• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nic

Rolex
2-Faktor
Säljes: Creed x 2

Erolfa 120ml (endast sprejad ett par gånger) 1500 kr
Millésime Impérial ca 105/120ml 1200 kr

I ett försök att ytterligare skala ner min parfymsamling något erbjuds här två eleganta dofter från Creed som passar perfekt till sommaren. Båda flaskorna kommer med originalkartong och full presentation. Priserna är inklusive frakt. Skickar med PostNords gröna vadderade påsar om vi inte bestämmer något annat.

Creed.jpg
Millésime Impérial såld. Sänker Erolfa med en hundring till 1400 kr. En flaska på 75ml kostar 1995 kr på Gents (NK ligger runt det priset med) och detta är alltså 120ml så det är med andra ord snorbilligt. :)
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Tiffany & Co. nyckelring i 925 sterling silver med lite poker-bling bling. Använt skick, ringen där man trär igenom nycklarna är liiiite lös men det finns ingen risk att nycklarna trillar av eller glider ur (vi pratar om max 0,5 mm glipa...) Precis polerat upp den och den skiner riktigt fint. Kommer ju ändå bli lite repig om man hänger t.ex. nycklar på den... ;)

Medföljer en liten Tiffany pouch. Kan bli en kul och unik present till sig själv eller den bättre hälften.

Pris: 700 kr OBRO
20160103_004228.jpg
20160103_004203.jpg

20160103_004321.jpg
Bump!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Nån som har ett par långfärdsgrillor till övers, varianten som sätts på vanliga kängor? Kanske någon som uppgraderat? Sådana som sätts på telemarkspjux funkar väl också antar jag...
Billigt, tänkte testa om det är kul. Kan byta mot nån gammal äcklig klocka kanske?
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Tackar! Den är dock såld nu. Angående min längd och vikt så är jag drygt 188 stolta cm och väger runt 82-83.
Den var för stor för mig och jag tror att en S hade gjort sig bättre. Dock har jag en M i deras klassiska duffel och den sitter som handen i handsken.
Missade att du hade svarat mig. Bra att du fick den såld, den hade vart för stor för mig.
Mvh John
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Spyderco Tenacious, modell C122GP. Oanvänd i låda med papper. Fullset :) Boxen har lite skav från förvaringen i byrålåda. 700 kronor från Knivbutik.se.

400 kronor. Finns på Söder i Stockholm. Kan skickas. Swish föredras.

Photobucket vill inte samarbeta så ursäkta snurrade foton.

Information:

19.5 centimeter lång

En medelstor EDC-kniv som 2008 blev utsedd till "Best Buy Folder" av Blade Magazine.

Blad av det rostfria stålet 8Cr13MoV.

Full flat grind.

Liner lock-låsning.

Bladet är helt stumt i utfällt läge.

Handtag av G10.

Kniven har ett clip av rostfritt stål som kan flyttas till alla 4 hörn.

Tumramp med jimping som ger ett mycket bra grepp.

Hål för fånglina finns.





Var ska kniven vara om inte på Söder?:D
 

WBergdahl

Panerai
Har ett par skidor och två par pjäxor hemma som blivit för små för alla i familjen... Slänger därför ut dom här. Skicka PM med ett bud om ni är intresserade, alla seriösa bud är välkomna :) Finns söder om Stockholm, i Älvsjö. Skickas inte.

Först ett par Atomic Race GS10 i 158cm, vilket är bra för folk runt 160-165cm.
Ruskigt skön skida, perfekt för alla som gillar lite större svängar. Radie på ca 16m.
IMG_20160107_181711.jpg


Sen ett par gamla juniorpjäxor från Lange. Heter något i stil med TeamBan eller så. Storlek 245mm (fotens längd alltså) tror jag. Dubbelkollar imorgon.
IMG_20160107_181642.jpg


Till sist ett par ruskigt fina pjäxor från Atomic. RT CS100 heter den. Storlek 265 (vilket är typ en 42a). En av dom bättre pjäxor jag kört med.
IMG_20160107_181410.jpg
 

Chagall

Cartier
Har ni några gamla tv-spel eller konsoler hemma i källaren som ni inte behöver (främst det första, men fortfarande båda)? PM:a mig. Allt är av intresse!

(Är inte så intresserad av den nuvarande generationen. Dvs Playstation 4, Xbox One och Wii U. Utan mer Playstation 1, Gammalt från Nintendo och Sega etc)
 
Årets första rensning, först ut skjortor!

Our legacy L (50) 100 SEK.
image.jpeg


Denim Demon Jeans M 100 SEK.
image.jpeg


NN07 prästkrage L 100 SEK.
image.jpeg


Made in The Shade L (slum fit) lite tjockare tyg, 50 SEK.
image.jpeg


MTWTFSS Weekday M, längre än normalt, prästkrage, 50 SEK.
image.jpeg


Velour "Hålsö" tröja L, tjocklek som en sweatshirt. 100 SEK.

image.jpeg


Hämtas i Sthlm eller skickas, då tillkommer en liten peng.

// Max
 
Nu med byxor!

Acne Roc Satin 50. De är skogsgröna, 150 SEK.
image.jpeg


Zara kostymjoggers, hyfsat tjockt material, L (skinny/slim). 100 SEK.
image.jpeg


Tiger Moover, 48. Grön/grå lätt randig. 100 SEK.
image.jpeg


Fifth Avenue Shoe repair "favourite jeans" storlek 31 (generösa i storleken). 100 SEK.
image.jpeg


Hämtas i Sthlm eller skickas enl ök.
 
Och till slut lite lädersaker.

Fifth Avenue Shoe repair iPad-case till de större modellerna. 50 SEK

Sandqvist plånbok/mobilhållare 50 SEK

Flätat bälte Filippa K storlek medium 50 SEK
image.jpeg


Hämtas i Sthlm eller skickas enl ök.
 

RosaCasio

Cartier
Drar till med ett riktigt långskott men endast för att dessa kostar 89 kr stycket på fabriksbutiken.
Tänker 100 för alla eller byte mot ipadfodral med lutfunktion.
FB_IMG_1452174179520.jpg
 
  • Like
Reactions: Ako
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp