Osclat
Basic
SIn är M, finns kvar om du ändrar dig iafTack för chansen men tror L blir för stort och har någonting på ingång tror jag om en forummedlem kunde lösa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SIn är M, finns kvar om du ändrar dig iafTack för chansen men tror L blir för stort och har någonting på ingång tror jag om en forummedlem kunde lösa
När man har så fina skor, då måste man fixa redan i början, en tunn skosula .Dom är riktigt fina, men små till mig.Randsyddaskor i holecut från Charles Tyrwhitt storlek UK8/EUR42 på deras F läst (normal bredd). Det är Loake som gör skorna så kvalitén är den samma fast med annan logga. Använda 6-8ggr. Har själv 8,5 så de är för små för mig. £399 kostade de men jag köpte mina på REA förra vintern för £249. De har nu utgått och ersatts med en annan holecut modell med mönster till ett lägre pris
http://www.ctshirts.co.uk/mens-shoe...es?q=gbpdefault||mc227brn|||||||||||||&ppp=28
Önskar 1500:- för skorna
Tack för tipset men om jag vill ha gummisula så köper jag skor med gummisulor å inte skinn…När man har så fina skor, då måste man fixa redan i början, en tunn skosula .Dom är riktigt fina, men små till mig.
Prisbump: 800kr, budCarhartt Ashton Bomber XL.
Sprillans och bara provad, liite för stor. Jag är 181 och väger 85 pannor.
Nypris typ 1600kr. Din för en tusing.
F2F Sthlm
https://www.junkyard.se/jacka-ashton-bomber-1
Någon ?Adidas Tubular X Knit. Strlk 43 1/3, oanvända. Köptes från Hollywood under deras rea. Pris 800'+ frakt. Kan skickas tillbaka men tänkte om någon kanske ville göra en deal. Grymma skor men tyvärr en strlk. för stora
Älskar torsdagar, så då sänker vi priset på prylarna!Tänkte kränga iväg ett par Paul Smith-Jeans och en Aeronautica Militare-tröja.
Aeronautica Militare tröjan, den har mestadels hängt på en galge i garderoben men har dock tvättats några gånger, är köpt för 1199:- och hade väl tänkt mig att släppa den för 650:-
Och ett par Paul Smith Jeans, det är ett par "Slim Fit Jeans Light Wash" i storlek W34L32. Använda 2-3 gånger, då de var lite väl "slim" för mig.
Nypriset var 1799:- och hade tänkt mig 1300:-.
Frågar och svar tas via PM, lyssnar även på bud.
Mvh!
Har en elite om du vill ha, pma isfKöpes
På jakt efter en hårddisk till en Xbox 360 Slim alt. ett helt Xbox 360 Slim/GO-paket beroende på pris och innehåll.
Såld. Tack KS för annonsmöjligheten!Nexus 7 2013 32gb I mkt fint skick säljes. Har ingen användning för den. Android marshmallow 6.0. Snabba uppdateringar iom nexus... Mkt trevlig 7 tums platta.
Byter den gärna mot en Samsung S6 plus en slant från mitt håll.. Eller säljes för 1400 spänn skickat i postens gröna. Kan tas med till Göteborg för f2f...
Ronnie
köpes: Nintendo Wii
Såld på Blocket för 600 kr.PS3 80 GB
Tre handkontroller varav en är en Dualshock 3
Lång laddningssladd till handkontroll
Fjärrkontroll
Strömsladd
8 spel enligt bild
Denna får gå vidare då behovet för två liknande konsoler är nästan lika med noll.
Pris: 500 kr och avhämtning i Stockholm.