• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Strindberg

Patek
2-Faktor
Två stycken Hugo Boss linneskjortor säljs ihop som paket (helst). Väldigt luftiga och sköna men blev lite för dressade för mig. Slim fit enligt Hugo Boss men jag tycker de har rätt generös passform ändå. Paketpris 350:- skickat. Alla bytesförslag beaktas (högre bytesvärde).
Referenser: https://klocksnack.se/threads/tim-ur-länk.22532/

g1S6HJOl.jpg


buXAzZNl.jpg
Storlek?
 

Mudfold

Cartier
Ben Sherman - Monk Straps. Stl 42
Svarta, använda 5-6 gånger - Bra skick i min mening, bedöm själv bilderna.
IMG_1659.JPG
IMG_1661.JPG

Ted Baker London - Chukka's i grå mocka. Stl 42
Använda ytterst lite, kanske 3 gånger. Jättebra skick, se bilder. Blå skosnören följer med, aldrig använda.
IMG_1662.JPG

IMG_1663.JPG IMG_1664.JPG
Skorna kommer as is, har gjort en städ-räd :)D) och slängt alla lådor/kartonger jag hade.
Retur: None. Bedöm själv skick från bild och bara fråga på ifall du vill ha mått etc

Pris: 400 per par exkl frakt. Plockas med fördel upp på gärdet/i hornstull
 

hampuseriksson

Cartier
2-Faktor
Säljer lite kläder som jag trodde skulle användas flitigt, men som bara hängt.
image.jpeg
Eton skjorta. Vit/blårandig med röda kontrastknappar. Manschetterna har ett rött rutmönster. Storlek 42 slim fit. 300:-
image.jpeg
Ljusblå Polo Ralph Lauren skjorta.
Button-Down Oxford. Storlek L slim fit. 300:-

image.jpeg
Gant Kabelstickad tröja. Mörkblå. Använd tio gånger högst. Storlek L. 300:-

Skickas innan måndag och köparen står för frakten.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    82.9 KB · Visningar: 128

Skolläraren

Panerai
Tommy Hilfiger Karl Shawl cardigan, storlek Medium, i 77% ull 23% nylon. Använd exakt två gånger. Övrig tid har den legat ihopvikt i min byrå.
Kommer inte överens med den så den får göra plats för annat.
image.jpeg

Nypris var 1990:-, så vad sägs om 699:- skickat? Betalning via Swish.

400:-.
Perfekt till den lugna julhemmakvällen.

Letade reda på måtten också:
Mått i cm M
Ärmlängd 50
Bröstvidd 112
Bottenvidd 90
Plagglängd 65
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Tänkte kränga iväg ett par Paul Smith-Jeans och en Aeronautica Militare-tröja.
Aeronautica Militare tröjan, den har mestadels hängt på en galge i garderoben men har dock tvättats några gånger, är köpt för 1199:- och hade väl tänkt mig att släppa den för 650:-
12348347_10153426444693882_162093199_n.jpg

12348705_10153426444818882_1064145315_n.jpg

Och ett par Paul Smith Jeans, det är ett par "Slim Fit Jeans Light Wash" i storlek W34L32. Använda 2-3 gånger, då de var lite väl "slim" för mig.
Nypriset var 1799:- och hade tänkt mig 1300:-.
Frågar och svar tas via PM, lyssnar även på bud.
Mvh!
400:- för AM och 1000:- för Jeansen, hugg på!
 
Säljer min barbour beufort då den tyvärr är lite stor för mig numera och inte används så mycket längre. Det är en insliten och riktigt charmig jacka precis som de ska vara enligt klassisk manér. Färgen är Navy och storlek är 40. (Svensk 50 alltså). Några småhhål på armsluten. Bilder kan skickas på detta.
20151212_192152.jpg

Pris: Tja 750 kanske.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
2015-11-13 21.35.31.jpg
2015-11-13 21.37.55.jpg
2015-11-13 21.40.17.jpg

Stone island AW jacka

5115-4849 V0055
Storlek: XL
Färg: Oliv
Skick : 5/5 (BNWT)
p2p: 59cm (upplevs större)
neck to hem: 75cm

Nypris: 7995kr
Köpt av mig för: 3200kr
2500kr exkl. leverans eller rakt av vid avhämtning västra sthlm

Slänger upp denna igen, köpt nyss utav mig men för stor, kommer inte dumpa priset mer nu. Kap för en ny jacka av en grym modell. Årets motsvarighet (david-TC) säljs för 800euro som referens.
Finns kvar!
 

Ken

Omega
Till salu finns en helt ny i oöppnad förpackning iPhone 6s guldfärgad 16gb olåst,kom med bud dock lägst 5000kr.
Väl mött
image.jpeg
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Boomerang ljusblå randig skjorta. Storlek Medium
Ganska generös i storlek så om du normalt har Large funkar det säkert också.
Pris 200:- plus frakt.

image.jpeg

219488107_9fa4bd65-87f7-499d-b4b4-394c25cdcee4.jpg
 
Senast ändrad:

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
FSOT: Helt ny AGM Retro Bella EU moped.
Köpte en EU moped för att kunna susa fram förbi köerna i sommar. Vart dock aldrig av att jag ställde på den. Så nu säljer jag den på blocket istället. Kan tänka mig följande som byte / delbyte: Klockor, moped (gärna vintage), flak cykel (typ christiania cykel) eller andra förslag via pm. Den finns på Ekerö i Sthm och jag kan förvara den under vintern om så önskas.
Pris hos handlare: 17777kr
Mitt pris: 11500kr. Självklart lämnas extra ks rabatt.
Länk till handlare för spec:
http://www.eumoppenomc.se/epages/mo...retro/SubProducts/agm_retro-0012&Locale=sv_SE
Länk till min annons:
http://www.blocket.se/vi/64332284.htm
8281697817.jpg
 

hampuseriksson

Cartier
2-Faktor
Säljer lite kläder som jag trodde skulle användas flitigt, men som bara hängt.
image.jpeg
Eton skjorta. Vit/blårandig med röda kontrastknappar. Manschetterna har ett rött rutmönster. Storlek 42 slim fit. 300:- Såld
image.jpeg
Ljusblå Polo Ralph Lauren skjorta.
Button-Down Oxford. Storlek L slim fit. 300:-

image.jpeg
Gant Kabelstickad tröja. Mörkblå. Använd tio gånger högst. Storlek L. 300:-

Skickas innan måndag och köparen står för frakten.
 

Poppe

Cartier
SÄLJES
En styck iPad 4 16GB 4g som bara ligger och samlar damm. Köpt från 3 för ca 2 år sedan, knappt använd senaste året. Tyvärr är kartongen slängd tror jag, men laddare medföljer. En del repor på baksidan då jag inte har haft nåt fodral.
Prisidé 2400 inkl rek frakt?

EDIT
Har även en Nikon D3100 med ett 18-55objektiv samt ett 70-300 från Sigma. Bra nybörjarkamera med ett par år på nacken. Finns kameraväska från Nikon med.
Vad sägs om 2000 skickad?
 

Calfen

Panerai
Säljer en riktigt high end byredoparfym "Bal D'afrique" 100 ML. Använt den 2 gånger dvs nyskick! Innehåller bl.a dofterna bergamot, lemon, african marigolds mm. Parfymen är unisex! Skickas med originalkartong.
Nypris: 1400 kr
Mitt pris: 850 kr plus frakt
image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    85.9 KB · Visningar: 25

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Longshot, men folk säljer ju diverse skit i den här tråden... ;)

FSOT: Flyttkartonger, 70 st. Finns i Stockholm (Saltis). Skickas ej... ;) Blandad kompott och ålder, dock genomgående bra skick. Säljes för 600:-, eller bytes mot en klocka, troligtvis (förhoppningsvis?) med pengar upp från min sida... ;)
 

hampuseriksson

Cartier
2-Faktor
Säljer lite kläder som jag trodde skulle användas flitigt, men som bara hängt.
image.jpeg
Eton skjorta. Vit/blårandig med röda kontrastknappar. Manschetterna har ett rött rutmönster. Storlek 42 slim fit. 300:- SÅLD
image.jpeg
Ljusblå Polo Ralph Lauren skjorta.
Button-Down Oxford. Storlek L slim fit. 300:-

image.jpeg
Gant Kabelstickad tröja. Mörkblå. Använd tio gånger högst. Storlek L. 300:- SÅLD

Skickas innan måndag och köparen står för frakten.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Läste någonstans att det fanns folk på KS som höll på med RC, radiostyrt osv. Så jag testar här om någon är intresserad av en Kyosho Concept 30 Helikopter, kontroller + tillbehör. Jag kan i princip ingenting om detta. Jag flög tillsammans med en vän till familjen för många år sedan och denna pjäs har stått sedan dess, skicket är förmodligen därefter.
Säljes i befintligt skick med tillbehören, eventuellt byte mot en beater.
Pris: Har inte så bra koll på vad dessa är värda, men vi kör på 1500 eller så får ni komma med bud
Tack KS för annonsplats!
image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg

Bumpar denna, jag är öppen för byten av olika slag.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp