Strl på kavajen?Update:
Dunjacka Filippa K: 1500 kr (tidigare 2000) SÅLD
Tweedkavaj Filippa K, knappt använd: NYTT PRIS: 600 kr (tidigare 1000 kr)
Bälte Filippa K: 300 kr (tidigare 400 kr) SÅLD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Strl på kavajen?Update:
Dunjacka Filippa K: 1500 kr (tidigare 2000) SÅLD
Tweedkavaj Filippa K, knappt använd: NYTT PRIS: 600 kr (tidigare 1000 kr)
Bälte Filippa K: 300 kr (tidigare 400 kr) SÅLD
Storlek 50.Strl på kavajen?
OK då 1800 inklusive frakt, annars går de tillbakaSprillans Loake 1880 Buckingham Black. CDON.com tyckte det var roligt att leverera UK8,5 i kartongen trots att det stod UK9,5 i beställningen. För att göra en lång historia kort lackar jag ur och säljer dem istället för att skicka tillbaka dem. Kostar väl 2800 nya. Säljes för 1900kr inklusive frakt. Min telefon strular så beklagar de suddiga bilderna. Bara googla modellen så ser ni bättre
Äh!! Tryck på dig pjucken och töj dem till min storlek!..OK då 1800 inklusive frakt, annars går de tillbaka
Skjorta från amerikanska tillverkaren Gitman Bros från deras linje "Gitman Vintage". Helt ny. Storlek XL. 800 kr inkl. frakt. Nypris i Sverige ligger närmare 2000kr http://www.nittygrittystore.com/brands/gitmanvintage
iPad 4 Retina, 64GB med 3G. Kommer med laddare och skydd för skärmen, dock utan kartong. Skicket är mycket bra, endast något nagg i en kant.
Modellnr: MD524KS/A
Pris: 3000 kr eller rimligt bud.
Finns i GBG men kan skickas.
Kan nog lästas ut en halvaÄh!! Tryck på dig pjucken och töj dem till min storlek!..
Sålda!Skor Dahlin, storlek 43. Pris 300 inkl frakt.
SåldStickad tröja Tommy Hilfiger, storlek Large. Pris 350 inkl frakt.
SåldMörkblå stickad tröja Gant, storlek L. Pris 300 kr inkl frakt.
Testar en bump och prissänkning till 500kr.Säljer ett par svarta Sebago Chelsea skor, inköpta på NK i början av december för 1500pix. Använda vid två tillfällen, stora i storleken. Se storlek osv på bifogad bild samt information i länken nedan.
http://sebago.se/produkter/skor/herrskor/drake-1
Finns att hämtas i kartong i Stockholm för 700kr.
Millésime Impérial såld, Erolfa finns kvar.Säljes: Creed x 2
Erolfa 120ml (endast sprejad ett par gånger) 1500 kr
Millésime Impérial ca 105/120ml 1200 kr
I ett försök att ytterligare skala ner min parfymsamling något erbjuds här två eleganta dofter från Creed som passar perfekt till sommaren. Båda flaskorna kommer med originalkartong och full presentation. Priserna är inklusive frakt. Skickar med PostNords gröna vadderade påsar om vi inte bestämmer något annat.
BumpStickad tröja SuperDry, storlek L. Pris 300 kr inkl frakt.
BumpMörkblå stickad tröja Filippa K, storlek XL (kan tycka att den bärs något mindre). Pris 250 kr inkl frakt.
BumpMörkgrå stickad tröja Sand, storlek XXL (bärs som XL). Pris 300 inkl frakt.
SåldMörkblå stickad tröja Filippa K, storlek XL (kan tycka att den bärs något mindre). Pris 250 kr inkl frakt.
SåldMörkgrå stickad tröja Sand, storlek XXL (bärs som XL). Pris 300 inkl frakt.
PUMP. kvar.GUESS myself portfölj. SNYGG SOM F*N! Köptes för 1399kr för ca 1 år sen men användes sparsamt i inte mer än 4 månader... Så väldigt fint skick. Skickar den till dig för 600kr!
Drar av en hunka. 150:- inklusive frakt. Bättre än att den bara hänger.Kofta, J.Lindeberg. Säljes då storleken tyvärr är fel. Knappt använd.
Strl Small. 250:- inklusive frakt.
Kläder måste vara den absolut sämsta ekonomiska investeringen man kan göra.
Det är ingen investering öht men jag förstår vad du menarKläder måste vara den absolut sämsta ekonomiska investeringen man kan göra.