• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Update:
Dunjacka Filippa K: 1500 kr (tidigare 2000) SÅLD
Tweedkavaj Filippa K, knappt använd: NYTT PRIS: 600 kr (tidigare 1000 kr)
Bälte Filippa K: 300 kr (tidigare 400 kr) SÅLD

IMG_1837.JPG
Strl på kavajen?
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Sprillans Loake 1880 Buckingham Black. CDON.com tyckte det var roligt att leverera UK8,5 i kartongen trots att det stod UK9,5 i beställningen. För att göra en lång historia kort lackar jag ur och säljer dem istället för att skicka tillbaka dem. Kostar väl 2800 nya. Säljes för 1900kr inklusive frakt. Min telefon strular så beklagar de suddiga bilderna. Bara googla modellen så ser ni bättre

IMG_6241.JPG
IMG_6242.JPG
IMG_6128.JPG
OK då 1800 inklusive frakt, annars går de tillbaka
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Säljes: Creed x 2

Erolfa 120ml (endast sprejad ett par gånger) 1500 kr
Millésime Impérial ca 105/120ml 1200 kr

I ett försök att ytterligare skala ner min parfymsamling något erbjuds här två eleganta dofter från Creed som passar perfekt till sommaren. Båda flaskorna kommer med originalkartong och full presentation. Priserna är inklusive frakt. Skickar med PostNords gröna vadderade påsar om vi inte bestämmer något annat.

Creed.jpg
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Objektiv och "Battery grip". Båda i fint skick!

Canon zoom lens EF 55-200mm 1:4.5 - 5.6 USM
IMG_0382.JPG

Battery grip, BG-E3
IMG_0384.JPG


Pris: 700kr skickat för båda.

De var tänka att användas på en Canon EOS 400D men det kmr aldrig hända...
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Säljes: Creed x 2

Erolfa 120ml (endast sprejad ett par gånger) 1500 kr
Millésime Impérial ca 105/120ml 1200 kr

I ett försök att ytterligare skala ner min parfymsamling något erbjuds här två eleganta dofter från Creed som passar perfekt till sommaren. Båda flaskorna kommer med originalkartong och full presentation. Priserna är inklusive frakt. Skickar med PostNords gröna vadderade påsar om vi inte bestämmer något annat.

Creed.jpg
Millésime Impérial såld, Erolfa finns kvar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp