• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

RosaCasio

Cartier
Bortskänkes till någon äldre än 18 här i Malmö.
DSC_0002.JPG
8 likes men ingen cigarr... kom igen nu, gratis kul ju.
 

cjperry

Audemars
2-Faktor
Köpte denna kromade pärla för att pendla, slutade med att jag tränade och tävlade på den.

Det är en kromad Charge Cooker SS (singlespeed) i medium med en hel del uppgraderingar. XT-Bromsar och Rockshox Reba RL m.m.

image.jpg

Lite (väldigt) smutsig på bilden.

Hade tänkt mig 9.000:- men går att diskutera vid smidig affär. Kan skicka den över hela landet.
Uppdaterar med nytt pris: 7500:- skickat och klart.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
BYTES, Herring shoes - dubbla munkar 9,5!

Jag har ett par dubbla monks från Herring. De ÄR använda och skall inte betraktas som nya eller nyskick. De är väl omhändertagna (insmorda med bra produkter, vilat mellan användning osv), men har märken från användning vilket kan ses på bilderna nedan. Mitt problem är att mina superbreda fossingar inte passar dubbla monks (ingen modell jag testat hittills iaf). Supertrist, men jag får leta vidare. Jag skulle gärna byta dessa mot nåt annat kul t.ex: skor i storlekarna 43,5-44, skjortor 41,42, tröjor L, Kavajer 52, Byxor 33/34 eller 34/34 et.c. (är 193 cm lång, väger 90 kg).

Så är någon sugen på ett par använda munkar enligt bilderna nedan (tagna för 5 min sen) så skicka ett PM!

Z5zglls.jpg

1n76A6g.jpg

Prx8d76.jpg

FWq15SQ.jpg
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Parajumpers, vinterjacka utan päls säljes!
Köpt förra vintern på Kajs i Göteborg, använd en vinter.
Fint skick, liten spricka i högerarmen som synns på bild 1 om ni kollar noga.
Färg: Mörkblå
Storlek: Large
Säljes för: 2999kr
Finns i Göteborg.
Allt som kommer vid nyköp ingår (extra tag etc)
Förövrigt en jävligt snygg jacka, dock har jag fått en annan så denna får gå.


IMG_2082.JPG

IMG_2083.JPG

IMG_2084.jpg

 
Senast ändrad:

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Säljer denna vita button-down skjortan från Morris. Storlek 37, något slimmad modell, inköpt på Zgander i Hbg. Priset sätts till 300kr+frakt.
image.jpeg

image.jpeg
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Säljer en ljusblå button-down skjorta från Morris i storlek 37/38, något slimmad modell, upplevs mycket ljusare i verklighet. Priset sätts till 300kr+frakt.
image.jpeg

image.jpeg
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Säljer en beige jacka från Bomboogie, storlek L. Inköpt på Zgander i Helsingborg för något år sedan men endast använd en säsong. Priset sätts till 2000kr+frakt, PM för fler bilder.
image.jpeg

image.jpeg
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Då bumpar vi dessa.
Jackan sänker vi till 1700 kr
(kom igen nu, det är ett riktigt bra pris!)
Efter att ha hängt och tagit plats i min garderob i 2 år nu så ska denna jacka få ett nytt hem nu tycker jag.

Dock lånade bilder (andra är mycket bättre att fota än jag) men jackan är i absolut nyskick. Använd nån gång men jag fattar inte varför jag köpe den. Det är inte min stil..

retro-man-dockbild_114914432.jpg

retro_herr1_korr1_114007685.jpg


Vad vi pratar om är en skinnjacka med fårskinnskrage från klassiska Jofama.

Nypriset på den va 5000 på Ströms i Stockholm och nu släpper jag den för ynka 2000 kr (plus frakt om det skulle bli aktuellt)

Storlek xl men den bärs absolut som en L.
Har i vanligt fall L men det passade inte i denna jacka.

Vem blir den lyckliga nya ägaren?!

/ Filip

Och skorna sänker vi till 700 kr
Skor st 43 Flippa K
Hittat ett par skor i en låda som jag inte använt på ett tag så dom kan lika gärna gå till någon annan som skulle tycka mer om dom och ge dom den uppmärksamhet dom förtjänar.

Vi har ett par Flippa K skor i storlek 43.
Bruna med mörkare tå och "slitsula" i gummi som satt på från början. Kartongen och dustbagsen är tyvärr borta. Förvarade med skoblock så formen är fin. Väldigt sparsamt använda.

Dessa fantastiska skapelser kan bli dina för fjuttiga 1000 kr (nypris va ca 2500 tror jag) (om det är för högt kan du komma med ett motbud, jag är flexibel)
Finns att hämta i Stockholm eller skickas om så önskas. Frakt enligt Ök.
Ingen retur.
(skoblock ingår ej)


Fotor_145201027736854.jpg
Fotor_145201032876555.jpg
Fotor_145201038721067.jpg


Nu kör vi!!
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Ursäkta masspostande, men tänkte lägga upp lite egentliga bilder på jackan också samt ett förtydligande angående storleken.
Storlek 54 är det.
Som sagt. 1700 och den är din!
DSC_1356.JPG
DSC_1357.JPG


Då bumpar vi dessa.
Jackan sänker vi till 1700 kr
(kom igen nu, det är ett riktigt bra pris!)


Och skorna sänker vi till 700 kr


Nu kör vi!!
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Säljer en iPhone 5 16gb, fullset. Bra skick, inga skador på skärmen. Lite kantstött på några ställen och små färgskav/märken på baksidan som blivit efter användande av skal.
Tänkte 1500kr skickat. Skicka ett PM om ni är intresserade eller vill ha fler bilder.

image.jpeg
image.jpeg
 

sjstrm

Cartier
Ralph Lauren Skjortor. Storlek M, custom fit. Använda en handfull gånger, OK skick legat nedpackade ett tag. 250:-/ st skickat och klart.
IMG_5862.jpg


IMG_5863.jpg

IMG_5864.jpg


Ralph Lauren stickad tröja strlk S, passar M. 200:- skickat.
IMG_5865.jpg


BRUTAL vinterjacka från Amerikanska Cabela (outdoor experter) Använd en gång vid en fjällresa. Stor som ett hus med andra ord riktigt varm!
Strorlek L reg. Nypris ca 5000:- Säljer för 2000:- + frakt.
Jag är 180 cm och 80 kg.
IMG_5866.jpg

IMG_5869.jpg
 

Apansson

Torpare
Riktigt OT:
Fatbike Trek Farley 9.8 - kungarnas kung. Storlek L/19.5" - passar alltså dig som är nånstans från 178 till 192~cm lång. Har insett att jag typ bara tycker att datorspel och klockor är de enda roliga fritidsintressena, därav säljes denna. Kostar 47000kr i butik, och den är i princip så bra den kan bli. Vikt typ 11.3kg med pedaler och slanglöst-fixad. Priset blir samma som jag betalat, dvs 26000kr jämnt med pedalerna, prutat och klart. Finns i Stockholm. Kan ta klockor i inbyte...
m6EzNOT.jpg
 

WBergdahl

Panerai
Riktigt OT:
Fatbike Trek Farley 9.8 - kungarnas kung. Storlek L/19.5" - passar alltså dig som är nånstans från 178 till 192~cm lång. Har insett att jag typ bara tycker att datorspel och klockor är de enda roliga fritidsintressena, därav säljes denna. Kostar 47000kr i butik, och den är i princip så bra den kan bli. Vikt typ 11.3kg med pedaler och slanglöst-fixad. Priset blir samma som jag betalat, dvs 26000kr jämnt med pedalerna, prutat och klart. Finns i Stockholm. Kan ta klockor i inbyte...
m6EzNOT.jpg
Haha, det var inte så roligt eller?
 

McFly

Cartier
2-Faktor
Kvalitetsskor till salu! Ett par Allen Edmonds Delray i bra bruksskick, storlek US 8,5 D. En skitsnygg split toe i färgen brown burnished calf. Passar mig perfekt som vanligen har Loake och Carmina i storlek UK 7,5. Orginalsulan som sitter på är sliten, därav priset. Skorna är putsade pedantiskt med Saphirs produkter. Nypris för skorna hos t.ex Bäckmans Skor är cirka 4000:-. Därför sätter jag priset här på KS till 1000:- inkl frakt, men alla seriösa bud tas självklart i beaktning.
DSC_0103.JPG
DSC_0111.JPG
DSC_0113.JPG
DSC_0107.JPG DSC_0110.JPG
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Tiffany & Co. nyckelring i 925 sterling silver med lite poker-bling bling. Använt skick, ringen där man trär igenom nycklarna är liiiite lös men det finns ingen risk att nycklarna trillar av eller glider ur (vi pratar om max 0,5 mm glipa...) Precis polerat upp den och den skiner riktigt fint. Kommer ju ändå bli lite repig om man hänger t.ex. nycklar på den... ;)

Medföljer en liten Tiffany pouch. Kan bli en kul och unik present till sig själv eller den bättre hälften.

Pris: 700 kr OBRO
20160103_004228.jpg
20160103_004203.jpg

20160103_004321.jpg
Nytt pris: 600 kr eller bud!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp