80talisten
I wish a could afford a real gold Rolex!
Har inga Karhu Tosi Vahva 8,8% kvar...:-( dom där ölen älskade jag verkligen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Camo00 skrev:Målarn skrev:Jaganata skrev:Målarn skrev:Jaganata skrev:Missade UFC 156 i lördags så jag fick ta igen det igår kväll. Unnade mig en limited edition Brew Dog, San Diego Scotch Ale. Vardagslyx!
Najs!!! Hur va ölen då??
Bra men inte det bästa jag druckit från Brew Dog men som vanligt unikt och spännande! Mer spännande än UFC 156 iaf. Ingen höjdargala. En skön skräll men ska inte spoila något för de som inte sett den![]()
Kul att det finns fler som följer UFC!!
Aldrig smakat BrewDogs öl :?
De gör grym Pale Ale/IPA och en hel del sjuka grejer som deras End of History med 55% och där flaskan är en roadkill...
Jaganata skrev:Here we go again! Går ut tidigt idag :-D
Camo00 skrev:Jaganata skrev:Here we go again! Går ut tidigt idag :-D
Den såg oerhört spännande, och stark, ut! Har Du lust att ge den några solar à la Bengt Fritiofsson??![]()
Seikoman87 skrev:Givetvis skall vi fira att min kära Seiko är tillbaks![]()
Är du verkligen helt hundra på att det där är en cappuccino?80talisten skrev:Cappucino inhandlad från Lidl.. Men fruktansvärt god...
... ja typ, någon form av det iallafallMicke B skrev:Är du verkligen helt hundra på att det där är en cappuccino?80talisten skrev:Cappucino inhandlad från Lidl.. Men fruktansvärt god...![]()
Eller en kopp svart kaffe80talisten skrev:... ja typ, någon form av det iallafallMicke B skrev:Är du verkligen helt hundra på att det där är en cappuccino?80talisten skrev:Cappucino inhandlad från Lidl.. Men fruktansvärt god...![]()
![]()
80talisten skrev:Cappucino inhandlad från Lidl.. Men fruktansvärt god...