RosaCasio
Basic
8 likes men ingen cigarr... kom igen nu, gratis kul ju.Bortskänkes till någon äldre än 18 här i Malmö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
8 likes men ingen cigarr... kom igen nu, gratis kul ju.Bortskänkes till någon äldre än 18 här i Malmö.
Uppdaterar med nytt pris: 7500:- skickat och klart.Köpte denna kromade pärla för att pendla, slutade med att jag tränade och tävlade på den.
Det är en kromad Charge Cooker SS (singlespeed) i medium med en hel del uppgraderingar. XT-Bromsar och Rockshox Reba RL m.m.
Lite (väldigt) smutsig på bilden.
Hade tänkt mig 9.000:- men går att diskutera vid smidig affär. Kan skicka den över hela landet.
Nu ligger den på blocket.5.1 Surround
NAD T741 Surroundförstärkare
Cerwin-Vega AVS 632 högtalare + stativ till satelithögtalarna
Pris: 1000kr
Finns i Stockholm
Borta.Bortskänkes till någon äldre än 18 här i Malmö.
Upplands Väsby?Var ska kniven vara om inte på Söder?
Efter att ha hängt och tagit plats i min garderob i 2 år nu så ska denna jacka få ett nytt hem nu tycker jag.
Dock lånade bilder (andra är mycket bättre att fota än jag) men jackan är i absolut nyskick. Använd nån gång men jag fattar inte varför jag köpe den. Det är inte min stil..
Vad vi pratar om är en skinnjacka med fårskinnskrage från klassiska Jofama.
Nypriset på den va 5000 på Ströms i Stockholm och nu släpper jag den för ynka 2000 kr (plus frakt om det skulle bli aktuellt)
Storlek xl men den bärs absolut som en L.
Har i vanligt fall L men det passade inte i denna jacka.
Vem blir den lyckliga nya ägaren?!
/ Filip
Skor st 43 Flippa K
Hittat ett par skor i en låda som jag inte använt på ett tag så dom kan lika gärna gå till någon annan som skulle tycka mer om dom och ge dom den uppmärksamhet dom förtjänar.
Vi har ett par Flippa K skor i storlek 43.
Bruna med mörkare tå och "slitsula" i gummi som satt på från början. Kartongen och dustbagsen är tyvärr borta. Förvarade med skoblock så formen är fin. Väldigt sparsamt använda.
Dessa fantastiska skapelser kan bli dina för fjuttiga 1000 kr (nypris va ca 2500 tror jag) (om det är för högt kan du komma med ett motbud, jag är flexibel)
Finns att hämta i Stockholm eller skickas om så önskas. Frakt enligt Ök.
Ingen retur.
(skoblock ingår ej)

Då bumpar vi dessa.
Jackan sänker vi till 1700 kr
(kom igen nu, det är ett riktigt bra pris!)
Och skorna sänker vi till 700 kr
Nu kör vi!!
Woolrich Winter Cotton Eskimo Parka. Storlek L. Nypris: 8500 kr. Använd max tre ggr, i princip ny. Väldigt varm men samtidigt tunn och följsam.
Pris 3700 kr fraktat.
http://www.woolrich.eu/on/demandwar...how?pid=WOCPS2345WC60614&start=39&cgid=wo_man
Haha, det var inte så roligt eller?Riktigt OT:
Fatbike Trek Farley 9.8 - kungarnas kung. Storlek L/19.5" - passar alltså dig som är nånstans från 178 till 192~cm lång. Har insett att jag typ bara tycker att datorspel och klockor är de enda roliga fritidsintressena, därav säljes denna. Kostar 47000kr i butik, och den är i princip så bra den kan bli. Vikt typ 11.3kg med pedaler och slanglöst-fixad. Priset blir samma som jag betalat, dvs 26000kr jämnt med pedalerna, prutat och klart. Finns i Stockholm. Kan ta klockor i inbyte...
Roligt och roligt, jag kan inte förmå mig att göra något annat på fritiden än att slappa hemma vid min dator, ungefär så.Haha, det var inte så roligt eller?
RM Williams Blaxland i strl 6.5 (G) säljes,
1500:-
Det är ju trots allt vinter just nu!Roligt och roligt, jag kan inte förmå mig att göra något annat på fritiden än att slappa hemma vid min dator, ungefär så.
Köp den dåDet är ju trots allt vinter just nu!
Köp den då
Persol solglasögon modell 714 (de ihopfällbara) säljes, kommer med fodral.
Inköpta på Synsam, https://www.synsam.se/persol-714 .
Säljes för 1300:- eller bud.
Nytt pris: 600 kr eller bud!Tiffany & Co. nyckelring i 925 sterling silver med lite poker-bling bling. Använt skick, ringen där man trär igenom nycklarna är liiiite lös men det finns ingen risk att nycklarna trillar av eller glider ur (vi pratar om max 0,5 mm glipa...) Precis polerat upp den och den skiner riktigt fint. Kommer ju ändå bli lite repig om man hänger t.ex. nycklar på den...
Medföljer en liten Tiffany pouch. Kan bli en kul och unik present till sig själv eller den bättre hälften.
Pris: 700 kr OBRO