Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt ny RL slim fit skjorta i storlek Large.
700kr skickad.
Säljer ett par Nike Roshe one.
Färg: Wolfgrey-white.
Storlek: 10,5
Bara använt dom hemma max 2 gånger.
Pris : 650kr köparen står för frakten! 500kr och fri frakt!
Bumpar denna till 1700kr!Tjena!
Säljer en lättvikts-dunjacka från Ralph Lauren Extreme i storlek M. Fick denna som tidig julklapp men den är dessvärre för stor och kvittot finns ej kvar, därmed bara provad och i nyskick samt alla tags finns kvar. Nypris är 3000 SEK på Marty Store, sätter priset till 2250 SEK inkl. frakt. Postar lite info taget från Careofcarl.
• Lättvikts-dunjacka från Polo Ralph Lauren Extreme.
• Avsedd för höst- och vårbruk samt som värmekomplement på vintern.
• RLX kollektionen innehåller tekniska plagg som lämpar sig för en aktiv livsstil.
• Tillverkad i vattenavstötande nylonväv.
• Stängs med dragkedja.
• Två framfickor.
• Detaljer i form av tryck.
• Bottenvidd regleras med dragsko samt resår vid ärmslut.
En julklapp som jag inte kommer använda. En Philips juicepress HR1836, 500W. Säljer den ouppackad i kartong med allt som ingår till KS-pris: 500 kr.
Avhämtas i Stockholm city. Swish föredras, men cash funkar också. Ingen retur eftersom den är helt ny. PM så löser vi allt praktiskt där.
(Bild från nätet)
Köp den där då.Inte för att vara den som är den men.. http://www.tretti.se/hushallsappara...YsXoVfEX-EhVaDyJJd0so-bpVOynXNrCzCxoCEaLw_wcB
490kr ny där
Ehm.. Absolut.. Det var inte menat att vara drygt..Köp den där då.
Tipset var med all välmening så du kan justera priset därefter, kan bli svårsåld annars. Dumt att dra tillbaka annonsen om någon annan kan få nytta utav den istället.
BUMP!BUMP!
2000kr
Jag köper gärna en gås!Ingen som vill köpa en gås?
PM
H&M Men på Norrmalmstorg (Biblioteksgatan). Jag har för mig att de rear ut sina sammetskavajer, mörkblå. Om inte rea så är de i ett väldigt bra pris!Söker sammetskavaj eller liknande till nyår stl 50 Pma mig!
5.1 Surround
NAD T741 Surroundförstärkare
Cerwin-Vega AVS 632 högtalare + stativ till satelithögtalarna
Pris: 1000kr
Finns i Stockholm
Barbour International SL i storlek 46.
- Köpt tidigare denna månad, knappt använd och då bara till och från jobbet 15 min x2
- Tidigare enbart för den japanska marknaden. Tänk er en vanlig International fast med modern passform
- Kommer från djur- och rökfritt hem
(Lånad bild)
Nypris: 3500 kr
Ditt pris: 3000 kr, plus valfri frakt
Jacka: 2700 kr, plus frakt
Jodå.. Men xxs?!.. Det hade jag när jag gick lågstadiet...;-)Ingen som vill köpa en gås?
PM