Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg inte bilden på skjortan, lägg upp på nytt?
Säljer en riktigt high end byredoparfym "Bal D'afrique" 100 ML. Använt den 2 gånger dvs nyskick! Innehåller bl.a dofterna bergamot, lemon, african marigolds mm. Parfymen är unisex! Skickas med originalkartong.
Nypris: 1400 kr
Mitt pris: 850 kr plus frakt
New balance, storlek 43, använda 10 gånger. Pris: 350sek?
Clarks strlk 10 US, använda 1 gång, 500kr
Fan att den är XL...Stone island AW jacka
5115-4849 V0055
Storlek: XL
Färg: Oliv
Skick : 5/5 (BNWT)
p2p: 59cm (upplevs större)
neck to hem: 75cm
"Olive Field Jacket in ‘David’, star-shaped structured microfiber, garment dyed under pressure at 130°C. Two boxed pockets closed by buttoned flap. Two slanting zipped pockets on chest. Strap held by snaps at cuffs. Stand up collar lined in felt with two white stripes, closed by strap and snaps. Epaulettes on shoulders. Hidden zip and buttons fastening."
Köpt nyss utav mig men för stor, kommer inte dumpa priset mer nu. Kap för en ny jacka av en grym modell. Årets motsvarighet (david-TC) säljs för 800euro som referens.
Nypris: 7995kr
Köpt av mig för: 3200kr
2500kr exkl. leverans eller rakt av vid avhämtning västra sthlm
Öppen för byten så som klockor, tröjor eller jackor, antingen som delbetalning, rakt av eller med pengar ifrån mitt håll
Säljer sambons RM Williams. Aldrig använda!
Modell: Comfort turnout (motsvarar Blaxland)
Färg: Chestnut
Stl: 4
Pris: 3500kr, finns i Täby köpare betalar frakt.
Det låter jävligt billigt. Vad är haken?Inte för att vara den som är den men måste bara fråga..
Kostar inte bootsen typ 3 nya från bootsonline?
Ingen vad jag förstått..Det låter jävligt billigt. Vad är haken?
Ingen hake. Direkt från Australien.Det låter jävligt billigt. Vad är haken?
Exakt så!RMW går på under 3k via bootsonline men om man som Bramserud åker på att betala moms på skorån går de på 3.500. Fortfarande billigare än nuvarande 4k och kommande 4.5k i Svea rike..
Såld tyvärr ... Nu ska jag bara fixa en annan som jag kan ha i jul iställetJultröja som du är kung i på julfesten eller julafton
Unisex
250kr + porto
passade tyvärr inte mig
Står XXL på den men är snarare L eller M typ
Helt ny i plastpåse
Ingen retur
SÅLD SÅLD SÅLDTill salu finns en helt ny i oöppnad förpackning iPhone 6s guldfärgad 16gb olåst,kom med bud dock lägst 5000kr.
Väl mött
KS pris 9900 kr. Gärna delbytes förslag.FSOT: Helt ny AGM Retro Bella EU moped.
Köpte en EU moped för att kunna susa fram förbi köerna i sommar. Vart dock aldrig av att jag ställde på den. Så nu säljer jag den på blocket istället. Kan tänka mig följande som byte / delbyte: Klockor, moped (gärna vintage), flak cykel (typ christiania cykel) eller andra förslag via pm. Den finns på Ekerö i Sthm och jag kan förvara den under vintern om så önskas.
Pris hos handlare: 17777kr
Mitt pris: 11500kr. Självklart lämnas extra ks rabatt.
Länk till handlare för spec:
http://www.eumoppenomc.se/epages/mo...retro/SubProducts/agm_retro-0012&Locale=sv_SE
Länk till min annons:
http://www.blocket.se/vi/64332284.htm
Randsyddaskor i holecut från Charles Tyrwhitt storlek UK8/EUR42 på deras F läst (normal bredd). Det är Loake som gör skorna så kvalitén är den samma fast med annan logga. Använda 6-8ggr. Har själv 8,5 så de är för små för mig. £399 kostade de men jag köpte mina på REA förra vintern för £249. De har nu utgått och ersatts med en annan holecut modell med mönster till ett lägre pris
http://www.ctshirts.co.uk/mens-shoe...es?q=gbpdefault||mc227brn|||||||||||||&ppp=28
Önskar 1500:- för skorna
Vad sägs om 1250:-?Randsyddaskor i holecut från Charles Tyrwhitt storlek UK8/EUR42 på deras F läst (normal bredd). Det är Loake som gör skorna så kvalitén är den samma fast med annan logga. Använda 6-8ggr. Har själv 8,5 så de är för små för mig. £399 kostade de men jag köpte mina på REA förra vintern för £249. De har nu utgått och ersatts med en annan holecut modell med mönster till ett lägre pris
http://www.ctshirts.co.uk/mens-shoe...es?q=gbpdefault||mc227brn|||||||||||||&ppp=28
Önskar 1500:- för skorna