Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glaset ser ju fortvarande oanvänt ut fastän det är dagen efter nuJL72 skrev:Dubblerar med en post också i denna tråd![]()
![]()
jabla skrev:Glaset ser ju fortvarande oanvänt ut fastän det är dagen efter nuJL72 skrev:Dubblerar med en post också i denna tråd![]()
![]()
![]()
masterkiller skrev:Ingen dryck ,men mat, var förbi Katana på Hornsbergstrand idag efter att Josef B hade rekommenderat de, riktigt schysst även om jag valde lite fel rätter...
![]()
![]()
jabla skrev:Ser mumsigt ut! men något måste ni väl druckit till?
Målarn skrev:jabla skrev:Ser mumsigt ut! men något måste ni väl druckit till?
Säkert Sake :mrgreen:
Jaganata skrev:Missade UFC 156 i lördags så jag fick ta igen det igår kväll. Unnade mig en limited edition Brew Dog, San Diego Scotch Ale. Vardagslyx!
![]()
Målarn skrev:Jaganata skrev:Missade UFC 156 i lördags så jag fick ta igen det igår kväll. Unnade mig en limited edition Brew Dog, San Diego Scotch Ale. Vardagslyx!
Najs!!! Hur va ölen då??
Jaganata skrev:Målarn skrev:Jaganata skrev:Missade UFC 156 i lördags så jag fick ta igen det igår kväll. Unnade mig en limited edition Brew Dog, San Diego Scotch Ale. Vardagslyx!
Najs!!! Hur va ölen då??
Bra men inte det bästa jag druckit från Brew Dog men som vanligt unikt och spännande! Mer spännande än UFC 156 iaf. Ingen höjdargala. En skön skräll men ska inte spoila något för de som inte sett den![]()
Jaganata skrev:Målarn skrev:Jaganata skrev:Missade UFC 156 i lördags så jag fick ta igen det igår kväll. Unnade mig en limited edition Brew Dog, San Diego Scotch Ale. Vardagslyx!
Najs!!! Hur va ölen då??
Bra men inte det bästa jag druckit från Brew Dog men som vanligt unikt och spännande! Mer spännande än UFC 156 iaf. Ingen höjdargala. En skön skräll men ska inte spoila något för de som inte sett den![]()
Målarn skrev:Jaganata skrev:Målarn skrev:Jaganata skrev:Missade UFC 156 i lördags så jag fick ta igen det igår kväll. Unnade mig en limited edition Brew Dog, San Diego Scotch Ale. Vardagslyx!
Najs!!! Hur va ölen då??
Kul att det finns fler som följer UFC!!
Aldrig smakat BrewDogs öl :?