-heather.jpg
the-hundreds-folsom-crewneck-t15f102105ath-athletic-heather (1).jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp