Jo om jag inte ville använda den till något förutom att låsas att jag hade ett lasersvärd i handenSer ju ganska fräckt ut, du borde ha behållt den så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo om jag inte ville använda den till något förutom att låsas att jag hade ett lasersvärd i handenSer ju ganska fräckt ut, du borde ha behållt den så!
Ibland. Hade ett tunt skydd på då den åkte i backen så det hjälpte föga...
Konstigt att inte fler har tipsat om Z1? Lillebror fick hem sin några dagar efter släppet, jag är helt såld. Kameran är underbar, vilka klockfoton man får!
Får man ens in den i fickan?
Är det den som är vattentät? Säljaren på Phonehouse sänkte ner sin i en hink vatten inför ögonen på mig. Det var lite coolt.
Well - har haft ett antal iPhones oxå under åren - de har alltid varit bättre än de android jag provat.Jämför du iPhone 5 mot HTC legend och den gamla HTC'n?
Vill du hänga med de coola kidsen och göra egna ringsignaler och typ ändra färger på menyerna en gång i timmen - Samsung.
Är du vuxen - iPhone.
Fick en gång rådet av it-kunnig systerson Android om du vill fixa o dona själv. Apple om du vill ha allt färdigt i luren.
Själv är jag bunden till 4s sedan jag köpt Schneider Kreuztnachs iProlens tele o vidvinkel. Det finns även fisheye om man så vill
Som vanligt handlar det inte enbart om hårdvara.
HTC och Samsung är kraftpaket ...ändå utnyttjas det dåligt av Android.
Alla ni som påstår att man är låst i iOS, vad är det som är så fritt i Android?
För mig kommer det ner till appar, och designen på dessa.
ALLTING kommer först till iOS, ibland till Android ... men då ser de ut som skit, för det finns ingen satt standard på upplösning osv.
I övrigt:
![]()
Du måste ändå roota en android lur ifall du skall fixa och dona precis som man vill. I apples fall får du jailbreaka luren för att kunna fixa å dona.
Så ibland biter dom sig i foten som säger att allt är så öppet å fritt i android. Utan rootning eller jailbreak är båda telefonerna väldigt begränsade.
Det är först när man trollar lite man kan utnyttja mobilerna fullt ut…
Mitt abb hos Tre går ut i dagarna och jag funderar på vad jag ska göra härnäst. Binda upp mig i 24 månader till eller något annat? Hur gör ni?
Jag betalar 499:- i månaden nu och ringer, surfar och messar fritt. Tror att totalsumman inkl. mobil landade på cirka 12 000:- för 24 månader.
Har iPhone 4S 64Gb nu och funderar på 5S 64Gb. Vad säger ni androidare om era lurar?
Inte för att ändra launcher och köra tredjeparts program. Då är Android väldigt öppen.
Mitt abb hos Tre går ut i dagarna och jag funderar på vad jag ska göra härnäst. Binda upp mig i 24 månader till eller något annat? Hur gör ni?
Jag betalar 499:- i månaden nu och ringer, surfar och messar fritt. Tror att totalsumman inkl. mobil landade på cirka 12 000:- för 24 månader.
Har iPhone 4S 64Gb nu och funderar på 5S 64Gb. Vad säger ni androidare om era lurar?
Mm... För tredjepartsprogram, d.v.s. inte kollade, vill man ju hemskt gärna köra på sin telefon.
Bara grejen med att det finns antivirus-appar till Android säger allt.
Min arbets givare har försökt tvinga på mig en iPhone i tre år men jag vägrar ta emot en smart phone, min dröm arbets mobil är en som ej tar emot sms,mms eller annan data trafik. Utöver det stängd för inkommande samtal och endast funkar att ringa ut på då kanske man får en ledig stund när man lämnat jobbet.