• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Domino

Omega
image.jpeg
Helt ny RL slim fit skjorta i storlek Large.
700kr skickad.
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Tjena!
Säljer en lättvikts-dunjacka från Ralph Lauren Extreme i storlek M. Fick denna som tidig julklapp men den är dessvärre för stor och kvittot finns ej kvar, därmed bara provad och i nyskick samt alla tags finns kvar. Nypris är 3000 SEK på Marty Store, sätter priset till 2250 SEK inkl. frakt. Postar lite info taget från Careofcarl.

• Lättvikts-dunjacka från Polo Ralph Lauren Extreme.
• Avsedd för höst- och vårbruk samt som värmekomplement på vintern.
• RLX kollektionen innehåller tekniska plagg som lämpar sig för en aktiv livsstil.
• Tillverkad i vattenavstötande nylonväv.
• Stängs med dragkedja.
• Två framfickor.
• Detaljer i form av tryck.
• Bottenvidd regleras med dragsko samt resår vid ärmslut.

jacka2.jpg

jacka.jpg
Bumpar denna till 1700kr!
 

joca

Patek
2-Faktor
Har en jacka från RL.

Herrjacka med löparen på höger sida dvs "damknäppning".
Storlek L och jag skulle säga att den är normal i storleken!

400kr + frakt är väl rimligt?
IMG_3032.JPG
IMG_3035.JPG
IMG_3042.JPG
IMG_3043.JPG
 

joca

Patek
2-Faktor
Kostym från Tiger.
Många år på nacken men i fint skick.
Kemtvättad 2014 och ej använd efter det.
Storlek 104

500 + frakt är väl rimligt?

IMG_3036.JPG
IMG_3037.JPG
IMG_3038.JPG
IMG_3039.JPG
IMG_3040.JPG
 

Greven

Audemars
En julklapp som jag inte kommer använda. :) En Philips juicepress HR1836, 500W. Säljer den ouppackad i kartong med allt som ingår till KS-pris: 500 kr.
Avhämtas i Stockholm city. Swish föredras, men cash funkar också. Ingen retur eftersom den är helt ny. PM så löser vi allt praktiskt där.
Skärmavbild 2015-12-28 kl. 16.23.42.png

(Bild från nätet)
 

joca

Patek
2-Faktor
En julklapp som jag inte kommer använda. :) En Philips juicepress HR1836, 500W. Säljer den ouppackad i kartong med allt som ingår till KS-pris: 500 kr.
Avhämtas i Stockholm city. Swish föredras, men cash funkar också. Ingen retur eftersom den är helt ny. PM så löser vi allt praktiskt där.
Skärmavbild 2015-12-28 kl. 16.23.42.png

(Bild från nätet)

Inte för att vara den som är den men.. http://www.tretti.se/hushallsappara...YsXoVfEX-EhVaDyJJd0so-bpVOynXNrCzCxoCEaLw_wcB

490kr ny där :)

Samt 449kr på Webhallen http://www.webhallen.com/se-sv/hem_...g_viva_collection_hr1836-00&atcl=external:ref
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Den finns på Webbhallen och Tretti.se. Tack både till @joca och @Nic för upplysningen. Vet att personen som köpte den till mig betalade rätt mycket mer, men jag vill inte sätta ett för högt pris så jag drar tillbaka annonsen. :)
Tipset var med all välmening så du kan justera priset därefter, kan bli svårsåld annars. Dumt att dra tillbaka annonsen om någon annan kan få nytta utav den istället.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Canon S120 Kompaktkamera Säljes
+ 3st extra batterier (mer om jag hittar dem)
Laddare
Originalkartong
Svart
+ Välskött och mycket bra smidig kamera som tar Raw-format och har motsvarande 24mm vidvinkel, kompakt och smidig
- har lite spår av användning runt skärmen när den legat mot ett träbord, se bilder

https://www.dustinhome.se/product/5...tm_medium=pricecompare&utm_content=5637146439

Returpolicy: Givetvis ska den funka 100% när du får den..

Pris 1750kr (med batterierna)
Billigast på Prisjakt 2775kr

Ev byte äldre Omega 36mm storlek
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

Ernesto

Patek
2-Faktor
Barbour International SL i storlek 46.

- Köpt tidigare denna månad, knappt använd och då bara till och från jobbet 15 min x2
- Tidigare enbart för den japanska marknaden. Tänk er en vanlig International fast med modern passform
- Kommer från djur- och rökfritt hem

image.jpeg

(Lånad bild)

Nypris: 3500 kr
Ditt pris: 3000 kr, plus valfri frakt
Jacka: 2700 kr, plus frakt

Vafa'an. 2000 jävla spänn då. 2000 spänn kostar det att vara snyggast på café racern.

KOM OCH KÖP!

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp