Haha fått ett PM iaf Storlekarna som är konstiga. Motsvarar ungefär medium.Jodå.. Men xxs?!.. Det hade jag när jag gick lågstadiet...;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha fått ett PM iaf Storlekarna som är konstiga. Motsvarar ungefär medium.Jodå.. Men xxs?!.. Det hade jag när jag gick lågstadiet...;-)
Har en jacka från RL.
Herrjacka med löparen på höger sida dvs "damknäppning".
Storlek L och jag skulle säga att den är normal i storleken!
400kr + frakt är väl rimligt?
Kostym från Tiger.
Många år på nacken men i fint skick.
Kemtvättad 2014 och ej använd efter det.
Storlek 104
500 + frakt är väl rimligt?
EXAKT!!!Börja sälja kläder i L, och skor i 43
Vafa'an. 2000 jävla spänn då. 2000 spänn kostar det att vara snyggast på café racern.
KOM OCH KÖP!
BNIB Garmin Forerunner 10 GPS-löparklocka.
Spyderco Tenacious, modell C122GP. Oanvänd i låda med papper. Fullset Boxen har lite skav från förvaringen i byrålåda. 700 kronor från Knivbutik.se.
400 kronor. Finns på Söder i Stockholm. Kan skickas. Swish föredras.
Photobucket vill inte samarbeta så ursäkta snurrade foton.
Information:
19.5 centimeter lång
En medelstor EDC-kniv som 2008 blev utsedd till "Best Buy Folder" av Blade Magazine.
Blad av det rostfria stålet 8Cr13MoV.
Full flat grind.
Liner lock-låsning.
Bladet är helt stumt i utfällt läge.
Handtag av G10.
Kniven har ett clip av rostfritt stål som kan flyttas till alla 4 hörn.
Tumramp med jimping som ger ett mycket bra grepp.
Hål för fånglina finns.
Jag har 2 grannar som samlar på tåg. Ska jag kolla med dem?Märklintåg i samlarskick säljes.. Ett tiotal lokomotiv samt en drös med vagnar och tillbehör. Allt ryms i ca. 3 flyttlådor. Finns även reglage etc så att man kan köra med dom. Pris för hela klabbet 15k eller byte mot fräsig klocka.
Bilder skickas endast till mycket seriösa spekulanter, ok?
Jag och tågen finns i Stockholm och det är nog lämpligast att hämta eftersom det väger runt 20-30kg.
Nu borde man väl kanske inte lägga sig i, men du och @erolorhun match made in heaven?
(se lite högre upp i tråden, samma sida som denna)
Alla parfymer i annonsen finns kvar.Parfymer (alla oanvända)
Säljer lite parfymer som hamnat i hyllan, alla är oanvända. Jag har mina favoriter så dessa kommer aldrig användas. Har fler som är prövade och 4/5 kvar i men känns taffligt att slänga upp använda parfymer, om intresse finns för dessa PMa. Beckham, Calvin klein encounter (stor), Hilfiger och Polo RL. Alla är män/ kill parfymer. Det du ser på bilderna är det jag skickar, fast bra packat då såklart. Köper man fler får vi dilla om priset i PM.
Calvin Klein Shock (50ml)
150kr exkl. frakt.
ungdomligare doft
Cerrutti image (30ml)
130kr exkl. frakt.
mer vuxen doft
Calvin Klein (5x10ml)
350kr exkl. frakt för alla
100kr st exkl. frakt
osäker på dofterna, googla. Encounter har fått sig en liten törn på förpackningen som man kan se i bilderna, annars top.
PS, sluta kladda i tråden så blir det bättre översikt. Räcker med att en påpekar om något är galet i en annons, kör resten PM..
Kika in på Massimo Dutti! Bra kvalitet och grym rea!!Hittar ingen bra, så frågar: Har någon en snygg polotröja de vill bli av med? Gärna grå. Storlek S, möjligen M lite beroende på vad det är. Skicka PM!