• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Skjorta från amerikanska tillverkaren Gitman Bros från deras linje "Gitman Vintage". Helt ny. Storlek XL. 800 kr inkl. frakt. Nypris i Sverige ligger närmare 2000kr http://www.nittygrittystore.com/brands/gitmanvintage
gv-jpg.207047

Säljes; Liggfåtölj och Xbox. Hämtas i Liseberg/Örby slott (Älvsjö)

1. Fåtölj, slitet läder, vet ej fabirkat. Tänkte jag skulle försöka fixa till den men den det blir aldrig gjort, se fläckar. Om jag minns rätt så hade familjen jag köpte den av hund!
Pris: 400kr.
IMG_0009.JPG
IMG_0010.JPG
IMG_0008.JPG
IMG_0011.JPG

2. XBOX 360, ingen kartong. BF4, FIFA13 & FIFA 15, 1-lurs head-set, 1 kontroll och en WIFI adapter. Fungerar utan problem.
Pris: 400kr
IMG_0012.JPG

Adidas Tubular X Knit. Strlk 43 1/3, oanvända. Köptes från Hollywood under deras rea. Pris 800'+ frakt. Kan skickas tillbaka men tänkte om någon kanske ville göra en deal. Grymma skor men tyvärr en strlk. för stora :(

upload_2015-12-8_10-49-47.png

Randsyddaskor i holecut från Charles Tyrwhitt storlek UK8/EUR42 på deras F läst (normal bredd). Det är Loake som gör skorna så kvalitén är den samma fast med annan logga. Använda 6-8ggr. Har själv 8,5 så de är för små för mig. £399 kostade de men jag köpte mina på REA förra vintern för £249. De har nu utgått och ersatts med en annan holecut modell med mönster till ett lägre pris
http://www.ctshirts.co.uk/mens-shoe...es?q=gbpdefault||mc227brn|||||||||||||&ppp=28

Önskar 1500:- för skorna

Randsyddaskor i holecut från Charles Tyrwhitt storlek UK8/EUR42 på deras F läst (normal bredd). Det är Loake som gör skorna så kvalitén är den samma fast med annan logga. Använda 6-8ggr. Har själv 8,5 så de är för små för mig. £399 kostade de men jag köpte mina på REA förra vintern för £249. De har nu utgått och ersatts med en annan holecut modell med mönster till ett lägre pris
http://www.ctshirts.co.uk/mens-shoe...es?q=gbpdefault||mc227brn|||||||||||||&ppp=28

Önskar 1500:- för skorna

När man har så fina skor, då måste man fixa redan i början, en tunn skosula .Dom är riktigt fina, men små till mig.

Nexus 7 2013 32gb I mkt fint skick säljes. Har ingen användning för den. Android marshmallow 6.0. Snabba uppdateringar iom nexus... Mkt trevlig 7 tums platta.
Byter den gärna mot en Samsung S6 plus en slant från mitt håll.. Eller säljes för 1400 spänn skickat i postens gröna. Kan tas med till Göteborg för f2f...
Ronnie

Bilagor

• IMG_20151205_121324.jpg
    IMG_20151205_121324.jpg
    70.3 KB · Visningar: 46
image.jpeg
image.jpeg
PS3 80 GB

Tre handkontroller varav en är en Dualshock 3
Lång laddningssladd till handkontroll
Fjärrkontroll
Strömsladd
8 spel enligt bild

Denna får gå vidare då behovet för två liknande konsoler är nästan lika med noll.

Pris: 500 kr och avhämtning i Stockholm.

Tänkte kränga iväg ett par Paul Smith-Jeans och en Aeronautica Militare-tröja.
Aeronautica Militare tröjan, den har mestadels hängt på en galge i garderoben men har dock tvättats några gånger, är köpt för 1199:- och hade väl tänkt mig att släppa den för 650:-
12348347_10153426444693882_162093199_n.jpg

12348705_10153426444818882_1064145315_n.jpg

Och ett par Paul Smith Jeans, det är ett par "Slim Fit Jeans Light Wash" i storlek W34L32. Använda 2-3 gånger, då de var lite väl "slim" för mig.
Nypriset var 1799:- och hade tänkt mig 1300:-.
Frågar och svar tas via PM, lyssnar även på bud.
Mvh!
Älskar torsdagar, så då sänker vi priset på prylarna!
500:- för AM tröjan och 1100:- för Jeansen!
Svårt att veta passform med jeans osv, så retur är självklar. Köper man båda två bjuckar jag på frakten!

Köpes
På jakt efter en hårddisk till en Xbox 360 Slim alt. ett helt Xbox 360 Slim/GO-paket beroende på pris och innehåll.

Nexus 7 2013 32gb I mkt fint skick säljes. Har ingen användning för den. Android marshmallow 6.0. Snabba uppdateringar iom nexus... Mkt trevlig 7 tums platta.
Byter den gärna mot en Samsung S6 plus en slant från mitt håll.. Eller säljes för 1400 spänn skickat i postens gröna. Kan tas med till Göteborg för f2f...
Ronnie
Såld. Tack KS för annonsmöjligheten!

Någon som är intresserad av ett trådlöst hemlarm? Köpte ett Agility 3 med GPRS modul i slutet av sommaren som jag fortfarande inte fått upp. Förutom centralenhet och knappsats ingår en rörelsedetektor, två kameror och en magnetkännare. Nypris var runt 9000:- för allt detta och det är enbart centralenheten som blivit uppsatt resten ligger kvar i emballaget och är inte ens uppackat.

Provar ett långskott här.
Söker två Håkan Hellström biljetter till nästa sommar. Hade varit ultimata julklappen till sambon. Datum spelar ingen roll.

image.jpeg
image.jpeg
PS3 80 GB

Tre handkontroller varav en är en Dualshock 3
Lång laddningssladd till handkontroll
Fjärrkontroll
Strömsladd
8 spel enligt bild

Denna får gå vidare då behovet för två liknande konsoler är nästan lika med noll.

Pris: 500 kr och avhämtning i Stockholm.
Såld på Blocket för 600 kr.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp