• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säljes ett par Beats by Dre då dem inte används särskilt mycket... 600 spänn+frakt!
image.jpeg

Tja.

Har fått order av frun att lägga upp två av hennes väskor för försäljning, tänkte kolla här om någon var intresserad till sin tjej/fru innan det blir blocket. Kvitto, dustbag, hangtags ingår. Båda väskorna är inköpta 2013 men använts väldigt sparsamt. Väskorna finns i Göteborg men kan självklart skickas vid behov.

1st Michael Kors - Selma, fint skick, svart. 2500kr, nypris runt 4000kr
image.jpeg

1 st Michael Kors - Sloan, bra skick, lite repor/hairlines på spännet. svart. 1500kr, nypris ca 3000kr
image.jpeg

Köper man båda samtidigt så får man bättre pris.

Gott nytt år!

BNIB Garmin Forerunner 10 GPS-löparklocka. Oöppnad, oanvänd.
Saxat från garmin.se :
  • Håller reda på sträcka, tempo och kalorier
  • Börja springa med en enda knapptryckning
  • Identifierar personliga rekord
  • Virtual Pacer™ jämför aktuellt tempo med måltempo
  • Planera, granska och dela löprundor på Garmin Connect™

1200kr från Garmin, som lägst 799 på Pricerunner men finns inte i lager.

600kr. Finns på Söder i Stockholm, kan skickas. Swish går bra.

Hittar ingen bra, så frågar: Har någon en snygg polotröja de vill bli av med? Gärna grå. Storlek S, möjligen M lite beroende på vad det är. Skicka PM!

Märklintåg i samlarskick säljes.. Ett tiotal lokomotiv samt en drös med vagnar och tillbehör. Allt ryms i ca. 3 flyttlådor. Finns även reglage etc så att man kan köra med dom. Pris för hela klabbet 15k eller byte mot fräsig klocka.
Bilder skickas endast till mycket seriösa spekulanter, ok?
Jag och tågen finns i Stockholm och det är nog lämpligast att hämta eftersom det väger runt 20-30kg.

Spyderco Tenacious, modell C122GP. Oanvänd i låda med papper. Fullset :) Boxen har lite skav från förvaringen i byrålåda. 700 kronor från Knivbutik.se.

400 kronor. Finns på Söder i Stockholm. Kan skickas. Swish föredras.

Photobucket vill inte samarbeta så ursäkta snurrade foton.

Information:

19.5 centimeter lång

En medelstor EDC-kniv som 2008 blev utsedd till "Best Buy Folder" av Blade Magazine.

Blad av det rostfria stålet 8Cr13MoV.

Full flat grind.

Liner lock-låsning.

Bladet är helt stumt i utfällt läge.

Handtag av G10.

Kniven har ett clip av rostfritt stål som kan flyttas till alla 4 hörn.

Tumramp med jimping som ger ett mycket bra grepp.

Hål för fånglina finns.

Senast ändrad:
Spyderco Tenacious, modell C122GP. Oanvänd i låda med papper. Fullset :) Boxen har lite skav från förvaringen i byrålåda. 700 kronor från Knivbutik.se.

400 kronor. Finns på Söder i Stockholm. Kan skickas. Swish föredras.

Photobucket vill inte samarbeta så ursäkta snurrade foton.

Information:

19.5 centimeter lång

En medelstor EDC-kniv som 2008 blev utsedd till "Best Buy Folder" av Blade Magazine.

Blad av det rostfria stålet 8Cr13MoV.

Full flat grind.

Liner lock-låsning.

Bladet är helt stumt i utfällt läge.

Handtag av G10.

Kniven har ett clip av rostfritt stål som kan flyttas till alla 4 hörn.

Tumramp med jimping som ger ett mycket bra grepp.

Hål för fånglina finns.

Ingen som är förvånad. Knivsöder lever än!

Märklintåg i samlarskick säljes.. Ett tiotal lokomotiv samt en drös med vagnar och tillbehör. Allt ryms i ca. 3 flyttlådor. Finns även reglage etc så att man kan köra med dom. Pris för hela klabbet 15k eller byte mot fräsig klocka.
Bilder skickas endast till mycket seriösa spekulanter, ok?
Jag och tågen finns i Stockholm och det är nog lämpligast att hämta eftersom det väger runt 20-30kg.
Jag har 2 grannar som samlar på tåg. Ska jag kolla med dem?

Parfymer (alla oanvända)
Säljer lite parfymer som hamnat i hyllan, alla är oanvända. Jag har mina favoriter så dessa kommer aldrig användas. Har fler som är prövade och 4/5 kvar i men känns taffligt att slänga upp använda parfymer, om intresse finns för dessa PMa. Beckham, Calvin klein encounter (stor), Hilfiger och Polo RL. Alla är män/ kill parfymer. Det du ser på bilderna är det jag skickar, fast bra packat då såklart. Köper man fler får vi dilla om priset i PM.

Calvin Klein Shock (50ml)
150kr exkl. frakt.
ungdomligare doft

2015-12-15 18.39.57.jpg
2015-12-15 18.40.45.jpg

Cerrutti image (30ml)
130kr exkl. frakt.
mer vuxen doft

2015-12-15 18.42.53.jpg

Calvin Klein (5x10ml)
350kr exkl. frakt för alla
100kr st exkl. frakt
osäker på dofterna, googla. Encounter har fått sig en liten törn på förpackningen som man kan se i bilderna, annars top.

2015-12-15 18.43.12.jpg
2015-12-15 18.43.34.jpg
2015-12-15 18.44.11.jpg
2015-12-15 18.43.25.jpg

PS, sluta kladda i tråden så blir det bättre översikt. Räcker med att en påpekar om något är galet i en annons, kör resten PM..
Alla parfymer i annonsen finns kvar.

Öppen för alla bud, byten osv. PMa förslag.

Oscar Jacobsson byxor i modellen Dean str 50. Köpta förra vintern men inte använda denna säsong. Pris 500kr. Färgen är mörkgrå/brun. Byxorna finns i Stockholm.

image.jpeg

Spyderco-kniven här ovan är såld.

Timex Ironman Triathlon M255 GPS- och pulsklocka med en massa funktioner. Med ladd-/dockkabel och pulsband. Från 2014, använd ett 20-tal gånger. Klockan är i ett gott funktionellt skick. Kostar 300 dollar på Amazon. 500 kronor, kan skickas. Swish finnes.

Köpte denna kromade pärla för att pendla, slutade med att jag tränade och tävlade på den.

Det är en kromad Charge Cooker SS (singlespeed) i medium med en hel del uppgraderingar. XT-Bromsar och Rockshox Reba RL m.m.

image.jpg

Lite (väldigt) smutsig på bilden.

Hade tänkt mig 9.000:- men går att diskutera vid smidig affär. Kan skicka den över hela landet.

Någon som är intresserade av köpa Lasse Åberg öl glas (12st)samt vin glas(5st) + karaff (1st)och snaps glas(8st) champagne glas (2st)
Kan ta bild på allt om någon är intresserad.
Säljer allt i klump eller inget.
Pris diskuteras.

Sökes skylanders swap forced figurer!

Loake Chester från 1880-serien i storlek UK 7. Väl omhändertagna och har enbart behandlats med produkter från Saphirs produktserie. Medföljer gör blå skopåsar i tyg (oanvända) och skoblock från Loake själva.

IMG_0967.jpg

IMG_0969.jpg

Pris: 1 500 kr.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp