• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

hampuseriksson

Cartier
2-Faktor
Såg inte bilden på skjortan, lägg upp på nytt? :)

Självklart!

image.jpeg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Stone island AW jacka
5115-4849 V0055
Storlek: XL
Färg: Oliv
Skick : 5/5 (BNWT)
p2p: 59cm (upplevs större)
neck to hem: 75cm
"Olive Field Jacket in ‘David’, star-shaped structured microfiber, garment dyed under pressure at 130°C. Two boxed pockets closed by buttoned flap. Two slanting zipped pockets on chest. Strap held by snaps at cuffs. Stand up collar lined in felt with two white stripes, closed by strap and snaps. Epaulettes on shoulders. Hidden zip and buttons fastening."

Köpt nyss utav mig men för stor, kommer inte dumpa priset mer nu. Kap för en ny jacka av en grym modell. Årets motsvarighet (david-TC) säljs för 800euro som referens.

Nypris: 7995kr
Köpt av mig för: 3200kr
2500kr exkl. leverans eller rakt av vid avhämtning västra sthlm
Öppen för byten så som klockor, tröjor eller jackor, antingen som delbetalning, rakt av eller med pengar ifrån mitt håll

2015-11-13 21.35.31.jpg
2015-11-13 21.37.55.jpg
2015-11-13 21.40.17.jpg
 
Senast ändrad:

WBergdahl

Panerai
Stone island AW jacka
5115-4849 V0055
Storlek: XL
Färg: Oliv
Skick : 5/5 (BNWT)
p2p: 59cm (upplevs större)
neck to hem: 75cm
"Olive Field Jacket in ‘David’, star-shaped structured microfiber, garment dyed under pressure at 130°C. Two boxed pockets closed by buttoned flap. Two slanting zipped pockets on chest. Strap held by snaps at cuffs. Stand up collar lined in felt with two white stripes, closed by strap and snaps. Epaulettes on shoulders. Hidden zip and buttons fastening."

Köpt nyss utav mig men för stor, kommer inte dumpa priset mer nu. Kap för en ny jacka av en grym modell. Årets motsvarighet (david-TC) säljs för 800euro som referens.

Nypris: 7995kr
Köpt av mig för: 3200kr
2500kr exkl. leverans eller rakt av vid avhämtning västra sthlm
Öppen för byten så som klockor, tröjor eller jackor, antingen som delbetalning, rakt av eller med pengar ifrån mitt håll

2015-11-13 21.35.31.jpg
2015-11-13 21.37.55.jpg
2015-11-13 21.40.17.jpg
Fan att den är XL... :(
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Överväger uppgradering av hörlurar och kollar därför intresset på mina nuvarande. Shure se 535: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=643455
Överlägset de bästa hörlurarna jag har ägt. Utbytbar kabel, superbt ljud och grym hållbarhet.
Kommer FULLSET med flera par påsar oanvända earbuds i olika utföranden och material. Då kabeln börjar bli halvkass så bekostar jag gvs en ny.
Nypris 3500.
Säljes för: Kom med bud.
 

joca

Patek
2-Faktor
Det låter jävligt billigt. Vad är haken?
Ingen vad jag förstått..
Kan vara ute och cykla totalt nu och då ber jag om ursäkt men kika i sko-tråden samt bootsonline.

EDIT: Verkar vara ännu billigare än 3000 t.om men som sagt, är ställt som en delvis fråga så reserverar jag mig för ev. feltolkningar :)
 
Senast ändrad:

Edin

Panerai
RMW går på under 3k via bootsonline men om man som Bramserud åker på att betala moms på skorån går de på 3.500. Fortfarande billigare än nuvarande 4k och kommande 4.5k i Svea rike..
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Parfymer (alla oanvända)
Säljer lite parfymer som hamnat i hyllan, alla är oanvända. Jag har mina favoriter så dessa kommer aldrig användas. Har fler som är prövade och 4/5 kvar i men känns taffligt att slänga upp använda parfymer, om intresse finns för dessa PMa. Beckham, Calvin klein encounter (stor), Hilfiger och Polo RL. Alla är män/ kill parfymer. Det du ser på bilderna är det jag skickar, fast bra packat då såklart. Köper man fler får vi dilla om priset i PM.

Calvin Klein Shock (50ml)
150kr exkl. frakt.
ungdomligare doft

2015-12-15 18.39.57.jpg
2015-12-15 18.40.45.jpg


Cerrutti image (30ml)
130kr exkl. frakt.
mer vuxen doft

2015-12-15 18.42.53.jpg


Calvin Klein (5x10ml)
350kr exkl. frakt för alla
100kr st exkl. frakt
osäker på dofterna, googla. Encounter har fått sig en liten törn på förpackningen som man kan se i bilderna, annars top.

2015-12-15 18.43.12.jpg
2015-12-15 18.43.34.jpg
2015-12-15 18.44.11.jpg
2015-12-15 18.43.25.jpg


PS, sluta kladda i tråden så blir det bättre översikt. Räcker med att en påpekar om något är galet i en annons, kör resten PM..
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Sökes :

Klubb blazer i storlek 56
R M Williams i 44:a
Skjortor i storlek xxl alt 56

Ös på med förslag via PM då jag har fått fantasipunka till min december garderob !
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
FSOT: Helt ny AGM Retro Bella EU moped.
Köpte en EU moped för att kunna susa fram förbi köerna i sommar. Vart dock aldrig av att jag ställde på den. Så nu säljer jag den på blocket istället. Kan tänka mig följande som byte / delbyte: Klockor, moped (gärna vintage), flak cykel (typ christiania cykel) eller andra förslag via pm. Den finns på Ekerö i Sthm och jag kan förvara den under vintern om så önskas.
Pris hos handlare: 17777kr
Mitt pris: 11500kr. Självklart lämnas extra ks rabatt.
Länk till handlare för spec:
http://www.eumoppenomc.se/epages/mo...retro/SubProducts/agm_retro-0012&Locale=sv_SE
Länk till min annons:
http://www.blocket.se/vi/64332284.htm
8281697817.jpg
KS pris 9900 kr. Gärna delbytes förslag.
 

Amme

Cartier
Randsyddaskor i holecut från Charles Tyrwhitt storlek UK8/EUR42 på deras F läst (normal bredd). Det är Loake som gör skorna så kvalitén är den samma fast med annan logga. Använda 6-8ggr. Har själv 8,5 så de är för små för mig. £399 kostade de men jag köpte mina på REA förra vintern för £249. De har nu utgått och ersatts med en annan holecut modell med mönster till ett lägre pris
http://www.ctshirts.co.uk/mens-shoe...es?q=gbpdefault||mc227brn|||||||||||||&ppp=28

Önskar 1500:- för skorna






Randsyddaskor i holecut från Charles Tyrwhitt storlek UK8/EUR42 på deras F läst (normal bredd). Det är Loake som gör skorna så kvalitén är den samma fast med annan logga. Använda 6-8ggr. Har själv 8,5 så de är för små för mig. £399 kostade de men jag köpte mina på REA förra vintern för £249. De har nu utgått och ersatts med en annan holecut modell med mönster till ett lägre pris
http://www.ctshirts.co.uk/mens-shoe...es?q=gbpdefault||mc227brn|||||||||||||&ppp=28

Önskar 1500:- för skorna






Vad sägs om 1250:-?
 

Johan S

Omega
Någon som är sugen på ett par Nike Sock Dart, Fragment Design, Oreo Black. Oanvända och i kartong. Size US 7.
Kommer liksom inte till användning. Vid intresse kan fler bilder skickas.
image.jpeg
 

jandan

Panerai
En hel bunt PC-spel som sonen städat ut.
Medel of Honor - Airborne, Prince of Peria, Prince of Persia - The Sands of Time,
Settlers 4, Settlers 7 Gold Ed., Call of Duty Deluxe Ed., Rome Total War Gold Ed.,
The Sims 2, Empire Earth, Need for Speed Carbon, Need for Speed Underground.
Hela bunten för 150:- + frakt.
WP_20151217_001.jpg
 
Mörkgrå kostym från Bläck. Mörkare än bilden som tyvärr inte är något vidare. Strl 48 i byxor och 50 i kavaj men är något insydd så motsvarar en 48 skulle jag säga då kavajerna var ganska små. Använd på sin höjd 5 ggr. I övrigt Slimfit.
20151115_165316.jpg


Pris: 350 + frakt eller vettiga bud.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp